לאב איילנד פרק 21 לצפייה ספיד דייט מפרק זוגות

לאב איילנד פרק 21 לצפייה ספיד דייט מפרק זוגות

האם אתם מאמינים באהבה ממבט ראשון?. כן נכון כבר הייתה סדרה כזו ולא מעט עוסקים בשאלה האם היא באמת קיימת, ומה הביאה הקדמה וחוסר הסובלנות של העידן בו אנו חיים?. את הדייטים המהירים. מה קורה בווילה?. קבלו את לאב איילנד פרק 21 לצפייה ספיד דייט מפרק זוגות. 

רגע עוצרים הזוגות על האי ומי נשאר לבד לאב איילנד פרק 21 לצפייה ישירה פרקים מלאים 

זה לא עובר כל כך מהר. כשלושה שבועות לאחר השקת הסדרה ב free tv אין סוף להפתעות. לא רק בגלל המשתתפים באי האהבה ישראל, והודות לפורמט. אז איך קורה שהזוגות מתפרקים לפעמים?. זו פשוט מטרת המשחק. אבל מסתבר שיש זוגות ששורדים הרבה מעבר למה שצפוי. קחו למשל את דוד וקים. 

אחרי הפרק הקודם חטפנו מהלומה רגשית. 2 הדחות לאחר טקס זוגיות קורע לב. מי הודח?. שלי שהייתה באי מהתחלה ועמית שהיה בן הזוג של עדי. טוב עכשיו איזה זוגות על האי?.

אדל ושון
יעל וארי
שיר ועידו
קים ודוד
עדי, זוהר, ורד ואוליבר יצטרכו לחפש זוגיות

עוד באתר מתי יוצא ראש השנה?. ברכות דיגיטליות שלנה טובה ומתוקה 

מה יצאה ומי חזרה באי האהבה ומה הלחץ?. אי האהבה ישראל עונה 1  freetv

בפרק החדש, הבנות יוצאות לספיד דייט והבנים נכנסים ללחץ, המחבוא נפתח בשנית, איזה זוג יזכה לבלות בו לילה רומנטי? וגם – ורד מעלה הילוך עם עידו, האם הוא יזרום איתה?. מה אתם הייתם עושים לו הייתם שחקנים באי האהבה לצפייה ישירה?.  

לפני הצפייה הישירה  האם speed dating נועד לכישלון או הצלחה?. האם דייט בספיד מספיק לבחור בן זוג פוטנציאלי?. 

קצת קשה להאמין אבל אפילו אוניברסיטאות חקרו את נושא הפגישות החפוזות שנועדו לבדוק יש פוטנציאל למערכת יחסים. ומה המסקנה המשותפת למחקרים רבים?.  

שלוש דקות צריכות להיות מספיק זמן למכור את עצמך. בעולם חסר הקשב הזה של צלילים ופרסומות של 30 שניות, הזמן שאתה מקבל להרשים בן זוג פוטנציאלי בסשן היכרויות הוא יוקרתי באופן חיובי.  האם זה עניין של טעם אינדיבידואלי או גורל ביולוגי? כמה קשה זה יכול להיות?. את תראו בפרק החדש של LOVE ISLAND ISRAEL

עוד באתר ברכות לראש השנה העברית החדשה 2024 שנת תשפ"ה 

 

צפו בווידאו אי האהבה ישראל פרק 21 המלא לצפייה ישירה free tv