מתי נפתח הבנק הדיגיטלי איך אפשר לפתוח חשבון ?

מתי נפתח הבנק הדיגיטלי איך אפשר לפתוח חשבון ?

חדשות כלכליות בנושאי בנקאות. מתי נפתח הבנק הדיגיטלי איך אפשר לפתוח חשבון ? חדשות בנושאי בנקאות בישראל. מה ההבדל בין בנקאות דיגיטלית לבנק רגיל, איך מצטרפים לבנק החדש one zero bank מידע.

מתי נפתח הבנק הדיגיטלי

מתי נפתח הבנק הדיגיטלי

איך עוברים חשבון בנק בקליק ? 

זה לא סוד שהיעדר התחרות בין הבנקים בישראל היא כשל שוק בפני עצמו. המערכת הריכוזית לא אפשרה עד כה לקיים תחרות על כיסו של הלקוח. המפסידים העיקריים היום בעלי חשבון בנק רגיל. מעבר לתשלומים העודפים על שירותים בנקאיים, מדובר בהיעדר פונקציונליות בנקאית מתקדמת.

במקביל להשקת בנק דיגיטלי חדש בישראל השיק משרד האוצר אתר הנקרא סוויצ'. הוא מאפשר מעבר בין בנקים בקליק. החידוש הגדול הוא בסגירת תהליך מלא של סגירת חשבון בבנק הקודם.

תוך כמה ימים אפשר לעבור בין בנקים  ? כמה זה עולה. 

מדובר בתהליך מקוון, נוח, מאובטח, ללא עלות ובתוך 7 ימי עסקים. לאחר העברת הפעילות וסגירה אוטומטית של החשבון בבנק הישן, ככל שלא נותרה בו פעילות נוספת, החיובים והזיכויים שיגיעו לחשבון הישן יעברו אוטומטית
לחשבון החדש (שירות "עקוב אחרי").

מתי אפשר לפתוח חשבון בנק דיגיטלי בבנק החדש ? מתי נפתח בנק דיגיטלי חדש  

הבנק החדש התחיל לפעול ולגייס לקוחות חדשים. המתנו עשרות שנים, עוד כמה חודשים לכאן או לכאן. על פי פרסומים שונים לבנק יש כ-50,000 בעלי חשבונות.

עובדה זו לא נעלמה מראשי הבנקים הקיימים. לראיה, אנו רואים קמפיינים חדשים הקוראים ללקוחות להצטרף לבנקים, מבצעים והנחות בעמלות וריבית על המינוס והשקת כלים דיגיטליים חדשניים לניהול חשבון באינטרנט.

על מנת לפתוח חשבון חדש בבנק הדיגיטלי, יש להצטרף לרשימת ההמתנה באתר הבנק.

רשימת המתנה בנק דיגיטלי חדש פתיחת חשבון

פיקדון בריבית משתלמת

בדומה לבנקים אחרים ולאור נהירת הלקוחות לפיקדונות, ONE ZERO מציע פיקדון השנתי המשתלם בישראל עם 4.25% ריבית משתנה. ההצעה באתר הבנק נכון לתאריך 16/05/2023 ובהתאם לתנאים המתחדשים באתר.

מה ההבדל בין בנקאות דיגיטלית לבנקים רגילים ?   
  • עמלות נמוכות יותר הודות לחיסכון בכח אדם ותפעול סניפים
  • ריביות טובות יותר כל פיקדונות ביחס לבנקים הרגילים שם הריבית כיום היא מגוחכת
  • נוֹחוּת מי שנולד אל תוך עידון האפליקציות הפיננסיות יכול למצוא בתפעול חשבון בנק דיגיטלי נח יותר מאשר להתנהל בין סניפי בנק שהולכים ונעלמים מהנוף.
  • רשת ביטחון ויכולת מיקוח מול הבנק הקיים בעיקר בנושא עמלות שעולות לנו אלפי שקלים בשנה
  • כלים מתקדמים לניהול פיננסי ויכולת לסייע בניהול העושר האישי