בדיקת ביטוח מעורב ביטוחי חיים ישנים

בדיקת ביטוח מעורב ביטוחי חיים ישנים

יש לכם פוליסת ביטוח ישנה שהגיעה למועד משיכת הכספים?. איך תדעו שאתם מקבלים את סכום הכסף שמגיע לכם?. לכן צריך לבצע חישוב בדיקת ביטוח מעורב.

למה צריך לבדוק חיסכון בחברות הביטוח בפוליסות ישנות?

נועדה להבטיח שהחוסך מקבל את מלוא כספי החיסכון המגיעים לו מפוליסת הביטוח.

מה עוד מחשבים?. ושאין פגיעה בחיסכון כתוצאה מטעויות חשוב או ניהול לקוי של הכספים בחברת הביטוח. חישובי פוליסות ישנות.

לאורך השנים החליפו חברות הביטוח ידיים ומערכות המחשב הותאמו לפוליסות של חברות שנעלמו . אך האחריות לחישוב נכון של ביטוחים ישנים הוא באחריות החברה הנוכחית . 

עוד באתר מבלים וחוסכים הוט סינמה 1+1 אשראי כרטיס מתנה

אז מה זה בעצם ביטוח מעורב? למה יש טעויות חישוב בחברות ביטוח? 

ביטוח מעורב הנו תהליך מובנה ומוגדר היטב שפותח לאורך 15 שנים האחרונות ומאפשר ביצוע אפקטיבי של בדיקת ביטוח מעורב וגילוי טעויות חישוב שמבצעת חברת הביטוח.

 הביטוח המעורב שווק בישראל עד שנת 2004 .  טרם שיווק פוליסות עדיף בשנות ה 80 היה הביטוח המעורב צורת הביטוח הנפוצה לחיסכון פנסיוני  , חיסכון לעצמאים וחיסכון פרטי. מאפיין עקרי של הביטוח המעורב הוא שרכיב הריסק אינו חשוף ביחס לרכיב החיסכון והלקוח הסופי רואה אותם כמקשה אחת. הפוליסה מותאמת למערכות המחשב של העשורים הקודמים ובנויה באופן קשיח שמקשה על שינויים והתאמות וחושף את החוסכים לטעויות קשות בחישוב החיסכון .

שימוש במידע שגוי אודות הלקוח מתגלה בבדיקת ביטוח מעורב

על אף ביצוע תהליכי טיוב נתונים מחזיקות חברות הביטוח קשת נתונים רחבה שהיא שגויה בבסיסה . החל מתאריך לידה  , מין ,  חישוב הגיל הביטוחי  והתוספת העיסוקית ( חיתום מקצועי ) שהפוליסה סופגת .

 בדיקת תלושי השכר ותשלומים לפוליסות ביטוח מעורב  

בביטוח מעורב חוסר בתשלום אינו מקטין את הכסף שיש בקופה באופן ישיר אלא גורם להזזה של תאריך ההתחלה או תאריך הסיום של הביטוח. אין בחברות הביטוח מדיניות ביצוע רגילה אלא כל אחת נוהגת לפי יכולות מערכת המחשב שלה. בבביצוע פעולות אלו הלקוח חשוף להפסד כספי ניכר בעיקר בפוליסות מעורב משנות השמונים שבהן השתנו מדדים באופן משמעותי בכל חודש.

 חישוב החיסכון לביטוח מעורב ופוליסות ביטוח ישנות שהונפקו בעבר

חישוב החיסכון לביטוח מעורב נעשה במספר תהליכי בקרה. ראשית יש לבצע חישוב של סכום הביטוח היסודי נכון להיום. לאחר מכן מתבצעת השוואה של התשלומים לביטוח המעורב , לתנאי הפוליסה ולמדדים שהתפרסמו לאורך כל תקופת הביטוח. במקרים בהם בוצע דילוג  , סילוק חלקי של ביטוח מעורב או פדיון חלקי של ביטוח מעורב יש לבצע סדרת חישובים להגדרת סכום הביטוח והחיסכון וממנה לחשב את החיסכון נכון להיום. כל סטייה או שימוש בנתון שגוי תקטין את החיסכון של הלקוח באחוזים רבים ןתגרום לו הפסד חיסכון וביטוח  

 [si-contact-form form='1']

 קישור החזרי מס ללא עלות פתיחת תיק | עמלות בנקים |  קישור לאיתור כספים  

המדריך לתלוש השכר | המדריך לפיצויי פיטורים | אתר מאמרים | בדיקת פנסיה |

ייעוץ פנסיוני | בדיקת ביטוח מנהלים | כרטיס אדי – חותמים על כרטיס אדי ומצילים חיים

הר הכסף  – איתור כספים אבודים ופדיון ללא מס