פדיון פוליסה פרטית בחברת ביטוח

פדיון פוליסה פרטית בחברת ביטוח

פדיון פוליסה פרטית בחברת ביטוח – חברות הביטוח משווקות לציבור פוליסות חיסכון הכוללות רכיב ביטוחי. כאשר מבצעים פדיון פוליסה פרטית מחברת ביטוח יש לבדוק שסכום החיסכון המשולם תקין ושלא נפלה טעות בחישוב החיסכון. חברת הביטוח מצידה אמורה להעביר את הכסף לחשבון בעל הפוליסה תוך 30 ימי עסקים מרגע קבלת הבקשה במשרדיה. בעבר שווקו פוליסות אלו תחת שמות שונים וברבות השנים נערמו בחברות הביטוח עשרות אלפי פוליסות חסכון ללא דורש  . פוליסה מזוג זה נקראת פוליסה מסולקת והיא כוללת ביטוח חיים בגובה החיסכון . 

השוואת מחירים השוואת חבילות סלולר 

פדיון פוליסה פרטית  – רכיבים נפוצים שאותם יש לקחת בחשבון :

  • חיסכון – חיסכון המצטבר מהפרמיה השוטפת והריבית החודשית. אבל שימו לב. רק לאחר שחברת הביטוח מנכה ממנו את עלות הביטוח והאת העמלות שהיא גובה מהמבוטח. ברבות השנים שווקו פוליסות שונות עם מנגנוני חישוב שונים ועם רכיבי בונוס. בשנת 2011 הכריז משרד האוצר כי מרבית הפוליסות נושאות סיכוי גבוהה לטעות חישוב לרעת המבוטח את חייב את חברת הביטוח לחשב מחדש רק חלק קטן מהן. 
  • ביטוח חיים – בפוליסות ניתן לשלב ביטוח חיים לפי הצורך. בפוליסות הישנות רכיב הביטוח היה מובנה בפוליסה ואפשר רכישת ביטוח נוסף מחוץ לפוליסת החיסכון לפי צרכי המבוטח . בחלק מהפוליסות שולבו ביטוחי חיים מוזלים המשולמים כקצבה חודשית במקרה של פטירת המבוטח. 

ביטוח לקרה של אובדן כושר עבודה ושחרור מתשלום פרמיה

 רכישת שחרור מתשלום הפרמיה השוטפת במקרה של אובדן כושר עבודה נפוץ מאוד בפוליסות אלו . הרעיון שהחיסכון ממשיך להשתלם על ידי חברת הביטוח גם במקרה שבו המבוטח הראשי בפוליסה מאבד את כושר העבודה שלו. 

  • ביטוחים נוספים – נהוג שלשלב ביטוחים נוספים בפוליסות אלו המקנות סכומי ביטוח קטנים לביטוחי תאונות ומחלות קשות. 

פדיון פוליסה פרטית טפסים נדרשים : 

  1. מכתב מקדים עם בקשת הפדיון והשמיכה 
  2. טופס משיכת כספים – משתנה מחברה לחברה 
  3. צילום תעודת זהות של בעל הפוליסה 
  4. צילום צ/ק או אישור הבנק לבעלות על החשבון שיקבל את הכספים
  5. שימו לב – אין לפדות פוליסות אגב פעולה שפוגעת בהטבות המס ובפנסיה העתידית. בכל מקרה כזה יש להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבצע פעולות מהותיות רק לאחר הפעלת שיקול דעת. 

אתר ביטוח ! פדיון פוליסה פרטית 

שירות משיכת כספי פוליסות חיסכון פרטיות והגשת טפסים תוך 24 שעות. היכן ניתן השירות?.  בחברות הביטוח בארץ תוך ניצול מקסימלי של הטבות המס העומדות לרשותכם.

השירות פוטר אתכם מתורים מיותרים , המתנות למוקד ומילוי הטפסים הנדרשים

  • השירות כולל בדיקה מדוקדקת של גובה החיסכון המוצג לכם . 

 

 כלכלת המשפחה אקסל