קופונים לאטרקציות במרכז 1+1 כרטיס אשראי הנחות הטבות

קופונים לאטרקציות במרכז 1+1 כרטיס אשראי הנחות הטבות

בימים אלו כאשר מדינת ישראל נמצאת במצב רגיש רבים מאיתנו מרגשים בנח לבלות במרכז הארץ. ומה עושים לפני שיוצאים לבילוי?. קודם כל מחפשים הטבה לחיסכון בעלות הבילוי. מה במדריך החיסכון?. קופונים לאטרקציות במרכז 1+1 כרטיס אשראי הנחות הטבות. הכתבה בגדר סקירת מידע נכון ל 03/07/2024. מימוש הטבות בכפוף לתנאי הזכאות. מעבר לאתרי ההטבות מסוף העמוד. 

תבלו ותחסכו קופונים לאטרקציות במרכז 1+1 כרטיס אשראי מבצעים הנחות

היציאה לבילוי עם הילדים או כזוג היא כיף. קצת מנוחה מאורח החיים האינטנסיבי שפוקד אותנו. אבל מי אמר שאם יוצאים בלות חייבים לקרוע את הכיס?. אם תקדישו מספר דקות תגלו שניתן לחסוך בעלות הכניסה לאטרקציות ולפעמים עד 50% מהעלות המקורית. יוצאים לדרך?. קחו אתכם בקבוק מים.

פארק המיניונים על גג עזריאלי החל מה-21/7

מי לא אוהב אותם?. כל מיש צפה בסרט חיבב מייד את המיניונים. לכן לא פלא שבמהלך החופש הגדול תוכלו לבקר אותם בפארק המיניונים על גג עזריאלי תל אביב. מה מחכה למבקרים?. פארק שעשועים יבש ורטוב. האירוע כולל מתחם שלם של חוויות, אטרקציות ילדים מטריפות הכוללות פארק מגלשות מים, פארק חבלים, לוגו בוקס, עמדות צילום ועוד מלא הפתעות. כמה עולה וכיצד אפשר לחסוך במחיר הכניסה?.  

מחיר כניסה ליחיד עומד על 129 שח והנה המבצעים באמצעותם תוכלו לחסוך.
79 שח במקום 129 שח באמצעות חנות החוויות של כאל
אתר הכרטיסים בראבו עלות ליחיד 99 שח
כמה נשלם עם זכאות מאתר ההטבות של ישראכרט?. כרטיס ב-49 ₪ לפארק המיניונים. תוקף הורדת הטבה 31/08/2024.
בתוספת נקודות בעלי כרטיס אמריקן אקספרס ישלמו 49 שח לבילוי בפארק המיניונים בגג עזריאלי. תוקף הורדת הטבה 31/08/2024

 

מיני ישראל ההנחות ומבצעים כרטיסים מוזלים

חנות החוויות של כאל מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה. איזו הטבה מחכה לכם?. מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה. שתי הנחות. האחת כניסה ליחיד למיני ישראל במחיר 55 שח במקום 86 שח. ומה אם יצאנו כולנו יחד למיני ישראל?. כרטיס משפחתי ל 4 אנשים יעלה לכם 210 שח במקום 280 שח. כמה חסכנו?. 70 שח בדיל המשפחתי. 

למחזיקי כרטיס ישראכרט מוצעת הטבת מיני ישראל 1+1 ישראכרט. מדובר בהטבת פרימיום  במסגרת תוכלו להוריד קופון לכרטיס 1+1 מיני ישראל מאתר ההטבות של ישראכרט. תוקף ההטבה עד 31/12/2024. 

איזו הנחה יש באתר קופונופש מיני ישראל?. כרטיס בהנחה למיני ישראל + סרט בתלת מימד. במקום המחיר המלא לפני הנחה שעומד על 86 שח נשלם 59 שח בלבד לאחר 31% הנחה. בהחלט שווה. 

למעבר אתרי ההטבות קופונים הנחות מבצעים

הטבטות הנחות מבצעים כרטיס אשראי 1+1 אתרי קופונים

הטבטות הנחות מבצעים כרטיס אשראי 1+1 אתרי קופונים