פוליסות ללא דורש הר הכסף מעודכן

פוליסות ללא דורש הר הכסף מעודכן

חברות הביטוח מנהלות עשרות אלפי פוליסות ללא דורש ועוד מאות אלפי פוליסות שבעליהן נפטרו או שאינם יודעים על קיומן. תופעת פוליסות ללא דורש החריפה בשנים האחרונות על רקע של מספר גורמים כגון כשלים במערכות המידע של חברות הביטוח , חוסר מודעות של הציבור , מיזוגים של קופות גמל , קרנות פנסיה וחברות ביטוח .

מנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח

איך מגיע החיסכון שלנו להר הכסף 2

גם סדרת תקנות צולעות שהתקין משרד האוצר בנושא פוליסות ללא דורש בחברת ביטוח לא הצליחו לצמצם את היקף התופעה וחברות הביטוח מצידן עושות ככל העולה על רוחן ומונעות מהחוסכים , יורשים וחיים כאחד , לאתר פוליסות ללא דורש  . לביצוע פוליסות ללא דורש הר הכסף מעודכן פנו אלינו כעת . 

המחקרים מצביעים על מליארדי שקלים ללא דורש 

יחידת המחקר של הכנסת פרסמה מספר מחקרים בנושא איתור כסף אבוד וכפל ביטוח או ירושות של נפטרים בחברות ביטוח.

המחקרים מצביעים על היקף כספי של כ 15 מליארד שקלים של כספים אבודים בחברות הביטוח ועוד מיליארדים של כספים אבודים וחשבונות רדומים בבנקים , מלוות , קרנות ואגודות אשראי ומניות. הכספים האבודים ופוליסות ללא דורש כוללות ביטוחי מנהלים , קופות גמל ללא דורש , קרנות פנסיה , ירושות וכספי נפטרים ופוליסות ללא דורש שנועדו למטרות השכלה גבוהה.

שינוי כתובות של חוסכים , טעויות בקליטת פרטי הלקוח בחברת הביטוח וטעויות במערכות המחשוב של חברות הביטוח חברו יחד להעצמת תופעת פוליסות ללא דורש בחברות הביטוח

איתור כספים אבודים ופוליסות ללא דורש  השאירו פרטים באתר 

סוכן הביטוח רשם את כתובת הלקוח במשרדו 

ענף הביטוח מטפל בעסקאות לטווח ארוך גם כאשר התשלומים לא נפרעים והפוליסה צוברת זכויות וחיסכון שניתן לפדות ללא מס או ללא מס רווחי הון . 

תופעת פוליסות ללא דורש וכספים אבודים נובעת מחוסר מודעות , כשלי שוק , הפקרות של משרד האוצר והתנהגות צרכנים ומשווקים לקויה לאורך שנים . בעבר, בשל מחשוב נאיבי ונהלים לקויים חלק מסוכני הביטוח נהגו לרשום את כתובת הלקוח במשרדם. השנים שחלפו הסוכנים החליפו משרד או שעזבו את ענף הביטוח ויחד אתם נעלמו עקבות הפוליסות שחוסכים שלמו במשך שנים רבות.

לצד תופעה זו ישנה ירידה מתמדת במספר סוכני הביטוח הפעילים בישראל עקב צמצום המרווחים בענף. רק השנה הורה המפקח על הביטוח לחברות לשנות את לוחות התמותה ואת מודל התגמול לסוכני הביטוח על מכירות של ביטוחי חיים. שנת 2020 עומדת להיות מאתגרת עוד יותר לענף הביטוח בישראל עם כניסת הביטוחים הדיגיטליים

 איתור כספים אבודים וירושות ליווי עד קבלת הצ'ק 

הר הכסף שירות איתור ירושות וביטוחים ישנים לפי מספר תעודת זהות  בחברת ביטוח הוא תהליך מורכב המצריך מחברת איתור כספים משאבים , ידע ייחודי של צוות העבודה ותוכנה לאיתור זכויות  , וכספים אבודים בחברת ביטוח. התהליך אורך בין 5 ל 60 ימי עסקים והוא כולל שירות בלעדי למשיכת הכספים מחברת הביטוח לאחר שצוות האתר יבצע בדיקת פדיון לוודא שאין טעויות בחישוב החיסכון המצטבר. 

 [si-contact-form form='3']