נתיב פלוס כביש החוף נוסעים מהר

נתיב פלוס כביש החוף נוסעים מהר הרפורמה החדשה

מי חלם שרפורמות מתחום תורת הצרכן יתממשו בישראל ? אז הנה נתיב פלוס כביש החוף נוסעים מהר. הנסיעה בנתיב פלוס כביש החוף מאפשרת לנסוע יותר מהר , לבזבז פחות כסף על דלק , פחות זמן יותר בכבישים

נתיב פלוס כביש החוף

נתיב פלוס כביש החוף jonbonsilver

2 נוסעים ומעלה נוסעים פחות זמן

אז כן התאוריות על רכב שיתופי ( לא רכב אוטונומי ) הנהוג בחו"ל הגיעה סוף סוף לישראל. מעכשיו אנשים שמוותרים על הכיף לנסוע לבד בבוקר לעבודה , ברכב חברה כמובן , אמורים לנסוע פחות זמן ולזכות בנסיעה איכותית וצקרה יותר לעבודה .

בתורת הצרכן קיימות כבר כמעט  100 שנים תאוריות לחיסכון חברתי במשאבים שמביאים תועלת לפרט ולקהילה כולה. יישום התאוריות בכלכלה ובאקלים החברתי של היום קצת בעייתי. יישום רפורמת נתיב פלוס שבמרכזן נתיבי תחבורה ייעודיים לרכב עם שני נוסעים ומעלה ( 3 בנתיבי איילון ) אמורה לחסוך למשק ולנהגים זמן וכסף ולהוסיף מימד של איכות חיים בדרך לעבודה. האם זה יצליח בישראל ?  שאלה של זמן. נחייה ונראה.

מה פירוש נתיב רב תפוסה נר"ת

זה הנתיב המותר לתנועה ציבורית הוא מיועד לאוטובוסים ומוניות ולרכב שעומד בתקנות נתיב פלוס החדש לפי סוג הכביש " איילון נהג פלוס 2 נוסעים , בכביש החוף 2 נוסעים כולל נהג .

נתיב פלוס התנאים לנסיעה חינם בנתיב מהיר

נתיב פלוס התנאים לנסיעה חינם בנתיב מהיר

קנסות בנתיב כמה משלמים על נסיעה לא חוקית

הנה מגיע הפרק שישראלים תמיד מחפשים- קנסות על נסיעה בנתיב פלוס מבלי לעמוד בתנאים. אז הנה המקל. על נסיעה לא חוקית בנתיב פלוס תשלמו 500 שח קנס . בהחלט לא שווה את המחיר .

איך מוצאים שותפים לנסיעה משותפת לנתיב מהיר

גולשים רבים שואלים מה קורה כאשר אין להם פרטנר , חבר לעבודה או משהו מוכר לנסוע אתו מהבית. זאת אומרת שהם לא יוכלו להשתמש בנתיב המהיר. במיוחד אמורים הדברים למי שצריכים להגיע למרכז העיר מכביש החוף דרך נתיבי איילון. אם תרצו זה סוג נוסף של מס הכנסה.

נכון לעכשיו למודל הקיים אין תשובות או מענה למי שמנוע מסיבות אובייקטיביות להשתמש בנתיב מהיר הנקרא נתיב פלוס. ישראלים , קחו נשימה . צריך סבלנות.

נתיב פלוס כביש החוף נוסעים מהר איילון כביש החוף נתיב ציבורי חדש התנאים לנסיעה חופשית חינם בנתיב מהיר לעבודה בכל נתיב קנסות למי שנוסע בניגוד לחוק בנתיב פלוס

[siteorigin_widget class="WP_Nav_Menu_Widget"][/siteorigin_widget]