wesure חברת ביטוח חדשה יוצאת לדרך

wesure חברת ביטוח חדשה יוצאת לדרך

חודש לאחר שחברת הביטוח הדיגיטלית של אתי אלישקוב קבלה רישיון מבטח מצטרפת אליה wesure חברת ביטוח חדשה יוצאת לדרך  של אמיל וינשל וניצן צעיר הרים . האם ענף הביטוח עומד בפני בשורה צרכנית חדשה ?

מצאתם טעות דווחו לנו ונתקן 

wesure חברת ביטוח חדשה יוצאת לדרך
wesure חברת ביטוח חדשה יוצאת לדרך Taras Shypka

wesure חברת ביטוח חדשה יוצאת לדרך 

חברת ליברה הייתה הראשונה ולאחריה העניק המפקח על הביטוח רישיון הפעלה לחברת ביטוח ישירה באמצעות האינטרנט . החברה החדשה wesure  תאפשר רכישת ביטוחי רכב חובה, ביטוח רכב מנועי , ביטוחי רכוש עצמי וצד ג' וביטוח דירה.

כניסת חברות ביטוח דיגטליות בישראל הן חלק ממגמה עולמית של מעבר למכירת ביטוח באמצעות האינטרנט.

מכירת ביטוח וניהול מחזור חיי המוצר באמצעות האינטרנט מצריך כלים דיגטליים מתקדמים בצד אתר האינטרנט  של חברת הביטוח החשוף לצד הלקוח ובעיקר במערכות הליבה של חברת הביטוח ניהול פוליסות , ניהול גבייה וממשקי תביעות. 

ביטוח ישיר או סוכן מה עדיף למבוטח 

הופעת חברות הביטוח הדיגיטליות בישראל מציפות שוב את השאלה מה כדאי יותר ? ביטוח ישיר או סוכן.

כמו בשאלות אחרות התשובה תמיד תהיה תלויה בסיטואציה. לביטוחים פשוטים יחסית אפשר אולי להסתפק בשיחה עם מוקדן או באתר אינטרנט של חברת ביטוח דיגיטלית , בפוליסות מורכבות , אף אחד לא מתכוון לוותר על סוכן ביטוח. 

האם שוק הביטוח יגיע לשיווי משקל ומה תפקיד הסוכן בעולם החדש  ? ימים יגידו .  

ביטוח ישיר באתר אינטרנט מגמות בעולם  

בחודש שעבר התבשרנו על שחברת הביטוח מגדל מאפשרת צירוף מבוטחים לפוליסות באמצעות צאט בוט . חברת מגדל חשפה צאט בוט חדשני לרכישת ביטוח. חדירת הקניות באינטרנט לתחום הביטוח מתרחשת בישראל ובאתרי האינטרנט של הביטוחים הישירים , אך עדיין לא תופסת נתח שוק מהותי. 

אתרי אינטרנט בעולם מדווחים על מגמות הביטוח הדיגיטלי שמשתנה במהירות.(1)

חברות הביטוח בישראל משקיעות כיום בעלים דיגיטליים ובחדשנות , אך עדיין תקועות עם תדמית מיושנת. 

סוכן הביטוח בעולם הדיגיטלי החדש 

העולם הדיגיטלי משתנה במהירות דרמטית. עולם הביטוח צועד לצידו על אף שהוא נחשב לעולם שמרני.

כיום מגדירות חברות המחקר (2) את  השינוי הדיגיטלי של תעשיית הביטוח כדרמטי ומציינות את השינוי שעובר תפקיד סוכן הביטוח. 

סוכן הביטוח מוצא את עצמו במקרים רבים שאת המשימות שהוא בצע באופן מסורתי הם כעת תפקיד של ערוצי המכירות הדיגיטלי. והמגמה מאיצה.

עם זאת, אין זה אומר כי סוכני הביטוח אבדו את תפקידם בשוק. בסופו של דבר במשך שנים היו סוכני הביטוח עמוד התווך בין חברות הביטוח למבוטחים .

חברות ביטוח חדשניות מאמצות אסטרטגיות הפצה שבהן סוכנים מבצעים תפקידים המשלימים מערך של ערוצים דיגיטליים. גישה מעורבת זו מבקשת למקסם את הערך של תכונות אנושיות כגון אמפתיה, אמון והבנה הוליסטית של צרכי הלקוח וחששותיו.

(1) ביטוח דיגיטלי https://www.dig-in.com/conference/digitalinsurance-2018

(2) בלוג הביטוח https://insuranceblog.accenture.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top