כרטיס קולנוע בהנחה 1+1 מבצעים

כרטיס קולנוע בהנחה 1+1 מבצעים

הבילוי בקולנוע הפך בשנים האחרונים לבילוי בפני עצמו . בתי הקולנוע נמצאים בלב אזורי מסחר כמו סינמה סיטי ויס פלנט. חברות כרטיסים האשראי וגופים נוספים מאפשרים לרכוש כרטיסים קולנוע במחירי מבצע 1+1 בכרטיס אשראי או במסגרת חברות במועדוני לקוחות . כרטיס קולנוע בהנחה 1+1 מבצעים המדריך המלא. כל המבצעים נצפו באתרי חברות האשראי. נכונים לעת פרסום הכתבה ומתעדכנים מעת לעת על ידי חברות האשראי ובאחריותן בלבד .

 

אמריקן אקספרס הטבות סרטים כרטיס לסרט 1+1 כרטיס קולנוע בהנחה

הכרטיס שמבטיח חיים יפים יותר מקיים אותם גם בקולנוע . הכמות היומית של הטבות קולנוע בכרטיס אשראי אומנם מוגבלת אבל מספיקה לכולם . מה גם שניתן להוריד הטבה לתוקף ל 30 יום.

כניסה לקולנוע 1=1 אמריקן אקספרס מעניקה הנחות במבחר בתי קולנוע וחוסכת לנו המון כסף בבילויים . כך למשל ניתן לרכוש כרטיס לצפייה בסרט במתחמי סינמה סיטי – 1+1 על כל הסרטים יס פלאנט ורב חן – 1+1 או רשת HOT CINEMA הטבת 1+1 לכרטיס . חלק מהמבצעים הם תמורת נקודות שאנו צוברים כנגד פעולות שאנו מבצעים בכרטיס אשראי.
בנוסף ניתן לרכוש מנוי לקולנוע או לסינמטק כנגד מבצעים.

עוד באתר מי משלם דמי תיווך הקונה או המוכר ?

חוסכים וצופים כרטיס 1+1 בסוף שבוע לסרט ברשת HOT CINEMA

רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס הפכה לרשת הוט סינמה ולקבוצת ישראכרט יש מבצע עבורכם כרטיס 1+1 לסרט ברשת HOT CINEMA בסוף שבוע . לרשת יש לא מעט בתי קולנוע בפריפריה בערים כמו אשקלון ונהריה . גם כאן שווי ההטבה ללקוח הוא כ 45 שח מה שאומר מבחינתנו הרבה מאד כסף !

הנחות לקולנוע עם תעודת נכה של ביטוח לאומי

אחת ההנחות החשובות שמצאנו בעת הכנת הכתבה היא כניסה מוזלת לנכים ומכירת כרטיסים מוזלים לבעלי תעודת נכה של ביטוח לאומי . באתר סינמה סיטי מצאנו כרטיס קולנוע במחיר 27 שח בלבד לנכה ( כמעט 50% הנחה) עבור הנכה והמלווה שלו להקרנות הרגילות בלבד. הנחה יפה במקום מודגש באתר . כל הכבוד !

סרטים מומלצים בקולנוע 2023 חדשים מה כדאי לראות? 

 

פברוטי הסרט על הטנור האיטלקי שיעשה לכם טוב על הלב 

מי היה פברוטי?. האיש בעל הזקן והמראה המסתורי?. הוא זמר הטנור שהביא יותר מ- 150,000 צופים להייד פארק. דבר שלא קרה בעבר ולא יקרה בעתיד.

הזמר שמכר יותר מ- 100 מיליון אלבומים והופיע לפני קהל של יותר מ- 10 מיליון אנשים. הופיע ביותר מ- 60 מדינות. האיש היה הראשון לפרוץ לתרבות הסינית, להגיע וללמד אופרה את הקהל הסיני שקיבל אותו בידיים פתוחות ומחבקות.

פברוטי היה שילוב נדיר של אישיות, גאונות ומושא הערצה, והשתמש במתנות המופלאות שחנן אותו הטבע ובמקצועיות שלו, כדי להפיץ את בשורת האופרה כבידור להמונים – למשהו שכל האנשים שאוהבים מוסיקה יכולים להתחבר, לאהוב ולהנות.

האדמה רועדת סרט אסונות תחזיקו חזק!

החוקר כריסטיאן עסוק כבר שנים בחיזוי רעידות אדמה וסופות צונאמי, וכל הסימנים מראים שרעידת אדמה בעוצמה שלא נראתה עומדת להתרחש. כריסטיאן מנסה להזהיר את הרשויות שאירוע סיסמי אדיר עומד להכות את עיר הבירה אוסלו, רק כדי לגלות שאזהרותיו אינן נענות.

כולם מחכים רק לי סרט ישראלי חדש עם אקי אבני, דנה פרידר, מאור שוויצר, צחי הלוי 

מי מאתנו לא היה רוצה להיות זבוב על הקיר? לאחר שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאן, עומד מפיק הקולנוע האגדי – יונתן הראל (אקי אבני) לפני פשיטת רגל עקב שרשרת של חריגות בתקציבי הסרטים ומשקיעים שמשכו את השקעתם חזרה בעקבות הקורונה . יונתן מנסה לשרוד ולהציל את חייו, בעזרת עורך דינו וחברו הקרוב (איציק כהן) . לרגל הזכייה בפסטיבל קאן אורית אישתו (גלית הרשקוביץ) עורכת לו מסיבת הפתעה ומזמינה את כל תעשיית הקולנוע, ואנשי המקצוע איתם עבד: גדי הרוש השחקן האגדי והאישיות הגבולית (צחי הלוי) ואת כוכבי סרטו הזוכה אלי גולד (מאור שוויצר) ודפנה D (דנה פרידר) . יונתן מחליט לרשת את כל הבית במצלמות ומה שהוא גילה היה מעבר לדמיונו הפרוע.

האחים סופר מריו הסרט צפו בווידאו בעברית The Super Mario Bros. Movie

שיתוף פעולה מטורף ראשון בין אילומניישן, הסטודיו מאחורי סרטי "המיניונים" וחברת משחקי הווידאו הידועה ביותר נינטנדו: בסרט "האחים סופר מריו" דמותו האהובה של השרבב הכי קופצני בעולם מגיעה הישר למסך הגדול בסרט אנימציה לכל המשפחה שלא נראה כמוהו. אחד הסרטים הטובים  והמסקרנים לשנת 2023. צפו בווידאו האחים סופר מריו.

65 סרט חדש 2023 מדע בדיוני מאד אמתי עם : אדם דרייבר, אריאנה גרינבלט, קלואי קולמן

אחרי אסון התרסקות על כוכב לא ידוע, הטייס מילס (אדם דרייבר) מבין במהרה שהוא בעצם ננטש על כדור הארץ…רק לפני 65 מיליון שנים. עתה, עם סיכוי אחרון להינצל, מילס יהיה חייב לחצות טריטוריה מלאה ביצורים פרהיסטוריים מסוכנים במאבק גורלי להישרדותם.

מילה שלה  She Said הסרט על תנועת MeToo#

הסיפור האמיתי על הנשים שעוררו את תנועת MeToo# וניפצו עשרות שנות שתיקה סביב נושא התקיפות המיניות של המפיק הארווי ווינשטיין בפרט ובהוליווד בכלל. מבוסס על התחקיר זוכה פרס הפוליצר של הניו-יורק טיימס ורב המכר הבינלאומי.  מי הבמאית?  מריה שרדר. מי משחק בסרט המומלץ?. קארי מאליגן, סמנתה מורטון, זואי קאזאן. 

הבית הטוב The Good House עם סיגורני וויבר וקווין קליין

נאהבים לשעבר שמציתים מחדש את הרומן שלהם בדרמה שנונה ומרגשת שמבוססת על רב המכר של אן לירי. וויבר מגלמת את הילדי, סוכנת נדל"ן בניו אינגלנד, אבל מה קורה כאשר הרומן המחודש שלה עם המאהב לשעבר פרנק, האדם היחיד שעודו מסוגל לראות אותה כפי שהיא. מבט נוגה וריאלי על מלאכת החיים המודרנית. 

לילה בחיפה Night In Haifa סרטו של הבמאי עמוס גיתאי – מומלץ בקולנוע 

דרמה קומית סאטירית של עמוס גיתאי המתרחשת במהלך לילה אחד במועדון "פטוש" בחיפה. לאורך הלילה אנחנו עוקבים אחר סיפורי אהבה, תשוקה, רוך ואלימות של הדמויות המבלות במקום.

למה כדאי לבצע תכנון פיננסי אובייקטיבי 

אתר התכנון הפיננסי של ישראל מאות טיפים חשובים לחיסכון בכסף גדול בכל יום. כרטיסים 1+1 לקולנוע בכרטיס המלצות על חיסכון במדי ניהול בחיסכון פנסיוני. איך חוסכים וממשים הטבות וזכויות כספיות?. באמצעות איתור כספים אבודים וחיסכון משמעותי במשכנתא שלכם בכל חודש. מחזור משכנתא בכל הבנקים למשכנתאות בישראל !  החזרי מס ומימוש זכויות ביטוח לאומי !