פריפריה אימפריה עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה

פריפריה אימפריה עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה

כוכבי לילה יזהירו מעל אשדוד ככתר מלכות של כבוד, על המסך העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה מספר 1 על המסך, ובליבי השמח גאווה עד אין תום. מה רואים היום?. קבלו את פריפריה אימפריה עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה yes שנת 2023.

הכבוד של אשדוד ואשקלון?. פריפריה אימפריה עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה yes  

זו לא עוד סדרת טלוויזיה. זו אמת גדולה ומציאות שמתקיימת מרחק חצי שעה מתל אביב. אומנם מדובר במרחק גאוגרפי זניח של כ 40 קילומטרים.

אבל תתנו למרחק להטעות אתכם. למה אני חשוב ככה?. הסדרה הזו משנה את כללי המשחק ומקצרת את המרחק בין ישראל השנייה לראשונה והשלישית. לראשונה על המסך, הווי החיים שמחות לרחוב שינקין מקבל לגיטימציה וחדר אל לב הקונצנזוס הישראלי הודות ליוזמה של yes.

עוד באתר הכל בחינם לאזרחים איתור כסף דוח BDI הר הכסף הר הביטוח הר הבנקים

ועכשיו לשאלת השאלות של אשתי – מלכת הפריפריה האמתית?. 

מזה מזה מחודשים מסתובבים ברשת האינטרנט מספר סרטונים, כהכנה לסדרת רשת שמתיימרת לבדוק איזו עיר יותר טובה. אשדוד או אשקלון. את הסדרה, על פי פרסומים שונים, יזם איש הדרום יעקב זאקו אלימלך והיא שמה לה למטרה לקבוע איזו עיר דרומית יותר טובה. אנחנו עוד נגיע אליה בהמשך.

מודעות גוגל




 

אנחנו יושבים בערב מול המסך, היא מספרת לי מה קרה לה בעבודה, אני מחפש סדרות ישראליות מומלצות לצפייה ישירה ופתאום נופל הפרומו. שאני רואה שבנות הפריפריה, יצירה מעולה של אורנה בן דור, חוזרות לעונה השנייה אני נתקף בפרץ של גאווה. לעומתי, אשתי האהובה, לא מזיז לה. אתם בטח שואלים למה היא לא מתרגשת?. טוב מה היא מבינה, היא גדלה ולמדה ברמת השרון. מה לאשתי האהובה ולגאוות יחידה של הדרום?. מה היא מבינה בכבוד של אשדוד או במרינה של אשקלון?.

נוסעות למרוקו ומתקרבות ללב  של כולנו עונה שנייה פריפריה 

בעקבות הצלחת העונה הראשונה של "פריפריה אימפריה", הופכות הגיבורות העומדות במרכזה לסלבס, ומודל לחיקוי. גם בפריפריה וגם במרכז.

מה מחכה לנו בעונה השנייה?.

נעמה מריומה מתגרשת והופכת לאשה עצמאית כלכלית, וזה לא פשוט כלל .

אורטל בניסטי נדרשת להופיע בציבור כאשה דעתנית וחברתית ונבהלת מעוצמת המעמד. בבית משפחת מנשרוב מחליטות בנות המשפחה , קים וסינדי, לעזוב את הקן. וזה שובר את ליבה של דליה, שמנסה לדחות את הפרידה. אוריה עזרן מחליטה לצאת למסע לחיפוש זהות ושורשים שיטעינו את ההתפתחות המקצועית והיצירתית שלה.

בשיא העונה עומד מסע למרוקו שבו יתחברו אוריה נעמה ואורטל לעבר המפואר של משפחותיהן, ובמפגש מפתיע עם המנשרוביות במרקש הן יחגגו את העושר והגלאם של המקום.
ששת הנשים העוצמתיות הללו מספרות סיפור הצלחה קומי ורגשי כנגד כל הסיכויים

צפו בווידאו פריפריה אימפריה עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה בקרוב יס