בית הדרקון פרק 8 עונה 2 לצפייה ישירה תקציר סיום העונה

בית הדרקון פרק 8 עונה 2 לצפייה ישירה תקציר סיום העונה

עם נתוני פתיחה מאתגרים עד השמיים סדרת ההמשך למשחקי הכס מגיעה לפרק הסיום, לאחר 8 פרקים מלאים לצפייה ישירה כאשר היא בשיאה. המתח נבנה בתורה איטית ונכונה לקראת פרק הסיום. מה בכתבה?. קבלו את בית הדרקון פרק 8 עונה 2 לצפייה ישירה תקציר סיום העונה.

רוקדים ומשמידים סופה של תקופה בית הדרקון פרק 8 עונה 2 לצפייה ישירה תקציר סיום העונה

שימו לב כאשר אתם צופים בפעם הראשונה בפרק סיום העונה השנייה של בית הדרקון ייתכן ותרצו לצפות בו גם פעם נוספת. למה זה קורה?. על אף שחלק מהפק דלף לרשת, הוא עמוס אירועים, סצנות משנה חשובות וסיום בלתי צפוי. מי שחשב שגיבורי המלחמה, לפחות של אחד הצדדים, יקיים צעדת ניצחון למעלה המלך התבדה. למה?. כי מדובר בהפסד לשני הצדדים. כזה שיעצב מחדש את שושלת טארגריאן, שהופכת בבת אחת ממלוכה מבוססת דרקונים למונרכיה מבוססת היסטוריה. 

עוד באתר פיצוי על טיסה שבוטלה או התעכבה 

מי ניצח במלחמה בין השחורים לירוקים?.

אף אחד. מאחר ורוב הדרקונים הושמדו, דמויות מפתח נהרגו וממילא אלפי חיילים אבדו את חייהם בקרב מיותר, נותרנו עם מלך עצוב, שימלוך מעתה והלאה על ממכלה לאל קסם, ללא מסתורין, עם מפואר שהסתיים באקורד סיום צורם. 

תוצאות המלחמה מי עלה למלוך על כס הברזל

לאחר מלחמה עיקשת בין שני הצדדים, אגב השמדתם של רוב הדרקונים החיים מגיעה נקודת מפנה. מתי זה קורה?.  בקרב על קינגסרוד. מה קרה לאחר מכן?. אייגון השני נרצח על ידי אנשיו שמאסו במלחמה. ומי מוכתר למלך החדש של 7 היבשות?. אייגון הצעיר משוחרר ומוכתר כמלך אייגון השלישי, ומסיים את הסכסוך.

האם נותרו ביבשת ווסטרוז דרקונים לאחר המלחמה?.

באופן רשמי לא נותרו דרקונים חיים שכם כולם נהרגו בקרב. אבל, וזה אבל גדול, יש לנו עדויות ממשחקי הכס, שבהן נראה דרקון חי מעופף מעל העיר ואליריה. מי ראה אותו והשתאה?. בעת מסעם ליבשת המוזהבת, ג'ורה מורמונט לצד טיריון לאנסיטר, חולפים על פני חורבות מולדת משפחת טארגריאן ולפתע רואים דרקון ענק מעופף בשמיים. מה שבטוח שבה לא אחד מהדרקונים של המלכה חאליסי. אז כן, אכן נשאר אחד. לפי הגודל שלנו אנו יכולים להעריך בביטחון רב שהוא לא אחד משלושת הדרקונים הצעירים שהביאה לעולם דנייאריז.

צפו בווידאו הספוילר ממשחקי הכס שמאיר את עלילת בית הדרקון לצפייה ישירה

 

חורים בעלילה 300 או 200 שנה לפני תחילת העלילה של משחקי הכס לצפייה ישירה?.

נהוג להניח שעלילת משחקי הכס מתרחשת כ 150 עד 200 שנה לאחר סיום עלילת בית הדרקון. אבל מה, מצפייה ישירה בסדרה משחקי הכס, אנו רואים את טיווין לאניסטר בטירת ארנהול משהו מעניין. מה הוא טוען?. שדרקון לא הכריע מלחמות למעלה מ 300 שנה. אז הנה לכם נקודה למחשבה. 

צפו בווידאו חינם פרק 8 עונה 2 בית הדרקון הפרק שדלף סיום העונה הפרק המלא עם תרגום עברית בערוצי HBO