בית הדרקון פרק 7 עונה 2 לצפייה ישירה

בית הדרקון פרק 7 עונה 2 לצפייה ישירה המלכה שלעולם לא מלכה על כס הברזל

בעצם אין חדש והעולם לא ממש נרגש אלא הוא ממש נגד. מה הסיכוי של בנות משפחת טארגריאן להיות מלכת שבע הממלכות?. כנראה קלוש משחר ימי ההיסטוריה של סדרת הספרים שיר של דם ואש. מה באתר הסדרות המומלצות?. קבלו את בית הדרקון פרק 7 עונה 2 לצפייה ישירה המלכה שלעולם לא מלכה על כס הברזל.

נח לו בטירה המקוללת וחולם חלומות בלהה. מה עובר על דיימון טארגאריין בית הדרקון פרק 7 עונה 2 לצפייה ישירה

אם אתם גברים כנראה שלעולם לא תרגישו איך זה להיות מקופחת מגדרית. מה זה אומר?. שלמרות שהן ברוכות כישרון, נשות משפחת טארגאריין לעולם לא הצליחו לזכות בכתר ולמלוך על ווסטרוז. למה זה קרה?.

צפו בווידאו בית הדרקון פרק 7 עונה 2 לצפייה ישירה

בעיקר בגלל גאווה ודעה קדומה של הגברים ששולטים בכיפת הברזל והמועצה הקטנה. וכך, אחת אחרי השנייה, מוצאות את עצמן בנות המשפחה, מי בשל דעה קדומה ומי בשל שגעון גדלות מפספסות את הכס.

עוד באתר ראש השנה 2024 חופשות תאריכים חגי תשרי תשפ"ה 

 

למה המלך אאיגון סובל מאש הדרקונים?.

כמו שאתם בטח יודעים, כי צפיתם במשחקי הכס לצפייה ישירה, בני משפחת טארגריאן חסינים בפני אש דרקונים. ראינו את דאינריז שורדת כמה שריפות. אם כן, מדוע המלך אייגון, בנם של המלכה אליסנט והמלך המנוח ג'אהריס סובל מהאש. אולי בגלל שהוא לא מאה אחוז בן לשושלת טארגריאן. כזכור המלכה אליסנט היא בת למשפחת הייטוואר. הנה עוד דוגמא למה עדיף תמיד להיות נצר טהור למשפחת מלוכה. לא רק בישראל של ימנו. 

מתכוננים לפרק סיום העונה השנייה House of the Dragon Season 2

הפרק החדש, אחד לפני סוף העונה, בו תוכלו לצפות למטה, נפתח כאשר הנסיכה ראנירה עומדת מול הדרקון שלה. מי מולה?.  זרעי הדרקון Addam of Hull , בנו הממזר של לורד קורליס ולאריון ו-Seasmoke. 

אם כבר מדברים על הצבא ההולך וגדל של דרגונסטון, נראה שהחופשה של דיימון בטירת ארנהל סוף סוף מסתיימת כאשר אנו רואים מקומיים מתלוננים על נוכחותו, מה שמוביל אותו להרים את חרבו, מה שמרמז על כך שהוא סוף סוף חוזר לצידה של ראנירה, אשתו ואחיינתו.

צפו בווידאו  house of the dragon season 2 episode 7 לצפייה ישירה הפרק המלא בערוצי השידור של HBO 

האם חיו דרקונים במציאות ולא רק בספרות ובתרבות?. 

האם דרקונים היו אמיתיים? כדי לענות על שאלות אלו, חשוב להכיר בעובדה שדרקונים נחשבו ליצורים אמיתיים עד לאחרונה יחסית. לדוגמה, ישנם דיווחים היסטוריים, אמנות, פטרוגליפים וספרות מתרבויות ברחבי העולם – ואפילו כמה רשויות עתיקות – המתארות או מתארות דרקונים.

 לא כמו במשחקי הכס. התפקיד של הדרקון בתרבות העתיקה 

דרקונים מיתיים רבים משחקים את התפקיד של נבל. כחיות איומות, הם מתנגדים לגיבור של סיפורים רבים. בנוסף לנשימה של אש, לדרקונים רבים יש טפרים רעילים. הם גם קשורים לעתים קרובות לאוצרות גדולים שהם שומרים מפני ציידי אוצרות.