פינוי בינוי טבריה התחדשות עירונית אאורה 2022 חדשות ועדכונים

פינוי בינוי טבריה התחדשות עירונית אאורה 2022 חדשות ועדכונים

התחדשות עירונית חברתית אמיתית לראשונה בגליל. בשורה גדולה לתושבים ולצפון. המשמעות – הגדלת היצע דירות למכירה בטבריה ויישובי הצפון! המנהלת החברתית "תתחדשו" תמשיך לפעול ולסייע גם לתושבים במתחמים אחרים לפינוי בינוי בעיר טבריה. חדשות בנושא פינוי בינוי טבריה התחדשות עירונית אאורה 2022. 

פינוי בינוי טבריה התחדשות עירונית

פינוי בינוי טבריה התחדשות עירונית

לראשונה מאז קום המדינה – פינוי בינוי טבריה התחדשות עירונית אאורה

חדשות נדל"ן בצפון. התחדשות עירונית בעיר טבריה. אאורה חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל זכתה בבניית שכונה ראשונה של התחדשות עירונית בטבריה. 

עוד באתר – דירות בהנחה משרד השיכון 

כמה בתים חדשים ייבנו בשכונה ?

במקום 84 יח"ד יבנו 7 מגדלים עם 672 יח"ד, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. 

ההתחדשות העירונית מגיעה לעיר טבריה. אאורה, חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל מביאה את הבשורה לעיר טבריה ותקים ברח' בר כוכבא בעיר – שכונה עם 7 מגדלים יוקרתיים בני 15 קומות אשר יכילו 672 יחידות דיור. בשכונה יבנה גם מתחם מסחרי תומך מגורים, מבנה חינוך גדול ומבנה לטובת הציבור, השכונה תוקף בפיתוח סביבתי אשר יכלול גינות ושטחים ירוקים נרחבים.

כמה עולה דירה בטבריה ?

על פי נתוני אתר מדלן המחיר הממוצע של דירה בטבריה עומד על 875,714 שח. דירה להשכרה בעיר טבריה תעלה לכם, בממוצע, ‏2,600 שח. רק לשם השוואה, ‏ במגדל העמק מחיר ממוצע לדירה עומד על 948,053 שח. אולם השכירות שם זולה יותר ועומדת על מחיר ממוצע של 2,200 שח. 

מבנה הדירות החדשות שיקבלו התושבים

הדירות במגדלים יהיו בנות 3,4 ו- 5 חדרים. מדובר בהשקעה של מאות מיליונים בשכונה כולה.

זוהי תוכנית ההתחדשות העירונית הראשונה אי־פעם שמאושרת בעיר טבריה.

זאת לאחר שעריית טבריה אישרה לפני מספר חודשים את התוכנית העירונית להתחדשות עירונית. מטרת התכנית- הפיכת מרכז העיר טבריה למרכז עסקים ראשי. במבנה אינטנסיבי, פעיל ונגיש עם איכות חיים בטיחותית וטובה לתושבים.

כאמור אאורה זכתה להיות החברה הראשונה שמביאה את ההתחדשות העירונית לטבריה. בסוף השבוע שעבר התקיים כנס בו הציגה חברת אאורה את השכונה שתבנה לדיירים הוותיקים ברחוב.

בכנס השתתפו ראש העיר טבריה מר בועז יוסף יו"ר הועדה הממונה. יחד עם ראשת המנהלת החברתית "תתחדשו" בעיר, הגב' מוריה אברהם.