תיאום מס באינטרנט מס הכנסה 2020

תיאום מס באינטרנט מס הכנסה 2020

באמצעות אתר האינטרנט של רשות המיסים מס הכנסה ניתן לבצע תוך מספר דקות תהליך תיאום מס באינטרנט מס הכנסה ולהפיק אישורי מס חשובים להקלה בתשלומי מס .  הנחיות וטפסים לביצוע תאום מס הכנסה באתר האינטרנט + טופס להורדה 

תיאום מס באינטרנט מס הכנסה 2019

תיאום מס באינטרנט מס הכנסה 2019

תיאום מס באינטרנט מס הכנסה

ישראלים רבים שעובדים בשתי עבודות מכירים את המקרה הזה . רינה מחולון היא כזו. בכל יום היא עובדת שמונה שעות כמזכירה בחברת חלקי חילוף לרכב ופעמיים בשבוע היא מזכירה במתנס השכונתי. 

כאשר רינה קבלה את תלוש השכר הראשון חשכו עיניה. מתוך 2000 שקלים שכר שכלל שעות נוספות ונסיעות היא שלמה כ 1000 שח מס הכנסה . 50% מס הכנסה לאשה המשתכרת בסך 7,000 שקלים זה באמת הרבה כסף ! 

רינה רצה מהר לפקיד השומה , הכינה אתו ביחד טופס 116 בקשה לתיאום מס הכנסה ומאז היא משלמת את אחוז המס האמיתי משתי העבודות גם יחד .  הזכות לבצע החזר מס לא פגע בזכות של רינה , אשה עובדת וחרוצה , את הזכאות לקבלת מס הכנסה שלילי 2020 ממס הכנסה  ! 

תיאום מס הכנסה חוסך תשלומי מס מיותרים 

על ידי ביצוע תיאום מס הכנסה המדינה בעצם מכירה בכך שאתה עובד בשתי עבודות ומנחה את המעסיק ומערכות השכר בעסק לשלם מס מופחת על העבודה הראשונה והשכר הגבוהה ומס שולי 2020 נמוך מהעבודה השנייה. 

בסוף שנה יש לגשת שוב לפקיד השומה באזור מגוריכם בשעות הקבלה של מס הכנסה ולבצע תאום מס נוסף בו ייתכן ותגלו כי מגיע לכם בחזרה כסף ממס הכנסה ! 

איך עושים תיאום מס עם פקיד שומה  

יש להגיע למשרדי מס הכנסה בשעות הפתיחה מצוידים בתלושי שכר , תעודת זהות ומסמכים נוספים הנדרשים ובמידת הצורך יש לקבל עזרה מפקיד שומה מקצועי על מנת להכין את טופס 116 לתיאום מס .

חשוב לזכור שפקידי מס הכנסה מכירים את פקודת המס יותר טוב מכל אחר ותפקידם לסייע לאזרחים על מנת שיוכלו לבצע מימוש זכויות מס הכנסה . אולי באותה הזדמנות תגלו גם החזרי מס הכנסה לשכירים שמגיע לכם .

תיאום מס הכנסה באינטרנט 2020

התהליך דומה להגשת בקשה לתיאום מס רק שכל התהליך מתבצע מול אתר האינטרנט של רשות המיסים . במקרים מורכבים אנו מציעים לכם כן להגיע למשרדי מס הכנסה ולקבל שירות מקצועי פקידי שומה ופקידי מס הכנסה !

טופס תיאום מס 2020 להורדה והדפסה במחשב 

חשוב לזכור שיש לפרט בטופס 116 את כל סוגי ההכנסה כגון: משכורת (מלאה, חלקית, נוספת, יומית) קיצבה, הכנסות שחלה עליהן תקנה 6א לתקנות מע"מ (כגון שכר מרצים), ריבית, דמי אבטלה, דמי לידה וכל הכנסה אחרת, וכן מלגה הניתנת ממכון מחקר או מכון מחקר תורני.

אם אדם מגיש בקשה לתיאום מס הכנסה ויש הכנסות מעסק, עליך לפנות לפקיד השומה, לחולייה בה מתנהל תיק העסקה גם אם מדובר בעוסק פטור או עוסק מורשה .

טופס 116 תיאום מס הכנסה הטופס נפתח בחלון נפרד בדפדפן . טופס 116 מעודכן לשנת 2020.

תיאום מס באינטרנט מס הכנסה 2020 הנחיות לקבלת טופס תיאום מס הכנסה והקלות בתשלום מס על משכורת באמצעות האינטרנט או הגשת טופס 116 אצל פקיד שומה במס הכנסה בסניף