איתור חשבון רדום

איתור חשבון רדום

חושבים שמגיע לכם כסף מחשבון רדום בבנק ? פנו כעת לאתר בנקים באמצעות תיבת הקשר איתור חשבון רדום ירושות ביטוחים כפולים וכספים רדומים ממוקמות עבודה קודמים מלווה שלום הגליל מניות רדומות ונכסים ברשות האפוטרופוס הראשי 

 למעלה מרבע מליון חשבונות רדומים מתנהלים בבנקים בישראל ובהם מנוהלים כשלושה מיליארד שקלים מכספי הציבור .

במערכת הבנקאית מתנהלים כרבע מליון חשבונות רדומים. באמצעות אתר בנקים ניתן לבצע איתור חשבון רדום בבנק הפועלים ובנקים נוספים בישראל. תופעת הכספים האבודים היא אחד מהפצעים הפתוחים ביחסי בנק לקוח אולם בנק ישראל מעכב חקיקה ואכיפה ומשאיר את מלאכת איתור חשבון רדום בבנק הפועלים ובבנקים נוספים בידי הציבור וחברות פרטיות המתמחות באיתור כספים. 

 חשבון רדום והר הכסף ? 

 לפני כשנה השיק משרד האוצר את אתר הכסף שבאמצעותו ניתן לאתר חלק מהכספים האבודים של עולם הביטוח . למה רק חלק , מכיוון שאותן בעיות שגרמו לתופעת הכספים האבודים בעולם הביטוח מופיעות גם בעולם הבנקאות. יש לזכור כי בעבר חלק לא מבוטל מניהול כספי הלקוחות , הרישום והתיעוד נעשה על גבי ניירות ולא באמצעות ממשקים מודרניים  ,אפליקציות ומחשבים משוכללים המסוגלים לעבד מידע במדויק ולאחסן אותו לאורך שנים.

 איך מאתרים חשבון רדום ? 

 איתור חשבון רדום מתבצע באמצעות שילוב של ניסיון מקצועי של אתר בנקים bankim.info ובאמצעות הכירות עם שוק החיסכון והבנקאות בישראל. מומחי האתר בונים יחד עם הלקוח תיק איתור כספים ומבצעים תהליך איתור כספים מבוקר תוך מיצוי כל הסעדים שהעניק בנק ישראל לחוסכים במטרה לקבל תשובה ולהחזיר את כספים מחשבון רדום לזכותם. 

פניה לאיתור חשבון רדום | השאירו פרטים  

  • השאירו פרטים באתר הבנקים של ישראל באמצעות תיבת הקשר בעמוד זה
  • יועץ מקצועי לאיתור חשבון רדום יחזור אליכם תוך מספר דקות
  • היועץ ילמד את פרטי המקרה ויבדוק כיצד ניתן לסייע לכם
  • לאחר בניית תיק איתור חשבון רדום מערכת האתר תפעל לאתר את החשבון הרדום
  • עם איתור חשבון רדום נבצע בדיקה על מנת לוודא שתקבלו את מלוא כספכם

[wpforms id="3804" title="false" description="false"]

 שירות איתור כספים אבודים מוצע על ידי האתר כולל חיפוש כספים רדומים לפי הגדרתם במגוון גופים לרבות הר הכסף. אנו מבצעים חיפוש גם ברשימות פתוחות זכאות לפדיון מניות , נכסים שייתכן ויהיו רשומים עם שם הנפטר אצל האפוטרופוס הכללי וכן מלווה מדינה שאינו כלול ברשומות הר הכסף של משרד האוצר. לאחר הגשת הפניה יישלח אליכם שאלון מפורט על מנת שנוכל לבצע עבורכם אתור כספים בתשלום. בכל מקרה לא יינתן שירות לפני מסירת כל הפרטים והתשלום על ידי הלקוח. השירות ניתן מטעם גוף פרטי