לאב איילנד פרק 17 לצפייה ישירה

לאב איילנד פרק 17 לצפייה ישירה הפרק המלא פרי טיוי מה יקרה לזוג הוותיק 

אם אתם לא ערניים ועומדים על המשמר, מתנהגים ברגישות לבת הזוג שלכם ומביטים לצדדים אל השפע המדומה, אל תתפלאו אם זה ייגמר בהדחה מאי האהבה. מה בכתבה?. לאב איילנד פרק 17 לצפייה ישירה הפרק המלא פרי טיוי מה יקרה לזוג הוותיק. 

מי אתה עם כל הכבוד?. לאב איילנד פרק 17 לצפייה ישירה

שני פרקים סוערים במיוחד עברו על הווילה הפסטורלית. בפרק 15 אי האהבה לצפייה ישירה ראינו איך זוהר מנסה לשרוד עוד הדחה על האי. מה הוא עשה?. ניסה להוכיח לאדל שהם מפספסים אחד את השנייה. במקביל נכנסה רווקה חדשה למשחק, ורד חדד מעפולה ומה היא עשתה?. טרפה את הקלפים ומשכה אליה הרבה תשומת לב מהבנים. איך זה השפיע על הרווקות?. גרם לאחת מתושבות האי להתאכזב ולהישבר.

 צפיתם בפרק המלא ביישום free tv?. בפרק מספר 16 ראינו איך עמית רוקד על שתי חתונות ומתלבט בין ורד לעדי. הרווק החדש הצליח לכבוש את לב הבנות. מי הזוג שעומד בפני אתגר?. שון ואדל שמנסים  להתגבר על המשבר ביחסים. אבל השיא עוד לפנינו. רוצים עוד?. בבקשה צפו בווידאו המלא שלפניכם.

עוד באתר ערב ראש השנה החדשה 2024 

 

קים ודוד בשיחה נוקבת איזה צד אתם לוקחים ולמה לא בא לה על השיחה הזו

ועכשיו לרגעים הגדולים של אי האהבה ישראל. איפה משדרים את הסדרה?. באתר free tv. אל תשכחו שבאמצעות היישום תוכלו לצפות גם בשידורי ערוץ 12 לייב, גמר האח הגדול וכמובן בשידורים חוזרים של סדרות ישראליות. צפו בווידאו בו קים ודוד, הזוג הוותיק על האי מוצא סדקים בזוגיות ואולי נמצא לפני פרידה שטלטל את האי. בסך הכל מדובר בזוג הכי ותיק בלאב איילנד לצפייה ישירה. 

איך להתגבר על משברים בזוגיות טיפים חשובים

בכל מערכת יחסים יש משבר בשלב מסוים. לא לזוגות באי אהבה ישראל 2024. אולי בן הזוג שלך מתחמק ממך כל הזמן ואתה מפחד לעלות להם על העצבים. או שאתה מתווכח על דברים קטנים ומטופשים. אם מצב הרוח הרע נמשך זמן רב, זהו תמרור אזהרה. איך אפשר להימנע מהתגברות על משבר מערכות יחסים כזה? חדשות טובות: אם תעבדו על זה ביחד, עדיין יש סיכוי לזוגיות שלכם, גם בסדרה הישראלית לאב איילנד פרקים מלאים. 

פגעתם אחד בשני בהאשמות: נסחו את רצונותיכם מבלי לדרוש דבר או לדבר על טעויות קודמות.
עדיף לדבר בגוף ראשון. במקום "היה לך זמן, למה עוד לא הלכת לקניות?", אמור: "קיוויתי שכבר תצאי לקניות". כך אתה לא מביע "תלונה", אלא מבטא את רגשותיך.
קחו חצי שעה והסתכלו בשעון: אדם אחד מתחיל לדבר עשר דקות. לאדם השני יש חמש דקות להגיב – באופן אידיאלי בהבנה. אחר כך אתה מחליף תפקידים כדובר ומאזין.