מחשבון הלוואה פריים ריביות מעודכנות

מחשבון הלוואה פריים ריביות מעודכנות

בצעו חישוב מדויק של החזרי הלוואה בריבית פריים מעודכנת לפי טבלאות בנק ישראל באתר הפיננסי של ישראל ! ייעוץ להלוואות משתלמות במיוחד אובייקטיבי מחשבון הלוואה פריים ריביות מעודכנות

המחשבון מוצג בסוף הכתבה והסברים על הלוואות פריים 

האם כדאי לקחת הלוואה בריבית פריים 

כרגע במציאות הכלכלית של שנת 2020 וגם בהווה על אף שבנק ישראל הודיע כי הוא שואף לייקר את ריבית פריים , זו עדיין הריבית הכי משתלמת , הכי נמוכה וגם הכי נפוצה בין חברות הלוואה חוץ בנקאית והלוואות בכרטיסי אשראי וכמובן בנקים .

מחשבון הלוואה פריים ריביות מעודכנות

מחשבון הלוואה פריים ריביות מעודכנות

מה נחשב הלוואה טובה בריבית פריים 

הבנקים משווקים הלוואות בשני ערוצים. הלוואות בריבית פריים דרך סניף הבנק שלך תמיד יהיו יותר זולות מהלוואות צמודות לפריים באמצעות מוקד ההלוואות של הבנק. לעיתים הפער הוא פי 3 בריבית השנתית . כאשר מבצעים חישוב החזרי הלוואות בריבית פריים חשוב מאד לקחת בחשבון את הפריים בתור בסיס ומה הפלוס שלו . למשל פריים + 7% זה יוצא במונחי 2019 כך : שער הפריים היום 1.75% + 7% ההצמדה לפריים , סה"כ הלוואה בריבית 8.75% . לא ממש הלוואה זולה . אבל אם זה מה שיש , לתקופת החזר קצרה של עד שנה , בהחלט נסבל .

איך מחשבים ריבית פריים על הלוואות  

ריבית פריים היא תוצאה של ריבית בנק ישראל . הנגיד יחד עם הוודעה המוניטרית של בנק ישראל קובע את שער הריבית הבסיסית. חישוב הפריים נעשה כך :

ריבית בנק ישראל + 1.5% = ריבית פריים .  על התוצאה הזו מוסיפים הבנקים וחברות האשראי מרווח ביטחון ורווח של ריביות. כמה מוסיפים ? כמה שהם יכולים ולפי התמחור והנחיות בנק ישראל ובאופן שבו הם תופסים את הסיכון של הלקוח שנוטל הלוואה מהבנק.

מחשבון ריבית פריים פלוס כמה זה יוצא

[mortgagecalculator]

חישובי ריבית הם מן המורכבים בעולם הפיננסי . ישנן לא מעט דרכים לחשב ריביות על הלוואות או ריבית על משכנתא . לכן מה שחשוב לנו כצרכנים הוא לא תמיד שער הריבית שהבנק גובה מאיתנו. לנו כצרכן פיננסי חשוב לראות שאנו לוקחים הלוואה בסכום הנכון , לא יותר ולא פחות. שאנו לוקחים את ההלוואה הנכונה עבורנו ( לא תמיד זול מתאים בהכרח ) ויש באפשרותנו להחזיר את הכסף בהתאם להסכם ההלוואה