שירות לקוחות ביטוח חיים

שירות לקוחות ביטוח חיים

 

אחד ממוקדי השירות החשובים והעסוקים הוא שירות לקוחות ביטוח חיים.  בעמוד זה מוצגים מספרי הטלפון של שירות לקוחות ביטוח חיים וכן קישורים לאתרי האינטרנט של חברות לביטוח חיים בארץ. מוקדי שירות לקוחות ביטוח חיים פועלים על פי רוב בין הימים ראשון עד חמישי ובעיקר בין השעות תשע בבוקר עד חמש בערב. על מנת לקבל מענה ממוקד משירות לקוחות ביטוח חיים יש להצטייד במספר תעודת זהות , מספר פוליסה ופרטים מדויקים עד מכה שאפשר של מטרת הפניה. בעקבות עליית המודעות לנושא הביטוח הפנסיוני וביצוע בדיקת ביטוחים על ידי מבוטחים רבים ישנו עומס רב בשירות לקוחות ביטוח חיים. 

טלפונים של שירות לקוחות חברות ביטוח בישראל

איילון חברה לביטוח בע"מ 1700-72-72-77
אליהו חברה לביטוח בע"מ 03-6920911
הפניקס חברה לביטוח בע"מ 03-7332222
הראל חברה לביטוח בע"מ 03-7549636
כלל חברה לביטוח בע"מ 03-9240440  או 5454*
מגדל חברה לביטוח בע"מ 03-9201010
מנורה חברה לביטוח בע"מ 03-7107777
הכשרת הישוב חברה לביטוח בע"מ 03-7960000

  • וישור חברה לביטוח כתובת  דרך השרון 12 מרכז שרונה כפר סבא, 4427125 טלפון: 09-789-0023
  • ליברה חברה לביטוח טלפון וכתובת בנין D, הרוקמים 26, חולון, 5885849 טלפון: 073-394-9222

שירות לקוחות ביטוח חיים מטרת השירות לקוחות בביטוח חיים הנו להעניק למבוטח מענה וטיפול בכל שאלה הקשורה לחיסכון הפנסיוני ולקופות הגמל ולפוליסות ריסק בחברת הביטוח.

טיפים חשובים לפני משכית כספים מחברות ביטוח קופות גמל ביטוחי ממנהלים 

מרגע שאנו מגישים בקשה למשיכת כספים מחברת ביטוח או קרן פנסיה ובטח קרן השתלמות וקופת גמל אנו רוצים לקבל את הכסף כמה שיותר מהר. משרד האוצר קובע תקנות תוך כמה זמן יש לשלם את הכסף אבל רק מרגע שחברת הביטוח או קרן הפנסיה שלכם קבלה את בקשה למשיכת כספים כאשר שלמה והיא כוללת את כל הטפסים. רק אז מונה הזמן מתחיל לתקתק. לכן כאשר מבצעים משיכת פיצויים או פדיון בחברת ביטוח יש לוודא שיש לכם ערכת פדיון שלמה ! אחרת תמשיכו להמתין . חברת הביטוח , בצדק לא יוכלו לשחרר את הכסף מבלי לקבל ערכת פדיון מלאה. ניתן לפנות אילנו לשירות סיוע במשיכת כספים. השירות כרך בתשלום .

השוואת הלוואות איפה הכי כדאי 

פדיון ביטוחי מנהלים קרן פנסיה

יש לשלם את כספי הפדיון תוך 30 יום לפי תקנות משרד האוצר סעיף 27 לחוק חוזה הביטוח, התשמ"א- 1981 קובע שתגמולי ביטוח למבוטח או למוטב יש לשלם בתום שלושים ימים מהיום בו השלים המבוטח או המוטב את העברת מלוא המסמכים הדרושים לחברת הביטוח לבירור חבותה.

מתקשים להשיג את מוקד השירות – פנו אלינו ותזכו

בשירות לקוחות VIP ללא המתנה או תורים מיותרים

השירות הפרטי כרוך בתשלום

[si-contact-form form='1']

שנת 2020 מתאפיינת בהמשך תהליכי עבודה דיגיטליים באתרים של חברות הביטוח בישראל. אומנם השירותים לא מתקדמים בקצב של אפליצקיות בנקאיות, אבל עם כניסת חברות הביטוח הדיגיטליות ווי שור וליברה אין ספק שגם מצד חברות הביטוח המוכרות לנו כבר נזכה לראות התקדמות באתר חברת הביטוח .

במשך השנים שווקו חברות הביטוח פוליסות מורכבות עם חישובים אקטואריים מורכבים. כיום ניתן למצוא גם פוליסות חיסכון פשוטות ללא רכיב ביטוח או שחרור מתשלום פרמיות במקרה של אובדן כושר עבודה.