מנוע לאיתור חסכונות פנסיונים ופוליסות לביטוח חיים

מנוע לאיתור חסכונות פנסיונים ופוליסות לביטוח חיים

איך מוצאים כסף וירושות בחברות ביטוח ובבנקים?. שירות לאיתור כספים אבודים באמצעות מנוע לאיתור חסכונות פנסיונים ופוליסות לביטוח חיים מאפשר לחוסך וליורש לקבל את מלוא כספם בחזרה מחברות הביטוח והבנקים בישראל. כיום מתנהלים מאות אלפי חשבונות רדומים ומאות אלפי פוליסות וקופת גמל ללא דורש.

עוד באתר דו"ח היעדר תביעות הר הביטוח שלך

מסלקה פנסיונית הר הכסף הר הבנקים מנוע לאיתור חסכונות פנסיונים 

חברות הביטוח והבנקים בישראל מנהלות מחזיקות מאות אלפי חשבונות בנק. לצד חשבונות עם חסכונות וירושות ללא דורש. משרד האוצר עמעם וצמצם את הקריטריונים להגדרה של פוליסה ככסף אבוד. מה קרה בפועל?. כתוצאה מכך מנהלות עשרות אלפי פוליסות ללא דורש מבלי שיוכרו ככספים אבודים. לשירות איתור חסכונות פנסיוניים וכספים אבודים  השאירו פרטים בעמוד זה .  

באמצעות שירות מנוע לאיתור חסכונות פנסיונים ופוליסות לביטוח חיים ניתן להשיב לבעלי הכספים שאינם יודעים על הכספים או שאינם יודעים על קיום הכספים.  אתר INFOBIT מציע שירות ייחודי בעזרתו גילו גולשים רבים חסכונות וחשבונות בנק אבודים בחברות ביטוח ובנקים בישראל.

האם צריך לשלם עבור השירות?. 

באופן עקרוני כל אחד יכול להיכנס לאתר הממשלתי הר הביטוח או הר הכסף ולאתר פוליסות וחסכונות. גם כאשר מדובר בירושות. אולם ייתכנו מקרים שבהם יש להציג מידע נוסף לאתר את הכסף. בנוסף לכך קחו בחשבון שכספי מניות ישנות, מלווה מדינה או זכויות שונות לא מוצגות באתרים אלו. מה עושים?. ראשית ממצים את החיפוש באמצעות המסלקה הפנסיונית ולאחר מכן באמצעות אתר הר הכסף החדש. 

השירות ניתן בכל חברות הביטוח והבנקים במדינת ישראל , כולל אלו שפעלו בעבר ומוזגו לתוך חברות ביטוח גדולות . אנו מבצעים איתור חסכונות פנסיוניים וחשבונות רדומים  :  

  • פוליסות ביטוח חיים עם חיסכון
  • ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה  , פיצויים ותגמולים וקרנות השתלמות 
  • חשבונות בנק רדומים של שנשכחו עם הזמן , מניות , דן חסכן , מניות והשקעות  
  • ירושות של הורים בבנקים  , ירושות פנסיה , ירושות ביטוח 

 

באמצעות הניסיון , המקצועיות והשירות האישי שלנו עומדים לרשותך. צור קשר והשב את כספך האבוד עוד היום.  

 [si-contact-form form='1']