השלדג סדרה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים

השלדג סדרה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים

זה כבר ימים שבבית שלנו אין עם מי לדבר בזמן שידורי דרמות טורקיות. מה קרה אתם שואלים?. כולם עסוקים רק בדבר אחד. בסדרה שכבשה את ישראל וחובבי דרמות טורקיות. איך קוראים לה אתם שואלים?. השלדג סדרה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים.  

 

שלדג עונה 2 תקציר ווידאו

שלדג עונה 2 תקציר ווידאו

 

אשרי המאמינים השלדג פרק 216 עונה 2

הייתם מאמינים?. אקין ואנשיו טומנים לסייראן מלכודת באמצעות אג'ה. פריט ואבידין מוצאים את סרטר ומנסים לדובב אותו. האם הם יצליחו?. בינתיים בפרק הבא העניינים מתחממים. 

השלדג 2 פרק 217 פריט וקאזים מציגים העימות הגדול בתולדות הסדרה?. 

פריט וקאזים מטיחים האשמות זה בזה בעקבות חטיפתה של סייראן. האטיג'ה מספרת לבני קורהאן את הסיבה האמיתית לנקמה של מזידה. קאזים מנסה לדובב את סרטר ודורוק בכוח

למה הוא מתחבא?. השלדג עונה 2 פרק 181 מה רואים היום?. השלדג סדרה טורקית לצפייה ישירה

בדרמות טורקיות אין רגע דל ולרוב זה לא ביגלל פסטיבל אלא בשל סקנדל. שימו לב מה קורה בסדרה לקראת פרק 200 שלדג. רצף אירועים מסחרר. בפרק החדש אורהאן מתחבא בביתה של גולגון, ופריט מתכנן להבריח אותו לחו"ל. סונה מנסה לגלות מי עומד מאחורי מה שקרה לקאזים דרך איפאקאט.

שווה לבדוק השחקנים בהאח הגדול 2024 רשימת משתתפים

מהומה על מה?. השלדג פרק 180 ערוץ הדרמות הטורקיות פלוס

נשות הדרמה לא נחות לרגע. סונה וסייראן מתעמתות בבית החולים ומעוררות מהומה. סייראן מנסה לגלות אם פריט יודע מי אחראי למה שקרה לקאזים. באופן לא מפתיע, אורהאן מבקש מפריט לעזור לו לצאת מהמצב שאליו נקלע

כמו דאלאס אבל בטורקית השלדג פרק 174

אין מנוחה לדמויות המפתח בדרמה הזו. קחו למשל את דמותו של פריט. הוא  מבקש מאבידין למצוא לו מישהי לקידום המותג שלו. הכסף מטמטם את העולם ובטח את הדרמות הטורקיות. עוד באותו הפרק, סאג'ידה חוזרת לאחוזה ומאיימת לחשוף את פלין. אבל אם תשאלו אותי, האירוע המכונן של הפרק הוא כאשר סונה מקבלת מסר מפתיע ממקום לא צפוי. עכשיו שימו לב מה קורה בפרק 175 השלדג בשידורי ערוץ הדרמות הטורקיות 3. 

ומכאן נמשיך לשאלה איך אומרים אני אוהב אותך בטורקית?. Seni seviyorum. למה זה חשוב?. כי בדיוק בפרק הזה גולגון מסלקת את פריט מביתה. האם זו סצנה מדרמה טורקית לצפייה ישירה או חלק מהתרבות של הנשים בטורקיה?. לא באמת יש לנו תשובה על זה. מה שעאוד צפוי בפרק החדש, נראה כיצד פריט מבקש את עזרתה של גולשה כדי להתחבר לנברה. שמוז ונוקט מבשרים לאנשי האחוזה על נישואיהם. לחיי האהבה?. עוד נחיה ונראה. 

 

זה קורה בדרמות טורקיות אילוף הסוררת פרק 167 שלדג 

בעולם המודרני גברים כבר לא מחנכים נשים. אבל בעולם של דרמות טורקיות ומדינה שדוהרת בחזרה לדת, מותר הכל. מה קרה בפרק החדש?.  פריט מנסה להשיג את סייראן ופונה לבנות המשפחה. גברים מתעקשים?. קאזים מתעקש שסייראן תצא עימו נגד משפחת קורהאן. ומה עושה איפאקט?.  מנסה לחנך את סונה

השלדג נטפליקס האם אפשר לראות דרמות טורקיות בנטפליקס ישראל?. 

הצופים הישראלים אוהבים לצפות בדרמות טורקיות. לכן לא פלא שבעלי מנוי של אפליקציית הסדרות לצפייה ישירה, נטפליקס ישראל, מחפשים ושואלים האם יש השלדג נטפליקס?. אז אנו בדקנו ולפחות לעת עתה, מאי 2024, הסדרה לא משודרת ביישום. 

הנה זה קורה! לקראת פרק 170 שלדג תקציר הסדרה ועכשיו פרק 168 

סונה ופריט משתפים פעולה כדי לחלץ את סייראן מידי קאזים. סודות נחשפים?. סייראן מספרת לפריט על הדברים שגילתה בקשר אליו ולמשפחתו. אבל חשבתם שלא תהיה הפתעה?. קאיה מאבד את העשתונות כשהוא מגלה שסונה יצאה בלילה בסתר.

פסח 2024

פסח 2024

ערוץ הדרמות הטורקיות 3 השלדג 2 פרק 164

 האליס דורש מאורהאן לשכנע את גולגון לוותר על הגירושים. סונה מתעמתת עם פריט בעקבות חשיפת התמונות שלו עם פלין. האליס מחליט להשתלט על העניינים באחוזה מחדש. כ' עב'.

התגלית של פריט שלדג פרק 166

פריט מגלה שגולגון עזבה את הבית והלכה לסייראן. קאזים מקבל סיוע מאנטפ. פריט מודיע למשפחתו על החלטתו. שמוז בא לבקש את ידה של נוקט לפי המסורת.

עושה תנאים השלדג פרק 152 

האליס מאלץ את פריט לבחור בין סייראן לילד שלו. סייראן מגלה על הקשר בין פיריל לפלין. קאזים מתעקש לקבל תאריך קרוב לחתונה של סונה. חשבתם שזה כל מה שקורה בדרמה הטורקית שכובשת את העולם. אז זהו שממש לא!. למה?. כי בפרק 151 השלדג, נוקט מנסה לגרום לסונה לוותר על הנישואים עם קאיה, ולהוכיח לה שהוא לא אוהב אותה. האליס ופריט מתעמתים עם שמוז שמבהיר להם את תנאיו

סייראן השלדג תצא ללמוד או תהיי יפה ותשתקי?. פרק 139 שלדג 

ככה מתנהג כבר מודרני?. אתן הייתן מקבלות את זה?. שימו לב מה קורה בפרק 139 לכוכבת הסדרה סייראן. בעוד היא רוצה לממש את שאיפתה ללמוד, מגיח קאזים שממשיך לנסות להכריח את סייראן לוותר על הלימודים שלה. גולגון מנסה לנחם את סייראן שמרגישה פגועה מהיחס של פריט כלפיה

פריט השלדג פרק 140 לא תאמינו מה הוא עשה!

חשבתם שגברים טורקים זה רק שפם ואהבה ללא גבולות?. אז אם כן שימו לב מה קרה בפרק האחרון לשבוע. פריט חוזר הביתה שיכור ופולט סוד באוזניה של איפאקאט. איפאקאט מזהירה את סולטאן לפני הגעתה לאחוזה ומבהירה לה מה מותר לה להגיד. תוך איומים קאזים מאלץ את סולטאן לספר לו מה היא מסתירה

הפרק שנועל את השבוע פרק 136 שלדג תקציר 

סייראן מודיעה לקאזים שנרשמה ללימודים וסופגת שוב את זעמו. סולטאן מנסה להתקרב לפריט בכל מחיר. לנוקט יש תוכנית להשתלט על העניינים באחוזה. רגע לפני שאנו נועלים שבוע והולכים לצפות בשידורים חוזרים, אל תשכחו מה קרה פרק אחד לפני בסדרה השלדג עונה 2. על מה אני מדבר?. על פרק 135 שלדג בו פריט תכנן להפתיע את סייראן, אבל מה שמצפה לו מפתיע גם אותו. פריט מזהיר את נוקט פעם נוספת בנוכחות האליס. איפאקאט מציעה לסונה הזדמנות להבטיח את עתידה. אך האם היא תצליח?. כמו שזה נראה, ומאפיין דרמות טורקיות עם תרגום לעברית, הדרך עוד ארוכה. 

מה קרה כאשר סייראן השתכרה פרק 131 השלדג תקציר הסדרה 

חשבתן ששחקניות בדרמות טורקיות מומלצות לא שותות?. תחשבו שוב!. כי בפרק החדש סייראן משתכרת וגורמת לפריט לאבד את העשתונות. קאזים דורש מהאליס לתת לפריט את חלקו בהון המשפחתי. סונה פורקת את כעסה על אבידין בפניו. 

עקשנות זו תכונה חשובה?. מה למדנו מפרק 126 שלדג

פריט נחוש בדעתו להישאר לגור בביתו של קאזים למרות התנגדותה של סייראן. נוקט מנסה לשכנע את קאיה להישאר באחוזה. סייראן חוששת שפריט יושפע מהתנהגותו של קאזים. 

לא תאמינו מה צפוי השבוע בשלדג כי פרק 125 מכין לנו הפתעה

בני קורהאן מופתעים מהשינוי של אורהאן. איפאקאט מכנסת את כל המשפחה להתייעצות בנוגע לנוקט וקאיה. סייראן מנסה להסביר לקאיה את הסיבות ליחסו של פריט כלפיו. הגעתו של קאזים גורמת למתח באחוזה לגבור

הם לא אוכלים מלבי ולא שותים קפה טורקי השלדג סדרה טורקית לצפייה ישירה

על אף שאני לא אוהב להכתיר סדרות ולדרג אותן, אין ספק שמדובר בסדרה טורקית מומלצת לצפייה ישירה שכבשה את לבבות הצופות והצופים. אז מה מחכה לצופי השלדג בפרקים המלאים?. בהמשך הכתבה תקציר הסדרה והפרקים המלאים. סקרנים לדעת עוד על הסדרה?. קראו בהמשך אודות המצב החברתי בטורקיה והרקע לסדרות טורקיות. 

עוד באתר ביצוע תיאום מס באינטרנט 2024

מודעות גוגל




הצמד אפרה סראקוג'לו ומרט ראמאזן דמיר, מככבים יחד בדרמה בלתי נשכחת שתרתק אתכם למסך ומספרת על בעלים של אימפריית תכשיטים גדולה המחליט לחתן את נכדו הסורר פאריט עם בתו של איש עסקים עשיר אך רגע לפני טקס הנישואין, פאריט מתאהב באחותה של הכלה המיועדת. חייהן של שתי האחיות משתנות לנצח כאשר פאריט מחליט להתחתן עם אחות הכלה ומכניס אותה למשפחתו המלאה בבגידות, שקרים וסודות.

לא עוזב את העיר! ההחלטה הדרמטית בתחילת עונה 2 שלדג פרקים מלאים 

פריט וסייראן מחליטים להתחיל את נישואיהם מחדש, בעודם מנסים להתמודד עם משקעי העבר והבעיות המשפחתיות שממשיכות לגדול.

הכירו את המופלאים שלדג שחקנים 

אפרה סוגלו, גולסין סאנטירסיאולו, גודזה קאנסו, אוזנור סרסלר, סזין בוזאקי, סטין טקינדור, מינה טוגאי, באראן בולוקבאסי

 

עוקבים וזוממים אוהבים ובוכים השלדג פרק 116 שובר את הלב 

ובכן צופים יקרים וחובבי דרמות טורקיות לצפייה ישירה. מה צפתם שיקרה?. שהכל יבוא על מקומו בשלום?. אז זהו שממש לא. בערוץ הדרמות הטורקיות + מחכה לכם פרק מטלטל. החל מפרק 115 שלדג סדרת אירועים המזכירה לנו את המציאות העגומה. מה קורה שם?. השלדג פרקים מלאים עם תרגום מראה לנו כיצד פריט מתעמת עם אורהאן ונשבע שלא יעצור עד שימצא את סייראן. אורהאן מספר להאליס שטאריק איים עליו בחייו של פריט. קאזים נפגש עם זרין ופריט עוקב אחריו. חשבתם שכך זה יכול להימשך?. תחשוב שוב, כי בפרק 116 שלדג, לא רק שפריט מתעמת עם אורהאן ונשבע שלא יעצור עד שימצא את סייראן. אורהאן מספר להאליס שטאריק איים עליו בחייו של פריט. קאזים נפגש עם זרין ופריט עוקב אחריו

שלדג סדרה טורקית מתורגם לעברית

שלדג סדרה טורקית מתורגם לעברית

איך לא הרגשנו שהזמן עובר פרק 111 שלדג

קאזים לוקח את סונה ואת האטוץ' לנסיעה מסתורית. גולגון סובלת מהתמוטטות עצבים. האליס מכנס את המשפחה לאחר מותו של פואט. 

מי פרץ לחתונה של האלפיון העליון בטורקיה?. תקציר שלדג סדרה טורקית בפרק 105

בעוד סונה נערכת לקראת חתונתה, אבידין ממשיך להתייסר מהמצב. אבידין, בעזרתו של פריט, פולש לחתונה של סונה ומפתיע אותה ברגע האחרון. 

שלדג סדרה טורקית טריילר סדרות טורקיות חדשות

שלדג סדרה טורקית טריילר סדרות טורקיות חדשות

פרק 100 השלדג מה מחכה לצופי הדרמות הטורקיות?

יוסוף מספר לסייראן שפלין הגיעה לאחוזה עם אימה. האליס מאיץ את הליך הגירושים של פריט וסייראן. סייראן מחליטה להתעמת עם פריט לפני המשפט.

לצופים המושבעים שלא מחמיצים קבלו את פרק 90 שלדג

מה קורה השבוע?. כמעט בלי שנרגיש אנו כבר בשנת 2024 ועל המרקע ישודר השבוע פרק 90 שלדג. והנה תקציר העלילה שלדג: האטיג'ה מתקשרת לנזוף בהאליס. פריט מבקש מסולטאן לבטל את התלונה נגד אבידין. סייראן מגלה על הקשר של סונה ואבידין. קאזים מוקסם מזרין בפגישה נוספת.  

פרקים מלאים לסדרה הטורקית שלדג לצפייה ישירה השבוע 

מה עם לאטיף?. איפאקאט ממשיכה להתנגח בו. ומה עם יתר הדמויות?. בפרק 76 האליס קורא לפריט לשיחה אחרי הגעתה של זרין. סייראן הנרגשת מבינה שהיא רוצה ללכת עד הסוף עם פריט ומשגעת את סונה בשאלות. פואט ואסומאן מספרים למשפחה על החלטתם. בפרק 77 שלדג, פריט מתקשה להתמודד עם אירועי היום והורס לסייראן את הערב שתכננה. שפיקה מתכננת להתלונן בפני האליס על תנאי העסקתה. קאזים משגע את בטול במשרד. זרין עולה שלב בנקמה בשם פלין.  

מה קורה השבוע בסדרה הפרקים החדשים סדרות טורקיות לצפייה ישירה

אם לא שמתם לב אנחנו כבר לקראת פרק 72. למי ששואל – שלדג סדרה טורקית כמה פרקים יש?. אז הנה אנחנו כבר נוגעים ביותר משבעים פרקים מלאים עם תרגום לעברית. תקציר העלילה של הפרקים החדשים?. אורהאן מספר לגולגון את הסוד שהוא מסתיר מאביו. פואט מגיע שיכור לאחוזה ומעורר מהומה, וגולגון וסייראן מנסות לשכנע את אסומאן להישאר. איפאקאט מבהילה את סונה. כל זה קורה לא לפני אזהרה. מה קרה בפרק 71 שלדג?. איפאקאט מזהירה את לאטיף מפני עזיבה של עובדי האחוזה. היחסים של פואט ואסומאן מידרדרים. סייראן חושדת שפריט משקר לה ומנסה לגלות איפה הוא.

פרק 56 כולם נגד כולם השלדג תקציר

לאטיף מספר להאליס על הריב של פריט וסייראן ומופתע מתגובתו. פריט בטוח שיצליח לשכנע את קאזים לאסור על סייראן להשתתף בפרויקט של אפה. סרטר מבקש מאנשיו לתקוף את פריט.  

למה כולם מבוהלים?. מה קרה בפרק 57 שלדג?

אבידין מספר לפריט על התקרית עם דוד של סרטר. אורהאן ואיפאקאט המבוהלים מבינים שפריט יודע עליהם. סייראן מבינה שפריט נסע לפלין ויוצאת לארוחה עם אפה ודפנה.

פרקים מלאים לצפייה ישירה תקציר העלילה של הסדרה שלדג פרק 52 

השבוע קבלנו התפתחויות בלתי צפויות בסדרה בה מככב אפרה סראקוג'לו. מה קורה בפרק 52 שלדג?. הגעתה של דפנה מגבירה את המתח באחוזה. סייראן מקבלת הצעה מפתיעה לשיתוף פעולה מדפנה, ופריט מסרב בתוקף. 

הצעת העבודה שקבלה דפנה פרק 53 שלדג

פריט לוחץ על פלין לספר לו מה קורה בינה לסרטר. פריט חוקר את סולטאן לגבי איפאקאט. המתח בין פריט וסייראן גובר בעקבות הצעה העבודה של דפנה.  מה עוד נוכל לספר לכם?. צפו בווידאו בהמשך העמוד. 

תקציר הסדרה שלדג פרקים מלאים

תקציר הסדרה שלדג פרקים מלאים

 

 

שלדג פרק 46 לצפייה ישירה ערוץ הדרמות הטורקיות + עדכון מה קורה בסדרה?

פריט וסייראן מעבירים לילה של הקנטות ועצבים הדדיים בבית הקר בחווה. קאזים לא מצליח להתגבר על ההשפלה מצד האליס ומוציא את תסכולו על האטיג'ה. סונה נשברת ומתקשרת לקבל תמיכה מאבידין. 

הפרקים החדשים של שלדג העלילה מסתבכת פרק 47 השלדג

המשפחה נערכת לארוחה החגיגית שמארגן פריט, וגולגון ואורהאן מנסים לרכך את עקשנותו של קאזים. האטוץ' נוסעת לאחוזה לנזוף בהאליס. פריס מאושר עד הגג עם סייראן בקניות לערב האיחוד עד שנתקל בפלין וסרטר.  

פרק 48 השלדג דרמה טורקית 

פריט וסייראן ממשיכים בהכנות לקראת ערב השנה החדשה. האטוץ' מנסה לשכנע את קאזים העיקש לבוא לאירוע החגיגי. פריט מתאכזב קשות מהיעדרו של האליס.  

צפו בווידאו שלדג סדרה טורקית עם תרגום מומלץ

טורקיה בין חילוניות למסורת מימי אטאטורק ועד לדרמות טורקיות לצפייה ישירה 

עוד מימי הסולטן אטאטורק טורקיה נמצאת במאבק פנימי בין דת ומסורת לבין חילוניות וקדמה. והיכן זה בא לידי ביטוי?. בדרמות טורקיות לצפייה ישירה. לכן חשוב להבין את הרקע התרבותי לסדרות הטורקיות פרקים מלאים 2024

מגמה קבועה של חילון במוסדות מסורתיים היא תכונה של החברה הטורקית המתמודדת עם השפעת הציוויליזציה המודרנית. לעם הטורקי מוצא אתני מגוונים. שינויים המתרחשים ביניהם שונים בהיקף, בעוצמה ובמהירות. והיכן אפשר לראות את זה?. בסרט הטורקי מוסטנג זה בא לידי ביטוי בצורה המשקפת את הקונפליקט. 

איך זה משתקף בדרמות טורקיות חדשות?. הפער בין החדש לישן נוכח תמיד.  כיצד תוכלו להבחין בזה?.