טופס 116 להורדה תיאום מס הכנסה 2020

טופס 116 להורדה תיאום מס הכנסה 2020

משה ישראלי עובד בשתי עבודות. הוא מרצה בתחום לימודי המחשב לצד עבודתו בחברת הייטק ושני המעסיקים משלמים לו שכר באמצעות תלושי שכר. אחת לשנה הוא מגיש למס הכנסה טופס תאום מס הכנסה על מנת לשלם פחות מס. ניתן לבצע את הפעולה על ידי הגשת טופס 116 להורדה תיאום מס הכנסה 2020

הורדת טופס עם הסברים בסוף העמוד 

טופס 116 להורדה תיאום מס הכנסה 2020

טופס 116 להורדה תיאום מס הכנסה 2020

חשיבותם של אישורי מס מעודכנים

שיטת המס בישראל ובעולם בנויה על ציר זמן שנתי. אחת לשנה מתעדכנות מדרגות המס ופקודת המס הכנסה החדשה לפי הכללים החדשים ולכן יש להפיק אישורי מס חדשים ומעודכנים על מנת לממש הטבות מס לפי פקודת מס הכנסה. ללא תאום מס מעודכן תצטרכו לשלם שיעורי מס גבוהים ואז לבצע פעולה מורכבת של החזר מס . חבל על הכסף.

בקשה להקלה ולתיאום בחישוב ניכויי מס

חשוב להדגיש כי את התאום ניתן לבצע בשתי דרכים עיקריות הודות לקדמה וטכנולוגיה.

  1. עריכת תיאום מס באמצעות האינטרנט באתר רשות המסים שכתובתו il.gov.taxes.www
  2. לשלוח בקשה בדואר או בפקס לפקיד השומה באזור מגוריך.
  3. להגיע לסניף מס הכנסה שאליו אתה שייך ולהינות משירות אישי ומקצועי של פקיד שומה

מס הכנסה טופס 116 להורדה

לנוחיותכם להורדה טופס 116 מעודכן לשנת 2020, עם הנחיות מפורטות לביצוע הפעולה. את הטופס ניתן לשלוח בדואר או בפקס או להגיש אישית לפקיד שומה במשרדי מס הכנסה. מצד שני ניתן לבצע תאום מס פשוט באתר.

על מנת להוריד טופס 116 לשנת 2020 יש להקיש על חינם רכישה

[purchase_link id="3747" text="רכישה" style="button" color="blue"]

הגשת טופס 116 לפקיד שומה וקבל אישור מעודכן

טופס 116 להורדה לצורך תיאום מס הכנסה לשנת 2020 בפורמט word או פורמט pdf עם הנחיות לקבלת אישורי מס מעודכנים של תאום מס הכנסה משכר עבודה אצל 2 מעסיקים ויותר

איך לקבל יותר כסף על העבודה שלנו

ישנן לא מעט דרכים לקבל יותר כסף , לפי חוק , על העבודה שלנו. למשל לבצע בדיקת החזרי מס או מס הכנסה שלילי לבעלי שכר של עד 7000 שח.

בנוסף יש לבצע בדיקת כספים אבודים. גם אם נדמה לנו שאנחנו יודעים אי אפשר לדעת מה נמצא במסדרת שירות הר הכסף החדש , בטח בנושא ירושות של נפטרים או מלווה מדינה.