בית הדרקון עונה 2 פרק 4 מלך חייב להיות מוכן תמיד למלחמה

בית הדרקון עונה 2 פרק 4 מלך חייב להיות מוכן תמיד למלחמה. אז למה הוא אדיש

היה נכון!. מכירים את הסיסמא הזו?. זו הקריאה של תנועות הצופים ברחבי העולם. מי לא שמע עליה?. המלך לבית טארגאריין. רוצים לראות?. קבלו את בית הדרקון עונה 2 פרק 4 מלך חייב להיות מוכן תמיד למלחמה. בני משפחת טארגאריין ממשיכים במלאכת ההשמדה העצמית באמצעות מלכים אדישים חסרי שיווי משקל. 

קרב אמצע העונה הדרקונים יוצאים לקרב בית הדרקון עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה

עלילת הסדרה מתרחשת כ 200 שנה לפני עלילת משחקי הכס לצפייה ישירה. האירועים אמורים להוביל אותנו אל הנקודה שבה אבדו בני משפחת טארגאריין את שלטונם ביבשת ווסטרוס, המרד המדומה של המלך רוברט באראתיאון ומכאן העלילה מוכרת וידועה. 

אזהרת ספוילר זה מה שצפוי לנו בפרק הרביעי עונה שנייה

בווידאו אודות הפרק הרביעי, בו תוכלו לצפות בהמשך הכתבה, לוחמי הצדדים מתכוננים למלחמה ששיאה יהיה ריקוד הדרקונים הידוע. הטוענת לכתר, הנסיכה ראנירה, כאקט נואש, החליפה את הזהירות האופיינית שלה במתקפה כוללת.

קדמה למתקפה פגישה לניסיון פיוס שלה עם המלכה ( והאימא החורגת שלה ) אליסנט בפרק 3 של House of the Dragon season 2. עד שתצפו בפרק המלא, נזכיר לכם שבערוץ 13 משודרת העונה השנייה של בלקספייס לצפייה ישירה. צפייה מהנה. 

צפו לקרב בסגנון הלילה הארוך, פרק 3 עונה 8 משחקי הכס, ואפילו להפקה שתעלה על זו שראינו בסדרת המקור של HBO. במהלך הקרב צפויים הדרקונים, של שני הצדדים, להאיר את שמי היבשת בלהבות אש. ומי צפוי לעמוד בלב הקרב?. הנסיך האובד איימונד שרוכב על הדרקון האימתני ואגר. 

בין הספר לסדרה אתם מכירים את הקרב?.

קוראי ספרים עשויים לזהות זאת כקרב Rook's Rest. ושוב אזהרת ספוילר. תהיו בטוחים – יבשת ווסטרוס לא תראה אותו הדבר אם אירועי התוכנית ילכו בעקבות אירועי הספר אש ודם, שנקרא באנגלית  Fire & Blood. 

למעשה הסדרה בה אנו צופים כעת היא עיבוד של החלק השני של הכרך הראשון. 

היכן מתרחש הקרב הגדול של העונה, לפחות עד עכשיו?.

הקרב מתרחש במקום שנקרא Rook's Rest. למעשה מדובר על נקודה חוף הצפוני של מפרץ בלקוואטר. המקום מוכר לצופי עונה 2 משחקי הכס. זוכרים?. 

בפרק השביעי של עונה 2 נערך שם קרב אדיר בין צבאו של המלך סטאניס. מי ניצח?. בית לאניסטר שפיזר קודם לקרב אש הפרא, צעד אותו הגה טיריון.

צפו בווידאו בית הדרקון עונה 2 פרק 4 הפרק המלא בערוצי השידור של HBO