הרשם לענייני ירושה צו ירושה

הרשם לענייני ירושה צו ירושה הנפקה ובירורים

באמצעות שירותים של האתר ניתן לבצע דרכנו פעולות אצל הרשם לענייני ירושה צו ירושה לגבי קיום צווי ירושה . השירותים ניתנים על ידי עורכי דין ניתן להשאיר פניה מסודרת בתיבת הקשר בסוף העמוד

הרשם לענייני ירושה צו ירושה

צו ירושה ניתן לבקשת יורשים על פי חוק , במידה ואדם שנפטר לא השאיר צוואה על פי דין . לפי הדין הישראלי , במידה ואדם שנפטר לא השאיר אחריו צוואה היורשים יתחלקו בעיזבון שנותר לפי המפתח הבא :

חלוקת ירושה לפי חוק

בעל אשה  תקבל 50%
היתרה בין הילדים בחלוקה שווה
במידה ואחד הזכאים נפטר שאיריו זכאים לקבל את חלקו הירושה בחלקים שווים
לא ניתן לנשל אדם מחלקו בירושה במידה וזו מגיעה לו על פי חוק מדינת ישראל

מי רשאי להגיש בקשה לצו ירושה 

רק יורש רשאי להגיש בקשה לצו ירושה . או אחד מן היורשים של יורש שנפטר. ניתן להגיש את הבקשה למתן צו ירושה באופן עצמאי או באמצעות עורך דין.

יש להגיש את טפסי בקשה לצו ירושה באופן נכון ומדויק חשוב עד מאוד, אחרת תוחזר הבקשה למגיש להשלמות ומילוי פרטים, עניין אשר עלול לעכב את מתן צו הירושה בשבועות רבים. הבקשה למתן צו ירושה צריכה להיות חתומה בפני עורך דין, שופט, דיין, או ראש ראשות מקומית. 

אגרות צו ירושה כמה עולה צו ירושה 

ממשלת ישראל גובה אגרה עבור טיפול והנפקת צו ירושה לאזרחים שנפטרו. האגרות משולמות יחד עם הגשת הבקשה וכוללות את התשלומים הבאים היישר לקופת המדינה :

סכום אגרת רשם הירושות לצו ירושה : 627 שח

סכום עלות פרסום הודעה בעיתונות :  130 שח

סכום עלות עורך דין לטיפול בצו ירושה : כ 2500 שח נקבע בין הלקוח לעורך הדין המטפל

צו ירושה ואיתור כספים אבודים של נפטר 

כיום ניתן למשוך קופות קטנות של נפטרים שיש בהם עד 5000 שח ללא צו ירושה וללא צוואה . הנחיה זו של משרד האוצר מאפשרת משיכת סכומים קטנים גם במקרה שאין לנפטר צו ירושה. בנוסף , בכל פעם שאדם נפטר חובה לבצע עבורו איתור כספים אבודים לנפטר באמצעות הר הכסף וכלים נוספים לאיתור כספים.

הצעת מחיר לצו ירושה עבור אדם שנפטר 

השאירו פרטים באתר וקבלו מאיתנו הצעת מחיר לביצוע צו ירושה על ידי עורך דין במקום מגוריכם או באזור בארץ שנח לכם . השארת הפניה אינה כרוכה בתשלום

[wpforms id="3121" title="false" description="false"]

הרשם לענייני ירושה צו ירושה מדריך להנפקת צו ירושה לאדם שנפטר בתהליך מהיר ומדויק באמצעות כלים של רשם הירושות עורכי דין לטיפול בצו ירושה ברחבי הארץ מחיר מעולה לנוחיותכם ניתן לעיין בטופס בקשה לצו ירושה

טופס בקשה לצו ירושה 

לנוחיותכם ניתן לעיין כאן בטופס בקשה לצו ירושה . בלחיצה על הקישור הטופס של רשם הירושות ייפתח בחלון נפרד .

טופס בקשה לצו ירושה