ספיר דרמה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים ערוץ הדרמות הטורקיות פלוס

ספיר דרמה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים ערוץ הדרמות הטורקיות פלוס

איזה תענוג של דרמות טורקיות מוקרנות בימים בערוצים הסדרות הטורקיות. בעוד אנו ממתינים לעליית הסדרה השלדג עונה 2, סדרה טורקית חדשה כובשת את קהל הצופים. מה בכתבה?. קבלו את ספיר דרמה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים. איפה רואים?. ערוץ הדרמות הטורקיות פלוס.

תקציר העלילה ספיר דרמה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים

הדרמה החדשה היא ללא ספק שיחת היום. מה בעלילה?. כוכבי המסך שאנו כל כל אוהבים חוזרים בדרמה משפחתית. בלב העלילה נמצאים זוג אוהבים שנאלצים להסתיר את אהבתם. הקשר ביניהם התחיל עוד בגיל צעיר. כאשר הם אוזרים אומץ ומנסים לממש את אהבתם ולהפוך לזוג, מתחרשת טרגדיה. מה קרה להם?.  אירוע טרגי מנפץ את התוכניות שלהם ומכאן מתחילה דרמה טורקית כמיטב הז'אנר.

סודות וספוילרים תקראו ותדעו מה קורה בדרמה הטורקית 

פרייה משתגעת ומחליטה להצית את הבית לאחר שדיברה עם ימאן. אטש מציל אותה, ובבית החולים הם נודעים שפראיי מצפה לתינוק. בסופו של דבר אטאס, יתחתן עם פרייה כדי להגן על הילד ולאחד את משפחתו.

תתכוננו להתאהב בשחקן בוראק ברקאי אקגול 

הוא צעיר יחסית ושיחק בסדרה יאמאן. יליד 1997 מהעיר איסטנבול שבטורקיה. במקור היה מיועד לקריירה של מהנדס, אולם תוך כדי הלימודים החל לשחק בפרסומות ומכאן לדרומה טורקית הדרך קצרה. 

מי בת הזוג שלו?.  השחקנית אוזגה יאגיז המגלמת את דמותה של פאריה בסדרה ספיר. 

הסוד הגדול מתגלה ומביא אתו סכנות

כאשר אנו מסתירים סוד כמוס הקרקע מתחתינו בוערת. אנו מכסים על שקרים קטנים ומכורח הנסיבות נקודת החשיפה טומנת בעיקר סכנות. בחברה מסורתית חשיפת הסוד מביאה אתה סכנה, נקמה והחלטות בלתי צפויות.

איפה רואים את הסדרה safir ולאחר מכן סקירת הסדרה 

בישראל מוקרנים פרקים חדשים לצפייה ישירה בין הימים ראשון עד חמישי בשעה 21:15.
באיזה ערוץ?. ערוץ הדרמות הטורקיות+
ערוצי השידור לפי פלטפורמה?. אפיק 10 yes, אפיק 36 HOT, אפיק 17 פרטנר tv, אפיק 44 סלקום TV

ספיר דרמה טורקית לצפייה ישירה פרקים מלאים

ההחלטה של פראייה. תקציר ספיר פרק 69 דרמה טורקית 

מתחת לפני השטח צצים רגשות. איך אנו יודעים שעניינים מתחממים?. ווראל נעדר מהלוויה של בורה. עומר ושרמין הולכים לקבוע תאריך לחתונה. פראייה מחליטה לנסוע לאיסטנבול לעבודה. בקיר מתכנן להרוג את יאמאן

את מי סחטה ג'מילה?. פרק 70 ספיר לצפייה ישירה 

בתקווה לקבל הוכחה שבורה הוא אביו של התינוק של אליינה, יאמאן מתעקש בפני אטש שהוא הרג את בורה. אטש לוקח את בקיר לחקירה צולבת ובסופה מקבל החלטה. ג'מילה סוחטת את פראיה. אנשיו של ווראל מתכוננים להברחתו

לאן נעלם בקיר?. תקציר פרק 71 ספיר לצפייה ישירה 

יאמאן מצפה בהתרגשות למפגש עם בקיר כדי לקבל הוכחות לאבהותו של בורה, ג'מילה שוב מתעמתת עם פראיה, אטש וגונש מתקרבים, יאמאן מתעמת עם אטש, שרמין חוזרת מרוחקת אל עומר, היעלמותו של בקיר מלחיצה את ג'מילה.

צפו בווידאו ספיר דרמה טורקית שכובשת את קהל הצופים