בנק ישראל כספים אבודים חשבונות רדומים

בנק ישראל כספים אבודים חשבונות רדומים

מי לא רוצה לגלות חשבון רדום עם לא מעט כסף שמחכה לו באחד הבנקים בישראל . בעצם לכולנו יש סיכוי לגלות כספים אבודים באמצעות שירות המאפשר למצוא בנק ישראל כספים אבודים חשבונות רדומים או זכויות כספיות שהורישו לכם הורים או קרובי משפחה אחרים .

איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות

איתור כספים אבודים לפי תעודת זהות

כמה חשבונות אבודים יש בבנקים בישראל 

לפי פרסומי בנק ישראל לשנת 2019 קיימים בבנקים בישראל כ- 528,000 חשבונות בנק ופיקדונות ללא תנועה של יחידים, בסך מצטבר של כ- 6.5 מיליארד ₪. מזה, מספר חשבונות הבנק של נפטרים עומד על כ- 86,000 בסך מצטבר של כ- 1.6 מיליארד ₪.

1,600,000,000 כספי נפטרים בבנקים בואו לאתר את הכסף 

יורשים הכסף מחכה לכם ! בנוסף לאיתור כספים לפי תעודת זהות ותאריך פטירה אנו נערוך עבורכם חיפוש כסף אבוד של נפטרים במאגרי מידע נוספים שלא ניתן לאתר בהר הכסף או בהר הכסף2 ! באפשרותנו לחפש כסף וירושות במאגרי מידע בהם מוחזקים מאות מליוני שקלים רדומים בנוסף לחשבון בנק רדום בבנק !

בנק ישראל כספים אבודים חשבונות רדומים איתור כספים מניות חשבון בנק ביטוח פנסיה גמל השתלמות מלווה שירות מקצועי לאיתור ירושות וכסף אבוד תוך 24 שעות מההרשמה אתר הכספים האבודים של ישראל

בנק ישראל יצא בקריאה לציבור לשוב ולאתר חשבונות בנק ללא תנועה וחשבונות של נפטרים 

מה תקבל עבור 24 שח כולל מעמ עבור דוח איתור כספים מקיף :

איתור כספים בכל חברות הביטוח , קופות הגמל הישנות , קרנות השתלמות וכל קרנות הפנסיה בישראל

חיפוש כספים אבודים כמו מלווה מדינה , מלווה שלום הגליל וזכויות כספיות במאגרי מידע חשובים

לאחר התשלום תועברו למסך השלמת פרטים על מנת שנוכל לבצע עבורכם איתור כסף אבוד במהירות ולהעביר לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם דוח איתור כספים מפורט !

 

מדוע יש כספים אבודים במדינת ישראל ? לאורך השנים המודעות לקיומם של חסכונות הייתה נמוכה מאד. אנשים עבדו חסכו כסף ולא תמיד ידעו לשמור על הקשר . על כך יש להוסיף 2 בעיות . הראשונה יישום מסקנות וועדת בכר שהעבירה את הכספים מהבנקים לחברות ביטוח ובתי השקעות.

בעיה נוספת שאנו פותרים במסגרת השירות נוגעת לאיתור ירושות לפי תעודת זהות ונתונים נוספים . אנשים שנפטרו לא תמיד מותירים תיעוד היכן הכסף שלהם ולעיתים אפילו הם לא ידעו שהם חסכו סכומים נכבדים

לאחר התשלום תועברו לדף השלמת פרטים