מנאייכ עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה

מנאייכ עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה עונת 2024 כאן ערוץ 11

למקומות היכון הכן צפה. הסדרה הישראלית המצליחה של ערוץ כאן חוזרת למסך. מה בכתבה?. קבלו את מנאייכ עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה. העונה השלישית של הסדרה. הנה הם חוזרים למסך שלום אסייג ולצדו עמוס תמם בקרב ענקים. 

והנה החדשות תחילה מנאייכ עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה

העונה השלישית מתחילה מנקודת הסיום של סוף עונה 2 מנייאכ. מה היה לנו שם?. הרעים נתנו לאיזי בכר, אותו מגלם שלום אסייג, שיעור מדהים איך עושים את זה נכון. תפרתם לנו תיק?. אנחנו נפרום אותו. כאן המקום להיזכר בשוטר לייבו. זוכרים מי מגלם אותו?. דורון בן דוד. מה קרה שם שהופך את העונה השלישית של הסדרה למסתורית ומותחת?.

עוד באתר החזר מס 2024 חינם רשות המיסים בצעד מפתיע

לייבו ביצע תרגיל הונאה מושלם, לעת עתה לפחות. מבצע הונאה לחנן סלמה ונותן הוראה לשי פיליפ ולאושרי ברוך לרצוח אותו במהלך פשיטה על אתר בנייה. אבל שלא תחשבו שזה ככה סתם. כי הם פשוט ביימו תאונת עבודה. אחר כך יגיע שלב הטיול ואולי גם שלב ההתגלות. 

מנאייכ עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה עונת 2024 כאן ערוץ 11

מנאייכ עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה עונת 2024 כאן ערוץ 11

האם לאור אירועי השבת השחורה ומשפט ראש הממשלה הסדרה עדיין רלוונטית?. 

חבר שלי, אחד רציני, טוען שגם פאודה אולי כבר לא רלוונטית. בסופו של דבר את מחירי המחדלים של ארגוני הביטחון הישראלי הביאו אותנו לאן שאנו נמצאים היום. ולמה אני כותב זאת בכאב לב גדול?. כי זה בניגוד לגבורת הלוחמים בשטח. השוטרים אצילי הנפש, אנשי משמר הגבול והחיילים. אם אתם זוכרים כל הסדר החלה רגע לפני פרישה של איזי. תיק אלימות משטרתית שאיזי טיפל בו, מטויח מאחורי גבו על ידי הדרגים הבכירים במח"ש ובמשטרה. במקביל הוא נחשף לחקירה שהחשוד המרכזי בה הוא אחד מחבריו הטובים ביותר.

מנאייכ עונה 3 טריילר רשמי סדרות מתח מומלצות

מנאייכ עונה 3 טריילר רשמי סדרות מתח מומלצות

 האם באמת ישתנו החוקים?. 

אז מה הולך לקרות בעונה השלישית פרקים מלאים לצפייה ישירה מנייאכ עונה שלישית?. "חוקי המשחק משתנים": איזי בכר (שלום אסייג) וברק הראל (עמוס תמם) חוזרים לעונה נוספת ונלחמים ראש בראש. מי ינצח הפעם?. כצופה יש לי דילמה מי הייתי רוצה שינצח. מצד אחד איזי הוא הבחור הטוב. אבל מה, מסתבר שגם הוא לא מושלם. האם אני אמור לבחור בצד הטוב רק בגלל שבצד השני יש אנשים הרבה יותר גרועים?. והמחשבה הנוגה, שאולי, רק אולי, יש במשטרת ישראל כוחות כאלו הפועלים מתחת לפני השטח. מה אני מעדיף לקחת מהפרק השני?. לזכור את הטוב, את גבורת הלוחמים בשטח ואת התקווה, שלפחות לילדים שלנו, תהיה  כאן מדינה יותר טובה. 

צפו בווידאו מנאייכ עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים כאן 11