אטרקציות באילת 1+1 מבצעים והנחות

אטרקציות באילת 1+1 מבצעים והנחות בכרטיס אשראי 

עונת הקיץ עומדת בסימן נהירת הישראלים לחופשה בעיר הדרומית. לצד הדילים בבתי המלון באמצעות ועדי עובדים או דילים לחופשה משפחתית, נוהגים המבלים לפקוד את שלל בתי העסק המציעים בילוי בעיר הקיט הישראלית. מה בכתבה?. אטרקציות באילת 1+1 מבצעים והנחות בכרטיס אשראי. בסוף הכתבה הפניה לאתרי המבצעים וההנחות. 

המידע בכתבה על סמך מידע באתרי האינטרנט. תוקף המבצעים וההטבות, תנאי המימוש בהתאם לאתר בו מופיע המבצע. 

חוויות בים ופארק מים עושים חיים וחוסכים אטרקציות באילת 1+1 מבצעים והנחות 

בישראל של שנת 2024 כולם יודעים שאפשר לבלות בלי לקרוע את הכיס. איך עושים את זה?. צוות האתר לקט עבורכם שלל הנחות ומבצעים מאתרי ההטבות של כרטיסי האשראי, ובנוסף לאלו שאנו מסקרים מופיעים ברשת שלל מבצעים לעוד אטרקציות. 

אטרקציות באילת 1+1 מבצעים והנחות

אטרקציות באילת 1+1 מבצעים והנחות

כרטיס משולב לאטרקציות באילת קרייזי פאן דיל אקסטרים חנות החוויות של כאל

אם הגעתם לעיר הדרומית עם הילדים או שאתם זוג שמבלה חופשת קיץ, הנה דיל שראינו באתר חנות החוויות של כאל. מה הוא כולל?. מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה קרייזי פאן דיל אקסטרים במחיר של 109 שח במקום 150 שח. במחיר הזה תקבלו, בכפוף לתנאי הזכאות: חבילת אקסטרים משולבת בכרטיס אחד. שייט בסירה מהירה, 
קרייזי שארק (אבוב ישיבה) לחובבי ספורט ימי, אבוב שכיבה למי שמטורף על אדרנלין והתרגשות ומה עוד?.  שייט לריף הדולפינים לצפייה בלבד!. 

לפני שמגיעים אטרקציות בדרך לאילת והפעם ביקור באוצרות הטבע של פארק תמנע

ארץ ישראל התברכה באתרי טבע מדהימים. אם אתם בדרך לדרום, ומחפשים לבלות מספר שעות באחד מאתרי הטבע עוצרי הנשימה בארץ, קחו בחשבון את פארק תמנע. הפארק הלאומי ממוקם על כביש 90 בין באר אורה לסמר. רגע לפני שמחליטים לעצור במקום, הנה מבצעים שמצאנו ברשת. כמה תעלה לכם כניסה עם הנחות?.

מקס כרטיס אשראי הטבות 1+1 פארק תמנע

פארק תמנע החל מ 34 שח.
חנות החוויות של כאל מחיר מיוחד ללא שימוש בחוויה מציע מספר מבצעים. כניסה לילד במחיר 32 שח במקום 39 שח ולמבוגר הנחה במחיר 38 שח במקום 49 שח.
הייטק זון באתר ראינו מבצע בו תוכלו לרכוש כרטיס כניסה מוזל לפארק תמנע במחיר 19 שח לחברי htz. עוד אילו מבצעים?. לחברי PRO² במחיר 19 שח. בכפוף לתנאי הזכאות. 

חוף חנניה באילת מבצעים הנחות קופונים אטרקציות ימיות באילת

מה תמצאו באטרקציה הדרומית חוף חנניה אילת?. כמובן שספורט ימי לצד שייט חווייתי לכל המשפחה. בקיצור בילוי של כיף לזוג או משפחה.

אז אלו הנחות מצאנו לבילוי בחוף חנניה אילת?.

אתר מקס כרטיס אשראי הטבות אטרקציות חוף חנניה אילת החל מ-45 שח.
קופונופש פלוס אתר הטבות והנחות, מציע מספר מבצעים. אחד מהם, כרטיס בהנחה לספורט ימי – בננה כפולה, במחיר 48 שח במקום 60 שח. יתר ההטבות תוכלו למצוא באתר. ראו בהמשך הכתבה שלנו הפניה לכל המבצעים.
ישראכרט קופון לחוף חנניה באילת – 1+1 לכרטיס לשייט ספינת זכוכית ז'ול וורן. רוצים להוריד את ההטבה?. ראו הפניה בסוף הכתבה.

המשך לאתרי ההטבות