אישור עקרוני למשכנתא בכל הבנקים

אישור עקרוני למשכנתא בכל הבנקים

מה הצעד הראשון בנטילת הלוואה לדיור?. קבלת אישור עקרוני למשכנתא הוא הצעד הראשון בתהליך ארוך ומורכב הנקרא נטילת משכנתא או הלוואה לדיור. על מנת שתוכלו לקבל בתהליך מהיר אישור ראשוני למשכנתא יש לבצע מול הבנק למשכנתאות שיחת טלפון אפקטיבית , למסור את המידע בצורה נכונה ולהציג את ההון האישי הנדרש בצורה מדויקת ויעילה. יועצי משכנתא פרטיים מומחים – הזמינו כעת ייעוץ ראשוני כולל פגישת הסבר והגשת בקשות לאישור ראשוני  במחיר 350 ש"ח בלבד. 

אישור עקרוני למשכנתא בכל הבנקים

אישור עקרוני למשכנתא בכל הבנקים

כמה זמן לוקח לקבל אישור עקרוני למשכנתא ?

בין יום לשלושה ימי עבודה. תלוי במורכבות הבקשה אחוז המימון והעומס על המוקד בבנק למשכנתאות. האם כעת יותר קל?. בבנקים למשכנתאות יש כיום פחות בקשות בגלל ההאטה בשוק. סביר להניח שזמני ההמתנה יהיו נמוכים יותר. האם הבנקים יכולים להוזיל את ההחזר החודשי?. כן. 

בנקים למשכנתאות דחיית תשלומים מלחמה חרבות ברזל

בנקים למשכנתאות דחיית תשלומים מלחמה חרבות ברזל

מתי צריך להתקשר לבנק להגיש בקשת איש עקרוני למשכנתא ?

ברגע שיש דירה שאתם רוצים לרכוש .  שלב המשא ומתן על ריביות יתחיל רק כאשר יהיה לכם חוזה חתום. אולם חשוב לזרז את התהליכים ולהגיע למועד החתימה על הדירה כאשר יש לכם OK מהבנק ומכאן כבר יותר קל .

עוד באתר כרטיס קולנוע בהנחה 1+1 מבצעים

האם האישור למשכנתא 2023 מחייב את הבנק לתת לכם הלוואה לדיור 

לא . הבנק יבצע מול לאחר מכן בדיקת נאותות , יכולת פיננסית ויבדוק את הנכס הנרכש בין היתר באמצעות שמאי מקרקעין מטעמו .  

האם ניתן לבקש אישור ממספר בנקים למשכנתאות ?   

כן . רצוי לבקש אישור עקרוני ממספר בנקים על מנת שלאחר מכן יהיה ניתן לבצע השוואת ריביות ויועץ משכנתא יוכל להצביע על ההלוואה המתאימה לכם ביותר 

טלפונים אישור ראשוני בנק למשכנתאות

מזרחי טפחות 8860*
לאומי למשכנתאות 6062*
בנק הפועלים משכנתאות 2401*
בנק דיסקונט משכנתאות 2009*, 03-9439008
הבנק הבינלאומי משכנתאות מוקד 3533*

כמה הון ראשוני צריך על מנת לקבל הלוואה לדירה ?   

30% מערך הנכס . אתם צריכים להביא 30% מערך הנכס בלבד. כמובן שבחשבון הכולל יש צורך להקצות סכומים נוספים להוצאות נלוות כמו שכר עורך דין , שמאי , עלות מתווך אם יש וכו .  בכל מקרה הבנק אינו יכול לאשר משכנתא לדירת מגורים ראשונה ללא מינימום 30% כסף עצמי . 

[WPcalc id=4]

שאלות ותשובות בנושא משכנתא הגשת בקשה להצעת מחיר לקבלת משכנתא 

[wpforms id="3416" title="false" description="false"]

 

אתר התכנון הפיננסי של ישראל יועצי משכנתא מומחים בעלי תואר שני ומעלה עם נסיון מקצועי מוכח יסייעו לכם בהתאמת משכנתא במסלול אופטימלי עבורכם. השאירו פרטים. כעת באתר פגישת הסבר על משכנתא כוללת הגשת בקשה לקבלת אישורים במחיר 350 שח בלבד מחשבון ריבית פריים מחשבון הון עצמי כמה כסף צריך לדירה