ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי 2023

ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי 2023

ריבוי השינויים בעולם הביטוח והפנסיה , שינוי תדיר בתקנות מס הכנסה והוזלת מחירי ביטוח חיים 2010 יצרו צורך אמתי בשירותי ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי 2023. כיצד לשפר את החיסכון לפנסיה? הורדת דמי ניהול ותכנון חיסכון לאורך זמן.

עוד באתר בירור יתרה גיפט קארד גולף כמה כסף נשאר בכרטיס

מי צריך ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי

הייעוץ הפנסיוני הוא נגזרת של הלקוח. יש להבדיל 3 סוגים של ייעוץ פנסיוני ובניית תיק ביטוח לפי גיל המבוטח ומצבו המשפחתי והמקצועי. את אופי התכנון יש להתוות בשלב בו מתקיימת פגישת עבודה בין יועץ פנסיוני לבין הלקוח :

  1. ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי לחוסכים צעירים בתחילת הדרך. מטרת הייעוץ הנה לבנות תיק ביטוח פנסיוני הבנוי ממוצרי פנסיה גמל והשתלמות כך שיהוו את הבסיס לחיסכון הפנסיוני בצורה מדויקת. מטרה נוספת- להתחיל את בניית התיק הפנסיוני ברגל ימין
  2. ייעוץ פנסיוני לחוסכים באמצע הדרך גילאים 35- 55. אנשים שכבר חסכו כברת דרך לא מבוטלת. כעת יש לבצע מקצה שיפורים והתאמות בתיק הביטוח. אילו פעולות?. החלפת ביטוחים ישנים בביטוחים מוזלים חדשים כמו ביטוח חיים זול. הפניית ההפרשות לביטוח פנסיוני למוצרים המשתלמים. האם יש לבצע בדיקת ביטוחים?. כן ורק במידת הצורך החלפת כפל ביטוחים מיותרים בביטוחים חשובים כגון ביטוח סיעודי.
  3. ייעוץ פנסיוני בפרישה תכנון מס לפני הפנסיה.  לאחר הפרישה היכולת לתקן טעויות היא קטנה מאד. לכן לפני היציאה לפנסיה חשוב מאד להיפגש עם יועץ פנסיוני אובייקטיבי נקי משיקולי עמלות. מה מטרת הייעוץ?. להוציא את המקסימום מתיק הביטוח שלך. במינימום מס הכנסה על הפנסיה החודשית ויצירת הכנסה חודשית מקסימלית לאחר הפרישה.

מה ההבדל בין סוכן ביטוח ליועץ פנסיוני אובייקטיבי

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע מעולה והכתובת לרכישת ביטוח. הוא בעל מקצוע האמון על הקשר השוטף שלך עם חברת הביטוח , קרנות הפנסיה , יחידות התפעול הגשת תביעות לחברת ביטוח והעברת טפסים חשובים לחברות הביטוח .

תפקיד היועץ הפנסיוני הוא לבנות תיק ביטוח חיים וחיסכון פנסיוני , לתשאל את מטרות החיסכון ולבצע התאמות בתיק הביטוח לפי רצון והמבוטח ללא שיקולי מכירות או עמלות ביטוח .

יועץ פנסיוני אובייקטיבי גובה תשלום שכר טרחה מהלקוח – סוכן ביטוח מקבל עמלות בגין מכירת ביטוחים מחברת הביטוח .

בתהליך הארוך והמייגע של ניהול תיק הביטוח הפנסיוני חייבת להיות סינרגיה מלאה בין סוכן הביטוח לבין היועץ הפנסיוני ובינך . תהליך העבודה המשותפת יוצר משולש שווה שוקיים ששואף לטובת הלקוח בלבד.  

ייעוץ פנסיוני השוואת מחירים

מחיר ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי הניתן על ידי יועצים מורשים מטעם משרד האוצר.  היחיד אשר רשאי להסמיך יועצים פנסיוניים בישראל. המחיר נקבע בכפוף למשא ומתן בין הלקוח לבין היועץ.

כמו שירותים משפטיים שבהם לכל עורך דין יש מחירון עבור אופי השירות גם בתחום הייעוץ הפנסיוני ישנם פערי מחירים ורצוי לבצע השוואת מחירים והתאמה לאופי הייעוץ ומתודולוגיות הייעוץ של איש מקצוע ולבחור איש המקצוע המתאים לך ביותר כלקוח פיננסי .

[wpforms id="3257" title="false" description="false"]

ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי 2023 כל המידע על ייעוץ פנסיוני לחוסכים ייעוץ פנסיוני לפני הפרישה לפנסיה באתר הייעוץ הפנסיוני של ישראל השוואת מחירי ייעוץ פנסיוני איתור כספים אבודים ובדיקת כפל ביטוחים מיותרים און ליין