השוואת ביטוחי בריאות

השוואת ביטוחי בריאות


Image courtesy of imagerymajestic at FreeDigitalPhotos.net

Image courtesy of imagerymajestic at FreeDigitalPhotos.net

מי יודע איך לבחור ביטוח בריאות ?  איזה לקוח יכול להבין את ההבדלים והדקויות מצילות החיים שחברות הביטוח וקופות החולים משווקות ? דומה שגם אנשי רפואה מסתבכים לעתים בבחירת ביטוח רפואי מתאים שיכסה את הצרכים למקרה חירום רפואי ומצד שני יהלום את התקציב שניתן לקצות לביטוחי בריאות.

התאמת ביטוח בריאות ללקוח ולמשפחה היא אתגר. סקירת ההיסטוריה הרפואית המשפחתית לצד מילוי הצהרת בריאות מפורטת מאפשר לאתר צרכים המתאימים לאדם ולהגדיר לאיזו פוליסה ניתן לצרף אותו בכפוף למצב רפואי קיים. אחד מתפקידיו העיקריים של הסוכן הוא לבצע את ההתאמה עבור הלקוח על ידי השוואת ביטוחי בריאות .

שיטות  השוואת ביטוחי בריאות

בישראל אין כיום מדד אובייקטיבי המשקלל את כל התנאים לביצוע השוואת ביטוחי בריאות. לצד תנאי הפוליסה חסרים תנאים למדידת חברות הביטוח בתחום. העדר אפשרות אובייקטיבית להשוואה בין חברות הביטוח ( כרגיל האוצר ישן בעמידה ) משאיר את הבחירה בחברת הביטוח בידי הסוכן והלקוח. לעומת זאת באמצעות טופס גלוי נאות לביטוחי בריאות פרטיים ניתן לבצע השוואת ביטוחי בריאות ולקבל תמונה השוואות בין פוליסות ביטוח.

בטבלת השוואת ביטוחי בריאות אנחנו יכולים לראות כיצד ההבדלים בין הפוליסות נחשפות. חברות הביטוח האחראיות למלא את הנתונים והלקוח יכול למלא את הפרטים או לבקש מהסוכן שימלא את הפרטים ויבצע את ההשוואה עבורו . ההחלטה איזה ביטוח בריאות לרכוש לכל אחד מבני המשפחה נעשית יותר קלה כאשר רואים את ההבדלים. לקבלת טבלת השוואת ביטוחי בריאות ניתן לפנות לאתר.

חלק א – תיאור הפוליסה ויחסי לקוח חברה
נושא סעיף פוליסה מספר 1 פוליסה מספר 2
כללי שם הפוליסה
משך תקופת הביטוח
תנאים חידוש אוטומטי
תקופת אכשרה
תקופת המתנה
השתתתפות עצמית
שינוי תנאים שינוי תנאים במהלך תקופת הביטוח
דמי ביטוח גובה דמי הביטוח
מבנה דמי הביטוח
שינוי דמי הביטוח במהלך תקופת הביטוח
תנאי ביטול תנאי ביטול על ידי המבוטח
תנאי ביטול על ידי החברה
חריגים החרגת מצב רפואי קיים
סייגים לחברות הבחרה
תנאים מהותיים

 

איתור כספים אבודים | MAX פורטל ההלוואות של ישראל | הלוואות חברתיות |  בדיקת פוליסות ביטוח

תכנון תקציב המשפחה |   תעודת זהות בנקאית |  כמה עולה לבצע החזר מס הכנסה ?