בית הדרקון עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה המלך והפלך

בית הדרקון עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה המלך והפלך

אני חוזר לצפות בסדרה שהיא בבחינת סדרת ההמשך למשחקי הכס ועושה חשבון נפש. האם היא יותר טובה מהמקור?. כנראה שכן. מה רואים היום בטלוויזיה?. קבלו את בית הדרקון עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה המלך והפלך. 

House of the Dragon Season 2 Episode 2

House of the Dragon Season 2 Episode 2

חוזר למקום הפשע בית הדרקון עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים  

בלילות לאחר שנו מסיימים את תוכניות האקטואליה, אשתי ואני מתחבקים חזק, מחזקי את השלט בהתרגשות ומתכוננים יחד לצפייה בסדרה הטובה ביותר על המסך כיום, לפחות עד שטבעות הכח תעלה באתר אמזון פריים. אבל לעת עתה  House of the Dragon  עונה שנייה היא הדבר הכי חם על המסך ולא רק בגלל הדרקונים שמופיעים ביד נדיבה. 

פרק שני העלילה ספוילר תקציר הסדרה 

כותרת הפרק עדיין לא נחשפה, ולמעשה, רק שני פרקים של עונה 2 של בית הדרקון קבלו שמות. אבל זה לא באמת לא משנה. מדובר בסדרה מעולה לצפייה ישירה. מה שבטוח לעת עתה שפרק 4 נקרא "ריקוד הדרקונים", ככל הנראה נקרא על שם מלחמת הירושה בטארגאריין בספרים. הפרק השני נכתב על ידי ריאן קונדל ובוים ​​על ידי קלייר קילנר, והמעריצים יזכו סוף סוף לראות מה יקרה בהמשך כשהוא יגיע ב-23 ביוני.

המלכה מסתירה סודות?. שקרים תשוקה ושקרים 

דמות המלכה אליסנט עוברת שינוי מהיר וקיצוני. היא התחילה בתור ילדתו של ימין המלך ועברה לתפקיד אשתו של המלך. מה מצבה כעת?. היא אלמנת המלך ואמו של הנסיך קל הדעת והאכזר שעלה לכס הברזל. אבל גם לה יש סודות. מה הסוד הנורא ביותר שלה?. יש לה רומן לוהט עם האביר ששומר עליה. למי עוד היה רומן עם האביר השרמנטי?. לנסיכה ראינירה. 

זהירות ספוילר פרק 2 משחקי הכס עונת 2024 סדרת ההמשך

פרק 2 צפוי לעקוב אחר אירועי הפרק הראשון, שהחל עם דמות מפתח שעלולה להופיע לראשונה לצד קרגן סטארק. מה חשיבותו לעלילה?. נאמנותו של סטארק, מהבית שמולך בצפון,  עשויה להתגלות כמועילה במיוחד השחורים בטווח הארוך. 

איך הוא צבר את הכח שלו?. באמצעות מספר בתים המשרתים את משפחת סטארק שליטת הצפון.

דמויות אחרות שהופיעו לראשונה יכולות למלא תפקיד נוסף בתוכנית, כולל אלין מהאל ודם וגבינה.

דם וגבינה הדמויות המסתוריות שחוזרות לעלילה Blood and Cheese

דם וגבינה מעורבים ברצח של ג'אהריס טארגאריין, בנו של אייגון ויורש כס הברזל אחריו. הצמד מתגנב למגורים של הירוקים לאחר שדיימון משלם להם יפה כדי להיפטר מאיימונד, בעקבות הדרישה של ריינירה בישיבת המועצה הקצרה. עם זאת, הם בסופו של דבר הורגים את Jaehaerys במקום זאת.

Blood and Cheese נשארים נאמנים במידה מסוימת למטרה שלהם. בן תחת בן. או עין תחת עין. וזה יהיה מסקרן לראות איך המוות הזה מעצב את שאר העונה.

מכאן יכולות להיות שתי אפשרויות. הראשונה, שהנסיכה הטוענת הכתר, ראנירה, תשלים עם המלכה אליסנט.  למה האפשרות קיימת?. שתי נשים כואבות שאבדו ילד ונכד. ומה האפשרות השנייה?. נקמות הדם והמלחמה בין השחורים, הטוענים לכתר, לירוקים שכבשו את השלטון תאבד פרופורציה. 

אם צפיתם בפרק בוודאי נוכחתם לדעת שאנשי משמר המלך, לפחות חלקם, שומרים אמונים לנסיך דיימון טארגאריין, האיש שייסד את משמר הגלימות המוזהבות. לכן לא פלא שהיה זה אחד השומרים שפתח בפני דם וגבינה את המעברים הסודיים. 

ובתפקידים הראשיים מי משחק העונה בסדרת ההמשך למשחקי הכס?. 

פאדי קונסידיין בתפקיד וייסריז טארגאריין הראשון 
מאט סמית הוא השחקן מאחורי דמותו של הנסיך דיימון טארגאריין רוכב דרקונים ולוחם מנוסה 
אמה ד'ארסי בתפקיד הנסיכה רהאינירה טארגאריין 
ריס איוואנס בתפקיד סר אוטו הייטאוור ימין המלך. מה יש לנו להגיד עליו?. 
אוליביה קוק המלכה היצרית ליידי אליסנט הייטאוור בתו של סר אוטו הייטאוור
סטיב טוסיינט לורד קורליס ואלריון  
ג'ון מקמילן לורד ליינור ולריון  בנם של קורליוס ורייניז 
איב בסט בתפקיד ענק מגלמת את הנסיכה רייניז טארגאריין. למה היא דמות טראגית?. כי הייתה אמורה להיות המלכה אך אביה הוריש את התפקיד לאח שלה. 

איפה אפשר לראות את הסדרה בישראל House of the Dragon?. פרקים מליאם לצפייה ישירה עם תרגום עברית 

HOT HBO
yes
סלקום tv

נכון לעכשיו הסדרה לא משודרת בשירות free tv אלא בערוצים אחרים 

צפו בווידאו בית הדרקון עונה 2 פרק 2 לצפייה ישירה הפרק המלא בערוצי השידור