עמותת פעמונים ייעוץ כלכלי טלפון טפסים

עמותת פעמונים ייעוץ כלכלי טלפון טפסים 

פעמונים הוא ארגון חברתי הפועל באמצעות עמותה רשומה שמטרתו להקנות ידע וכלים בתחום כלכלת המשפחה , כלכלת הבית באמצעות ליווי אישי ומקצועי וסדנאות בתחומי התוכן. בכתבה זו מידע על עמותת פעמונים ייעוץ כלכלי טלפון טפסים 

עמותת פעמונים ייעוץ כלכלי טלפון טפסים 

עמותת פעמונים ייעוץ כלכלי טלפון טפסים

עמותת פעמונים ייעוץ כלכלי

בראש עמותת פעמונים עומד דוד קוכמייסטר (2017 ) באתר העמותה ניתן למצוא שירותים שעמותת פעמונים מספקת לציבור הרחב בתחום הכלכלי.  תחומי הייעוץ למשפחות מתמקדות בהקניית כלים וידע למשפחות כך שיוכלו לנהל בצורה נכונה את התקציב המשפחתי , לחסוך בהוצאות , לסגור את המינוס בבנק ובשאיפה להקנות לציבור הרגלי חיסכון. 

תחת נושאי ייעוץ כגון צורכים בתבונה , בונים תקציב , הוצאות וחשבונות , מול הבנק , חסכונות והשקעות והקניית ידע אישי בתחום הפיננסי האישי העמותה מכוונת אזרחים השואפים לעצמאות כלכלית לצד ניהול נבון של התא הכלכלי בעולם מודרני שבו ההכנסה הפנויה לנפש הולכת וקטנה ויוקר המחיה מאמיר בכל שנה . 

צור קשר  paamonim  פעמונים

עמותת פעמונים טלפון  1-800-351-012 ניתן ליצור קשר עם עמותת פעמונים באמצעות האתר . 

החשיבות של תכנון פיננסי וליווי כלכלי לאנשים פרטיים 

העולם הפיננסי של היום נחשב למורכב וטכנולוגי. אם בעבר הצד הפיננסי של משק בית התרכז בבנק בו פעל חשבון הבנק' שלנו , היום השוק הכלכלי של משק הבית מבוזר ויקר. מבנה ההוצאות של משק הבית מורכב מעשרות פריטי הוצאות ויוקר המחיה בישראל נחשב ליקר במיוחד ביחס לשכר במשק. 

לכאוס הכלכלי נכנסים גורמים שיש ביכולתם לייעץ בנושא כלכלי למשקי הבית ועסקים קטנים. עמותת פעמונים היא אחד הגופים המובילים את התחום. לצד העמותה פועלים יועצים כלכליים פרטיים שעוסקים בייעוץ משכנתאות או ייעוץ פיננסי אובייקטיבי 

מה ייעוץ פיננסי יכול סייע לך

יועץ פיננסי בודק את מצבו של משק הבית בצורה היקפית . בהתנהלות הכספית השוטפת, מבנה ההוצאות בכרטיס אשראי והוראות קבע , עלות הרכב החזר משכנתא. יחד עם בני המשפחה הוא מגדיר את מטרות הייעוץ הפיננסי ומתווה תוכנית כלכלית למשפחה תוך הקניית כלים  , איתור הלוואות זולות , איתור כסף אבוד מעבודות קודמות ומבצע תכנית התייעלות כלכלית עם המשפחה.

 

פרטי עמותת פעמונים ברשם העמותות ( 09/2018 )

מספר תאגיד עמותת פעמונים  580392702
שם תאגיד בעברית פעמונים אירגון חסד (ע"ר)
תאריך רישום התאגיד 09/05/2002
כתובת עמותת פעמונים אורלוב זאב 77, פתח תקווה, 4934286