חנות החוויות של כאל מבצעים 1+1 הנחות

חנות החוויות של כאל מבצעים 1+1 הנחות כניסה לאזור האישי

יש לכם כרטיס אשראי חברת כרטיסי אשראי לישראל, הנקראת גם כ.א.ל?. הכירו את שלל המבצעים, הנחות 1+1, אטרקציות מוזלות ואיך אפשר בלי הסדר אודות האזור האישי של כאל. מה בכתבה? חנות החוויות של כאל מבצעים 1+1 הנחות. המידע בכתבה זו הנו בגדר סיקור. בכל מקרה יגברו הנחיות ותוקף המבצעים שקובעת חברת האשראי באתר ההטבות. 

כניסה לאתר ההטבות מסוף הכתבה

לחסוך להכיר את ההוצאות ומבצעים חנות החוויות של כאל מבצעים 1+1 הנחות

בואו נקדיש מספר 2 דקות לחשיבות התשלומים בכרטיס אשראי בעולם הצרכנות המודרני. לכאורה, אנו כצרכנים אדישים לגבי זהות אמצעי התשלום. אבל בפועל אנו צריכים לדעת שתשלום בכרטיס אשראי, בצורה נכונה, יכולה להית כלי מימון נוסף זול ונח. בעיקר כאשר מדובר על הקטנת הריבית המינוס וביצוע תשלומים ללא ריבית.

מבצעים שחוסכים בכרטיס אשראי כאל מה אהבנו?. קופונים לבילוי בפסח תערוכות אטרקציות 

 

עוד באתר דרים קארד שירות לקוחות בירור יתרה בכרטיס

 

תערוכת הפרחים הגדולה בישראל פסח 2024 אקספו ת"א הנחות מבצעים 

כמה נחסוך?.  ב- 89 ₪ במקום 149 ₪. מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה. מה באטרקציה בחול המועד פסח 2024?. תערוכת הפרחים הגדולה בישראל FLOWERS אביב של פרחים! למעלה מ 2 מיליון פרחים ואם תגיעו אם בני הזוג תוכלו, כמו בשיר, לדבר אליהם בפרחים. תאריכי בחול המועד פסח 2024 23.4-30.4. איפה מתקיימת תערוכת הפרחים בפסח?. אקספו ת"א

 

אימפריאל הוטל וונדרלנד 2 הנחה ב- 99 ₪ במקום 119 ₪

מה נקבל?. מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה. כמה נשלם?.  99 ₪ במקום119 ₪. עד מתי ההטבה בתוקף?.  15/05/2024 רכישת הכרטיסים לאחר הורדת קוד ההטבה באתר toMix 

 

סקיי ג'אמפ נמל ת"א  Sky jump החל מ- 29 ₪ במקום 45 ₪

הילדים אוהבים לקפוץ?. בחנות החוויות ראינו שלל מבצעים לשעת קפיצה. אז איך זה עובד?. הילדים מקפצים ואתם חוסכים. לכל שעת קפיצה, לפי הרכב המשפחה וזמן הקפיצה. אז הנה ההנחות הממתינות לכם, בכפוף לתנאי החברה. הכניסה לנמל תל אביב, למי ששכח, היא חינם ללא תשלום. 

שעה קפיצה מגיל 3-6,  29 שח במקום 45 שח
שעה קפיצה מגיל 6 ומעלה במחיר 52 שח במקום 69  שח 

שעתיים קפיצה מגיל 6 ומעלה במחיר של 85 שח במקום 114 שח. 

האם ההורה משלם?. כל פעילויות בכרטיס אחד. מלווים ללא תשלום. תוקף למימוש ההטבה עד 31/12/2024

חנות החוויות של כאל אזור אישי כניסה

חנות החוויות של כאל אזור אישי כניסה

כרטיסי אשראי יכולים לחסוך לנו כסף ולא רק בהטבות 

עם כרטיס האשראי הנכון בארנק או אפליקציית תשלומים נפתח בפני הצרכן הישראלי עולם של אפשרויות. בנוסף, שימוש אחראי בכרטיסי אשראי עוזר לך לבנות מבנה הוצאות טוב יותר, תשלומים ללא ריבית, והטבות והנחות שעשויות בסופו של דבר לחסוך כסף רב.