איתור כספים בחברת ביטוח

איתור כספים בחברת ביטוח

איתור כספים בחברת ביטוח היא אחת הפעולות מורכבות הקיימות בשוק הפיננסי. מלאכת האיתור מצריכה תוכנה ייחודית לאיתור כספים בחברות ביטוח , ידע , ניסיון אמיתי והכרות מעמיקה עם שוק ההון הישראלי. מאז שנות השבעים מוזגו בישראל כשלושים  חברות ביטוח לחיים , עשרות קרנות פנסיה קטנות מוזגו לתוך קרנות פנסיה גדולות ומפת קרנות ההשתלמות וקופות הגמל השתנה ללא הכר. חוסך שהפקיד את כספו חברת ביטוח לפני שנים בודדות מתקשה לגלות היכן מופקד כספו ובהעדר חקיקה אפקטיבית מצידו של המפקח על הביטוח הסיכוי לאתר כספים חברת ביטוח באופן עצמאי הולך ונהיה מאתגר יותר ויותר.

מי צריך לשלם למתווך דמי תיווך עושים סדר בנדלן 

מהם האתגרים באיתור כספים בחברת ביטוח    ? 

מחשוב לקוי בחברת הביטוח

למרות שמשרד האוצר , באמצעות המפקח על הביטוח הורה לחברות לבצע טיוב נתונים התוצאות עד כה אינן משביעות רצון. חברות הביטוח מנהלות את כספי המבוטחים במערכות שאינן מקושרות למרשם האוכלוסין ורצף של שגיאות מחשב , קליטה שגויה של פרטי המבוטח  בהפקת הפוליסה חברו ביחד ליצור מצב שמצריך הכרות עם הכשלים בחברות וביחדות המחשב על מנת לסייע לחברת הביטוח לאתר את כספי המבוטחים. התקשרתם לברת ביטוח והמוקדם ענה שאין רישום של פוליסה על שמכם ? לא בטוח שהוא צודק.  לעיתים גם חברת ביטוח מתקשה לאתר את הכספים שהיא מנהלת  .

מידע שגוי מסוכני הביטוח

רישום כתובת המבוטח בכתובת של משרד סוכן הביטוח היא תופעה מוכרת שהייתה מקובלת משנות הששים ועד לעשור הראשון של המאה 21 . סוכני הביטוח היו מעבירים לחברת הביטוח הצעות לביטוח וזו הייתה מפיקה את הפוליסה יחד הכתובת של סוכן הביטוח. כתוצאה ממנהג שגוי זה נוצרו בעיות באיתור כספים בחברות ביטוח ומבוטחים אבדו את הקשר עם החיסכון הפנסיוני שלהם.

 החלפת כתובת  , החלפת מעביד , פטירה מוקדמת של המבוטח

סיבות נוספות המצריכות איתור כספים בחברות ביטוח קשורות למהלך חיי המבוטח והנתק מחברת הביטוח. החלפת כתובת מגורים ועזיבת בית ההורים   ( מבוטחים צעירים נוהגים לרשום את כתובת על שם ההורים וכאשר אלו עוברים דירה אין מי שיעדכן את חברת הביטוח ). החלפת מעבידים ופתיחת פוליסות חדשות בחברת ביטוח אחרת או תחת כתובת ומספר תעודת זהות אחר ועוד .

כיצד ניתן לאתר כספים אבודים בחברות ביטוח

 חברת הכלכלן מציעה שירות איתור כספים בחברות ביטוח , פנסיה , גמל , השתלמות קרנות ומלוות של אנשים  חיים ונפטרים. האיתור מתבצע באמצעות תוכנה לאיתור זכויות וצוות חשיבה רב ניסיון שמעבד את הפרטים שאתם מוסרים לנו לכדי חיפוש שיעיל שבסופו ניתן לאתר את הכספים האבודים בחברות הביטוח . 

[si-contact-form form='2']