תכנון פרישה

תכנון פרישה
4 מיתוסים על תכנון פרישה

בדיקת פוליסות ביטוח תכנון פיננסי בדיקת ביטוחים

מאת צוות אתר infopens

תכנון פרישה הואמשימה מורכבת ברמה האישית וברמה הפיננסית. לעיתים נדרשים מספר בעל מקצוע מומחים לבצע עם הפרוש תכנון פרישה נכון ומתשלם ולנצל את כל הטבות המס מבלי לוותר על מימוש רצונות בעת יציאה לגמלאות . מומחי אתר התכנון הפנסיוני של ישראל רכזו עבורכם ועבור מתכנני הפרישה והפנסיורים לעתיד את 4 המיתוסים הנפוצים אצל עובדים לקראת פרישה

מיתוס מספר 1 – הממשלה תדאג לי ( לא לא ) 

אז זהו , שלא ! הממשלה לא תדאג לך. אם לא תדאג לעממך המדינה לא תדאג לך לכולם. מי שיוצא לגמלאות צריך להתכונן לקראת חצי שנה עד שנה של ריצות בין משרדי ממשלה , פקידי עירייה , פקידי בנק ועוד שפע של מוסדות שבמקום להעניק לו הטבטת והנחות באופן אוטומטי לפי מרשם האוכלוסין

מיתוס מספר 2 – הגעתי ל 75% פנסיה ( לא ולא ) 

יחס התחלופה בין השכר בזמן העבודה לשכר בגיל הפנסיה הוא נמוך יחסית לעולם המערבי ובכלל. מי שמבוטח בקרנות הפנסיה הישנות וידיע לשיעור של 70% פנסיה יתקשה לא יגיע ליחס תחולפה מספק מול השכר. מה עושים  ? מבצעים תכנון פיננסי עם איש מקצוע , ממצים את הטבות המס ומתכוננים לפנסיה עשר שנים לפניהיציאה לגמלאות אז עוד יש זמן לבצע מקצה שיפורים.

מיתוס מספר 3 – על פנסיה לא משלמים מס הכנסה ( כן כן ) 

הצחקתם את רשות המיסים . תשלומי הפנסיה חייבים במס כמו כל הכנסה אחרת. את הפטור שיש על משיכת כספים בעת הפרישה לפי תיקון 191 יש לנצל בצורה ראויה לאחר שאיש מקצוע יבדוק את כל מקורות ההכנסה שלכם בפנסיה ומצד שני את כל התרכים שלכם לאור מצבכם האישי ומצב בת הזוג.

 

מיתוס מספר 4 – חשבתי את הסכום אין טעות בפוליסה

אם הבדיחה לא הייתה על חשבונכם גם לכם היה מדיע לצחוק ממנה. חברות הביטוח טועות יל ימין ועל שמאל בחישוב פוליסות ולא פחות גרוע בחישוב קצבאות חודשיות של מבוטחים.

פורש לפנסיה של מבצע בדיקת פוליסות ולא פחות חשוב בדיקת חישוב פנסיה חושף את עצמו להפסדים בגין טעויות בחברת הביטוח .

 

תכנון מוקדם של פרישה שווה לך הון תועפות . לקבל שיחה ראשונית מיועצי אתר הפנסיה של ישראל צרו איתנו קשר

[si-contact-form form='1']