מנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח

בשנת 2013 השיק משרד האוצר מנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח. המנוע מסייע לאיתור כספים אבודים ונשכחים שמציג לחוסך היכן נמצא הכסף. מנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח מציג את כת כתובת הדואר האלקטרוני של קרן הפנסיה וחברת הביטוח ועל החוסך לפנות אליהם על מנת להגדיר את פרטיו מחדש , לעדכן כתובת ולקבל תוך פרק זמן סביר דוח מצב ואודות הכספים ולקבל החלטה כיצד לנהוג בהם.

 

מנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוחלאחר השקת מנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח קרסו מוקדי חברות הביטוח וקרנות הפנסיה,. גופים מנהלים שהיו רגילים להתמודד עם עשרות פניות ביום החלו להתמודד עם אלפי ועשרות אלפי פניות. הלקוחות שחשוב שהנה אוטוטו הכספים האבודים חוזרים הביתה נתקלו בחומות סיניות . רמת הטיפול בכספים שהתגלו באמצעות מנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח חשפה לעתים התנהלות מביכה , בלשון עדינה , של חברות הפנסיה והלקוחות חשו שוב את כשלי השוק של ענף החיסכון הפנסיוני.

 

שירות פרטי להשבת כספים אבודים ופוליסות שהתגלו במנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח 

הקושי של החוסכים להגיע לכספים האבודים בחברות הביטוח , קופות הגמל וקרנות הפנסיה חדד שוב את הצורך בשירותי בחרת מקצועית  לאיתור כספים ובירור יתרות בחברת ביטוח . חברה מקצועית מאפשרת לחוסכים לקבל את מלוא כספים מבלי לחוות את הקשיים הניצבים בפניהם בפניה לחברות הביטוח וקרנות הפנסיה , לבצע בדיקת פדיון ובדיקת פוליסה לגובה הסכומים שכעליהם מצבירה חברת הביטוח ולהנות משירות פרטי של פדיון פוליסה הכולל טיפול בהיבטי מיסוי והורשה במידת הצורך.

טיפול אישי ופרטי בכספים אבודיםפדיון פוליסות ממנוע איתור כספים אבודים בחברות ביטוח 

  1. יוצרים קשר עם האתר באמצעות תיבת הקשר
  2. נציג מקצועי יחזור אליכם לפרטים נוספים ועלות השירות 
  3. אנו ממלאים עבורכם את כל הטפסים ופונים חברת הביטוח
  4. ביצוע בדיקת פדיון לכספים תמנע הפסדי כספים אבודים
  5. השירות פרטי לחלוטין וכרוך בתשלום !

 

 

 

 

[si-contact-form form='1']

 

 

 

 

 

Image courtesy of [image creator name] / FreeDigitalPhotos.net