שירות חינם לאזרחים איתור כסף דוח BDI הר הכסף הר הביטוח הר הבנקים

שירות חינם לאזרחים איתור כסף דוח BDI הר הכסף הר הביטוח הר הבנקים

לא תמיד צריך לרוץ ולשלם מאות שקלים לבעלי מקצוע. מדינת ישראל מעמידה לרשות האזרחים מספר אתרי אינטרנט בהם ניתן לבצע מבחר פעולות או לקבל מידע חשוב. שירות חינם לאזרחים איתור כסף דוח BDI הר הכסף הר הביטוח הר הבנקים החזר מס תיאום מס הכנסה. כל האתרים של ממשלת ישראל המספקים שירות יקר ורב ערך לאזרחים . בחינם! 

שירות חינם לאזרחים איתור כסף דוח BDI הר הכסף הר הביטוח הר הבנקים

שירות חינם לאזרחים איתור כסף דוח BDI הר הכסף הר הביטוח הר הבנקים

תיאום מס הכנסה באתר הדיגיטלי של רשות המיסים אונליין

שירות זה מאפשר לשכירים בעלי הכנסה מיותר ממעסיק אחד, וכן לשכירים המבקשים לקבל אישור על הקלה בחישוב המס, לערוך תיאום מס באינטרנט ללא צורך לצאת מהבית ולהגיע למשרדי מס הכנסה. זכרו השירות ניתן חינם על ידי רשות המיסים ואין צורך לשלם עבורו. בניגוד להחזרי מס הכנסה שנחשב תהליך מורכב. כל מה שצריך במקרה זה הוא לדווח לרשות המיסים באמצעות אתר אישי.

כניסה לשירות תיאום מס רשות המיסים

כניסה לשירות תיאום מס רשות המיסים

הר הכסף בנקים ביטוח פנסיה גמל השתלמות איתור כסף אבוד לפי תעודת זהות וירושות שירות חינם

הר הכסף – מנוע לאיתור חסכונות פנסיוניים, פוליסות לביטוח חיים וחשבונות בנק. שימו לב שאתר זה מציג נתונים רק עבור קופות שלא הופקד עבורם כספים בשנה האחרונה +  כסף אבוד של אנשים שנפטרו ואת יכולים להיות היורשים החוקיים או המוטבים.  ניתן לבצע חיפוש חסכונות פנסיוניים ופוליסות ביטוח חיים או איתור חשבונות בנק.

לביצוע איתור כסף ורשימת קופות חיסכון לחוסך חי מומלץ לבצע חיפוש באמצעות המסלקה הפנסיונית בעלות של כ-20 שח בלבד ( מחיר משתנה ) השירות העצמי פשוט ונגיש לכל אזרח.

 ⇐ הר הכסף

בדיקת BDI דוח נתוני אשראי ללא תשלום – פעם בשנה לכל אזרח בישראל 

כל לקוח זכאי לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי במערכת נתוני אשראי בחינם.
פעולות אלה כוללות, בין היתר: הזמנת דוח ריכוז נתונים ראשון בכל שנה קלנדרית, הגשת בקשה לתיקון מידע, הגשת תלונה בנושא הקשור למערכת נתוני אשראי, הגשת בקשה להפסקת איסוף נתוני אשראי במערכת או בקשה להתחלת איסוף לאחר הפסקה וכן הגשת בקשה להגבלת מסירה של נתוני אשראי לגופים שונים, עדכון ההגבלה או הסרתה.

כיצד הקלות ברזל חברת מסייעים לדירוג האשראי שלכם?. מאגר נתוני אשראי: בהתאם להוראות הדיווח למאגר נתוני אשראי ולחוק נתוני אשראי תשע"ו2016 שיקים שחזרו בחשבון מסיבת אין כיסוי מספיק ידווחו למאגר נתוני אשראי וישפיעו לרעה על דירוג האשראי שלך. מה עושה מי שחזר לו צ'ק?. המוטב בשיק: זכות המוטב לפעול לגביית השיק באמצעות לשכת ההוצאה לפועל. תקופת ההקלה: החל מה 7.10.23 ועד 30.11.23.

 ⇐ דוח בי די אי חינם דוח נתונים אשראי ללא תשלום

דוח היעדר תביעות לביטוחי רכב הר הביטוח 

מה אפשר לעשות באתא הר הביטוח? אתר חינמי של רשות שוק ההון למען ציבור המבוטחים. כל פוליסות הביטוח וכתבי השירות בחברות הביטוח השונות כולל הפרמיה המשולמת במקום אחד. מתריע בפני כפל ביטוחי. מאפשר הצגת העבר הביטוחי בענף רכב רכוש. זירוז תהליך הצירוף לביטוח על ידי משלוח בצורה ישירה של טופס העבר הביטוחי בצורה מאובטחת.

 ⇐ הר הביטוח בחינם

תיאום מס הכנסה ללא תשלום באתר רשות המיסים

שירות זה מאפשר לשכירים בעלי הכנסה מיותר ממעסיק אחד, וכן לשכירים המבקשים לקבל אישור על הקלה בחישוב המס, לערוך תיאום מס באינטרנט ללא צורך לצאת מהבית ולהגיע למשרדי מס הכנסה. ניתן לקבל שירות זה באופן עצמאי ומקוון ביישום לעריכת תיאום מס.

 ⇐ תיאום מס הכנסה למי שמועסק אצל יותר ממעסיק אחד

בירור מענק שחרור כניסה לאזור האישי – האגף והקרן לחיילים משוחררים

יצאתם לאזרחות?. מגיע לכם מענק ממשרד הביטחון. הזכאות היא אוטומטית והסכום מחושב ביחס לאורך השירות והתפקיד. תוכלו לממש את הפיקדון על מנת להתקדם באזרחות ולבצע את הצעדים הראשונים מבחינה כלכלית בצורה קלה יותר.

 ⇐ בירור המענק והיתרה שעומדת לרשותכם משרד הביטחון חיילים משוחררים

אתר אישי ביטוח לאומי הדפסת אישורים
הדפסת מאתר ביטוח לאומי

הדפסת מאתר ביטוח לאומי

מענק 750 שקל לכל אזרח בירורים מול ביטוח לאומי 

מאז שהוחלט על מענק בגובה 750 שקל לכל אזרח פורסמו מספר כתבות בנושא, לפי הפרסומים לא כולם קבלו את הכסף לחשבון הבנק ואם אתם לא בטוחים, חשוב לברר מול מוקד המודיעין של ביטוח לאומי בטלפון 6050* או 04-8812345 מכל מכשיר טלפון קווי או נייד.