דו"ח היעדר תביעות הר הביטוח שלך

דו"ח היעדר תביעות הר הביטוח שלך

כחלק מהסדרת עולם הביטוח והקטנת התלות של הצרכן בחברות הביטוח בקבלת מידע ואישורים ניתן כעת להנפיק דו"ח היעדר תביעות הר הביטוח שלך מהר הביטוח בנוסף לאיתור ביטוחים על שמך ואיתור כספים אבודים וביטוחים ישנים לפי תעודת זהות.

היעדר תביעות מחברת הביטוח הקודמת

היעדר תביעות מחברת הביטוח הקודמת

אין לך תביעות תשלם פחות

כאשר אנו עושים ביטוח לרכב או מקבלים הצעות מחיר באינטרנט או מסוכן הביטוח שלנו , אחת השאלות החשובות היא האם יש לנו דוח היעדר תביעות. בביטוח רכב יש לכך השפעה קריטית על המחיר. האפשרות להדפיס מתוך אתר הר הביטוח דוח היעדר תביעות לביטוח רכב הוא קריטי באפשרות לקבל את ההנחה המשמעותית בביטוח רכב.

שליפת דוח היעדר תביעות + איתור כספים וביטוחים ישנים 

שירות מנצח של אתר הפיננסים הישראלי השאירו פרטים לשירות מקצועי 

הדפסת דוח היעדר תביעות ביטוח רכב

בדיקת עבר ביטוחי לפי מספר רכב היא אחת מהפעולות שניתן לבצע באתר הר הביטוח החדש של משרד האוצר. על מנת להפיק את התעודה יש להקיש מספר רכב  , לאחר הכניסה  לאתר. לאחר הנפקת הדוח ניתן לשלוח אותו לסוכן הביטוח או לחברת הביטוח הישירה שבאמצעותה בוצע הביטוח לרכב.

מה אפשר למצוא בהר הכסף החדש

איתור כספים אבודים על ידי חברה מקצועית מאפשרת לך לקבל מידע על קופות הגמל הישנות שאתה יכול להיות זכאי לכספים ללא מס בפדיון. לצד הכסף הרדום לרבות חיסכון בבנקים , ניתן לקבל מידע על כספי ירושות של הורים או אנשים שנפטרו ואתם יכולים לקבל את כספי הירושה מתוקף היותכם מוטבים או יורשים על פי חוק. אנו מבצעים גם איתור זכאות למלווה מדינה ישכול להגיע לאלפי שקלים .

[wpforms id="3804" title="false" description="false"]

דוח אישור היעדר תביעות הר הביטוח שלך הדפסת היעדר תביעות תוך דקה בנוסף לאיתור כספים וביטוחים ישנים על שמך זכאות לקבלת כספים של נפטרים ומשיכת כספים מחיסכון ללא מס אתר infobit  האתר המוביל בידיעות כלכליות איתור כספים החזרי מס הכנסה מימוש זכויות ביטוח לאומי ותכנון פיננסי אובייקטיבי