בדיקת ביטוח מנהלים

בדיקת ביטוח מנהלים חישוב פוליסות

בביטוחי המנהלים בישראל מוחזק כשליש מהחיסכון הפנסיוני של הציבור. במשך שנים שווקי חברות הביטוח בישראל ביטוחי מנהלים לציבור הרחב עד שבסוף שנת 2012 הופסק שיווק ביטוחי מנהלים עם היתרון העקרי שלהן על פני קרנות הפנסיה  – הבטחת מקדם קצבה כנגד עליה בתוחלת החיים.  במשך עשרות השנים שחברות הביטוח מנהלות את הכספים נתגלו טעויות בחישוב החיסכון ובאופן התאמת הפוליסה לצרכי המבוטח וכיום נהוג לבצע בדיקת ביטוח מנהלים לפוליסות קיימות לפני פדיון פוליסות ועם הגיע המבוטח לקראת גיל הפרישה.

בדיקת ביטוח מנהלים | הטעויות הנפוצות בחישוב ביטוח מנהלים 

בביטוחי המנהלים של הציבור מופיעות טעויות רבות שמשפיעות על גובה החיסכון ועלולות להסב למבוטח הפסדים כבדים לאורך כל תקופת הפנסיה. הטעויות הן תולדה של בעיות מחשוב קשות באופן ניהול הזכויות. בשנת 2011 הכריז משרד האוצר על תהליך טיוב נתונים שבמסגרתו חושבו חלק מהפוליסות מחדש , אך מרבית הפוליסות הבעיותיות נותרו מחוץ לתהליך ועדיים ניתן לצפות בהן את הטעויות הבאות המצריכות בדיקת ביטוח מנהלים.

 

טעות בחישוב דמי הניהול . במקרה זה מגדל יזמה החזרת הכספים

חישוב פוליסות שירות מקצועי בכלים של חברת הביטוח שלך

  • חישוב זכויות שלא לפי תנאי הפוליסה
  • חישוב פנסיה באמצעות מקדמי קצבה גבוהים מהנדרש
  • אובדן הפקדות לפוליסה בתהליך שנקרא פנדניג ובו הכסף מגיע לחשבון אחר
  • הסבת מערכות מידע שלאחריה אובד המידע של הפוליסה המקורית והיא מחושבת בתנאים פחות טובים
  • חישוב פוליסה במדדים שגויים . כל חודש שהולך לאיבוד יכול לגרום לנזק של עשרות אלפי שקלים למבוטח
  • שמוש בטבלאות שגויות והתעלמות מערכי פדיון בפוליסות ביטוחי מנהלים
  • טעויות אנוש בפוליסות המחושבות באופן ידני

בדיקת ביטוח מנהלים | תהליך הבדיקה של פוליסה מימוש זכויות ביטוח פנסיה 

בתהליך הבדיקה של פוליסה היועץ אוסף את כל הנתונים מחברת הביטוח. חברות הביטוח מחוייבות להחזיק את טוספי ההצעה המקוריים ואת זרם התשלומים לפוליסה. ללקוח הסביר שמתקשר לקבל את החומרים שהן אמורות לשמור את החומרים שבע שנים בלבד. בפועל הן מחוייבות על פי חוק לשמור את מרבית החומרים כל זמם שהפוליסה חיה. לאחר איסוף המידע מתחיל שלב בדיקת ביטוח מנהלים באמצעות תוכנות ייחודיות שפותחו באתר והן מהוות יישום של הידע הייחודי והמקצועי של היועץ שלאחריה מגיע שלב המסקנות ופניה לחברת הביטוח במידת הצורך על מנת לתקן את סכומי החיסכון .

 לבדיקת ביטוח מנהלים השאירו פרטים באתר 

[si-contact-form form='1']

 אתר הכלכלן infobit  חישוב זכויות עובדים מיצוי זכויות ביטוח לאומי קבלת פיצוי כספי מחברת ביטוח חישוב אבדן כושר עבודה ופיצוי תאונות אישיות איתור כספים אבודים של יורשים ותמונת מצב של יתרות פנסיה – השאירו פרטים לצוות האתר ותענו תוך יום עסקים