בדיקת קרן השתלמות

בדיקת קרן השתלמות נועדה להבטיח שהחוסך מקבל את מלוא כספי החיסכון המגיעים לו מההפקדות לקרן השתלמות ושאין פגיעה בחיסכון בקרן ההשתלמות בגלל טעויות חישוב , דמי ניהול ועמלות מופרזות וניהול החיסכון בצורה לקויה על ידי הגוף המנהל. לבדיקת קרן השתלמות חייו 058-4363632 או השאירו הודעה באתר . 

בדיקת קרן השתלמות היא תהליך שיטתי המבוצע באמצעות תוכנה ייחודית לבדיקת חסכונות המיישמת תהליך קפדני לגילוי טעויות חישוב ובקרת איכות על ניהול החיסכון בקרן.סוגי הטעויות הנפוצות המתגלות בביצוע בדיקת קרן השתלמות

בדיקת קרן השתלמות איתור כסף אבוד הוזלת דמי ניהול מצבירה

רווח נטו ! השאירו פרטים 

1.      הגדרות מוצר שונות מהסיכום הלקוח

אחת הבעיות הכואבות של החיסכון בקרנות ההשתלמות. בעת ההחתמה על הטפסים המשווק הפנסיוני מבטיח וסוגר עם הלקוח תנאים מסוימים אך בפועל בחברה המנהלת מופק מוצר עם תנאים שונים, לרוב תנאים פחות טובים מאלו שהוצגו ללקוח. 

 2.      בדיקת עמלות בקרן השתלמות

רכיב העמלה בקרן השתלמות הוא קריטי לחישוב החיסכון. בקרן השתלמות ניתן לגבות עמלה גבוהה מאד של עד 2% מהחיסכון המצטבר בכל שנה. דמי הניהול בקרן ההשתלמות נוגסים בכמחצית מהחיסכון בקרן . בדיקת קרן השתלמות שלך תוודא שאתה מקבל דמי ניהול הוגנים ושלא נגבו ממך דמי ניהול מופרזים .

3.      בדיקת תלושי השכר ותשלומים לקרן השתלמות

בדיקת תלושי השכר וההפרשות לקרן ההשתלמות יציגו תמונה ברורה האם המעביד והעובד הפרישו לקרן את מלוא הסכומים על פי הסכם העבודה. לא מעט טעויות בחיסכון מתגלות מכיוון שבעת הפקת תלוש השכר לעובד נופלות טעויות שגורמות לחוסר בתשלומים לקרן השתלמות , אחוזי הפרשה נמוכים מהשכר ושיומש בתקרות שגויות לחישוב גופה התשלום  לקרן השתלמות.

 במרבית ההסכמים המעביד מפריש 7.5% מהשכר לקרן והעובד מוסיף 2.5% . מכיוון שלמעביד יש הסכם שונה על כל עובד ייתכנו טעויות והשלכת תנאים פחות טובים על עובד עם תנאים מועדפים. 

 4.      חישוב החיסכון לקרן השתלמות

מערכות הגבייה המורכבות בתחום החיסכון הפנסיוני גורמות לטעויות החישוב החיסכון בקרן השתלמות.  בלבלול ואי התאמה בין מערכות גורמות לזקיפת כספים מאוחרת , להפסד כבד של תשואות ולתאריכי ותק שגויים .

בדיקת קרן השתלמות שמציגה בדיקה של חישוב החיסכון מתבססת על  הבדיקות המוקדמות . הלקוח מקבל דוח מסודר ומפורט ובמידת הצורך מבצע בדיקת קרן השתלמות מלווה אותו מול חברת הביטוח עד לתיקון הטעות בחיסכון .

  [si-contact-form form='1']

 עמלות בנקים | קישור לבנק ישראל | קישור לאיתור כספים

קישור למחשבון השוואה בין עמלות הבנקים איך לבחור ביטוח מנהלים  2013 

המדריך לתלוש השכר המדריך לפיצויי פיטורים | איך לבחור קרן פנסיהבדיקת פנסיה 

ייעוץ פנסיוני | בדיקת ביטוח מנהלים | כרטיס אדי – חותמים על כרטיס אדי ומצילים חיים