ויפורגי חבילות סלולר משתלמות השוואת חבילות

ויפורגי חבילות סלולר משתלמות השוואת חבילות

חבילות גלישה השוואה בין חברות לחבילת לגישה ושיחות אישית ומשפחתית. עד לפני כשנה שוק הסלולר עשה רושם של ענף רדום ללא תחרות. אז נכנסה לשוק חברת ויפורגי WE4G שרשמה גיוס של כ 100,000 לקוחות ובחודש יולי הובילה חברת אקספון את השוק עם לא פחות מ  8,000 גיוסים לעומת פרטנר ( פעם אורנג' ) עם כמות של  3,300 מנויים שנטשו. בכתבה זו נציג את ויפורגי חבילות סלולר משתלמות השוואת חבילות גלישה

ויפורגי חבילות סלולר משתלמות השוואת חבילות

ויפורגי חבילות סלולר משתלמות השוואת חבילות

300 שקל בחודש מנוי סלולאר מי זוכר את זה  WE COM

באמת מי זוכר את זה . איפה הימים שמי שגלש בסלולר היה צריך לחשוב איזה קופה לשבור. היום חבילות גלישה של פחות מ 10 גיגה נראות כמו חלום בלהות רחוק . המעבר ל ואטס אפ שלפעמים מחליף את המייל , כניסת נטפליקס והרגלי הצפייה הישירה , הפכו את החבילות הגלישה לגביע הקדוש שסביבו מתחרשת תחרות עזה בין חברות הסלולאר והשוואת חבילות גלישה.

כל המשפחה גולשת ומדברת ב 100 שח 

המצב כיום בשוק הסלולר מאפשר למשפחה בת 4 נפשות לצרוך גלישה כמעט ללא הגבלה במחירים מגוחים של עד 100 ש"ח . חברת WE4G (אקספון סלולר) מציעה חבילות גלישה שסוחפות את השוק לתחרות ומייתרות את מלאכת השוואת מחירי חבילות גלישה . עוד לפני שנדבר על חברת סאני , נציג את 4 חבילות הגלישה של החברה  . כולל חבילת הגלישה המשתלמת ביותר , לדעתנו , 80 גיגה עם מחיר קבוע לכל החיים .

חבילות מעודכנות מבצעים נכון ל 11/07/2023

wefun Infinite 4G – גלישה נצחית שלא נגמרת בארץ! במחיר חודשי קבוע של 39.90 ₪ בלבד!

wefun Infinite 5G – גלישה נצחית שלא נגמרת בארץ! במחיר חודשי קבוע של 49.90 ₪ בלבד!

Basic Plus 150GB – החבילה בשבילך! במחיר חודשי קבוע של 29.90 ₪ בלבד!

Mega Plan 500GB – החבילה המשתלמת! במחיר חודשי קבוע של 34.90 ₪ בלבד!

וואלה מובייל 250GB – mega plus ב- 29.90 ₪!

וואלה מובייל 500GB – super mega דור 5 ב – 39.90 ₪!

wefun global 2023 – גלישה נצחית בארץ ובחו"ל! במחיר חודשי קבוע של 49.90 ₪ בלבד!

wefun global 2023 5G – גלישה נצחית בארץ ובחו"ל! במחיר חודשי קבוע של 59.90 ₪ בלבד!

Global pride – גלישה גם בארץ וגם בעולם ביעדים נבחרים, במחיר חודשי קבוע של 45 ₪

צוות האתר עשה חשבון פשוט שעבור אנשים הנמצאים רוב היום בעבודה בסביבת WIFI , בטח בזמן השהות בבית , יכולים לבנות חבילת גלישה , שבין 19 שח לחבילת גלישה ל 33 שח למי שגולש גם תוך כדי שינה.

מוזילים את יוקר המחיה 

הוזלת חבילות סלולר מוזילה באופן משמעותי את יוקר המחייה. אם בעבר מנוי סלולארי עם גלישה עלה כ 150 שח לפחות או 99 שח עם כניסת גולן טלקום הריי שכיום אפשר לרכוש חבילת גלישה התחלתית של 10 גיגה במחיר מגוחך של 19 ש"ח .  האם התחרות בשוק הסלולר והמשך שיווק ויפורגי חבילות סלולר משתלמות תגרום למשבר בשוק ?  תלוי את מי שואלים . החברות הצעירות ומפעילים כמו רמי לוי תקשורת לא סוחבים על גב הרפתקאות כמו טלוויזיה ולא סובלים מתחרות עזה מצד נטפליקס.

מה שבטוח שלעת עתה הצרכן הישראלי נהנה . זה לא קורה הרבה שספק מציע לנו דיל משתלם של חבילת גלישה  במחיר קבוע לכל החיים. עסקה שתמיד אפשר לצאת ממנה ללא קנסות. אז בינתיים , כנראה לא להרבה זמן , מגיע לצרכן להנות. צריך לחסוך לרובנו יש משכנתא לשלם .

מספרי טלפון חשובים we4g

we4g שירות לקוחות 0051*

מחירי חבילות גלישה אשר בסקירה נכונות ליום הפרסום על פי אתרי האינטרנט של הספקים . את התכנון הפיננסי של ישראל והוזלת יוקר המחיה וחיסכון הנו אתר בבעלות פרטית ללא זיקה לגופים המסוקרים . מצאתם טעות כתבו לנו ונתקן ויפורגי