כפל ביטוחים תאונות אישיות

כפל ביטוחים תאונות אישיות

האם אתם נהנים לשלם כפול על ארוחה במסעדה  ? האם אתם רוצים לשלם פעמיים חשבון ארנונה ?  התשובה היא לא . אז למה על כפל ביטוחים אתם מוכנים לשלם כפול ? בכל חודש מחדש . שירות חדש של האתר מאפשר לכם לאתר כפל ביטוחים תאונות אישיות , ביטוחים מיותרים ולבדוק כמה ביטוח יש לכם באמת . 

גולשים יקרים על מנת לקבל את השירות והתוצאה הטובה ביותר ליש לקרוא את הכתבה עד סופה 

כפל ביטוחים תאונות אישיות

כפל ביטוחים תאונות אישיות

דוח מסכם לביטוחים מכל הסוכנים והחברות  

אחת הבעיות העיקריות שהיו עד היום ליצירת דוח מסכם אלו ביטוחים יש לנו היא העובדה שהם נרכשו אצל סוכנים שונים. מיכל רכשה ביטוח תאונות אישיות כאשר רכשה ביטוח רכב בחברה לביטוח ישיר , ואחר כך רכשה שוב את אותו הביטוח כאשר הצטרפה לביטוח בריאות . שנה אחר כך היא רכשה שוב ביטוח תאונות אישיות חדש ומורחב כאשר רכשה ביטוח מקיף לרכב השני במשפחה. האם מיכל צריכה כל כך הרבה ביטוחים ?  כנראה שלא. גם משרד האוצר חושב כך. 

למה יש למבוטח כפל ביטוח וכיצד לנהוג במצב כזה  

למבוטחים רבים יש כפל ביטוחים כי הם נפגשו עם יותר מאשר סוכן ביטוח אחד. פשוט כך. הלקוחות לא מודעים לרוב מה כוללת כל פוליסה. אם מיכל הייתה יודעת שהיא כבר רכשה ביטוח תאונות אישיות , והייתה מבינה מה הוא כולל , אולי הייתה יודעת להבחין 

איך למצוא כפל ביטוחים או למה צחקה מיכל ? 

כיום ניתן לאתר ביטוחים כפולים על ידי הנפקת דוח מסודר של כל תכנית הביטוח שיש למבוטח. הדוח מונפק על ידי מערכת של משרד האוצר ומאפשר לגלות אילו ביטוחים יש לכם ואיזה חברת ביטוח כל פוליסה. רוצים להפסיק לזרוק כסף לפח  ? הזמינו כעת דוח כפל ביטוחים 

בניגוד לפוליסות של ביטוח חיים עם חיסכון , בדוח יופיעו רק פוליסות שהמבוטח משלם עליהן כיום . הדוח כולל גם את שרימת פוליסות לביטוח ביטוח חיים , חיסכון פנסיוני , קופות גמל וקרנות השתלמות שיש בהן יתרה , אך לא שלמתם עליהם או שהמעסיק לא מפריש להם כספים ב 12 חוד אחרונים . 

חוסכים כפול  בתשלום על ביטוחים משלמים רק על מה שצריך ! שוח מרוכז לכפל ביטוחים 19 שח 

לאחר ביצוע תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי או paypal יופק דוח ביטוחים מרוכז