תכנון פיננסי אובייקטיבי

הון עצמי למשכנתא מחשבון כמה צריך

הון עצמי למשכנתא מחשבון כמה צריך 2023

הון עצמי למשכנתא מחשבון כמה צריך 2023

אחד המכשולים הקשים בדרך לרכישת דירה ראשונה בישראל הוא שיעור הון עצמי למשכנתא. כמה כסף צריך?. כיום תקנות בנק ישראל דורשות שההון העצמי יהווה 30% מערך הדירה. האם אפשר לשנות את האחוז?. לא. אולם באמצעות ייעוץ משכנתאות מתקדם ותכנון פיננסי ניתן להעלות את ערך ההון העצמי שלכם . מה יוצא לנו מזה?. קבלת משכנתא אופטימלית מהבנק למשכנתאות. 

יועצי משכנתא פרטיים מומחים – הזמינו כעת ייעוץ ראשוני כולל פגישת הסבר במחיר 350 ש”ח בלבד כולל הגשת בקשה לאישור עקרוני ! 

הון עצמי למשכנתא מחשבון כמה צריך

כמה הון עצמי צריך בשביל משכנתא 2023

על רקע משבר הדיור בישראל ומחירי הדירות שרק עולים כל הזמן.זוגות צעירים מתקשים להשיג משכנתא בתנאים טובים, או הלוואות לדיור באופן כללי.  למה זה קורה?. זה נובע מכך שאין להם את ההון העצמי הדרוש למשכנתא. רכישת דירה בישראל באמצעות משכנתא ללא הון עצמי היא כמעט בלתי אפשרית. 

30% כסף הבית ויש לכם הלוואה לרכישת דירה 2023

על מנת למנוע ספקולציות בשוק הדיור ולא להגיע למצב שבו נוטלי משכנתאות לא מצליחים לעמוד בתשלומים בנק ישראל קבע כמה כסף צריך להביא מהבית. זהו תנאי סף לבנקים כאשר הם בוחנים האם הם מוכנים לתת לכם משכנתא , איזו משכנתא הם מוכנים לתת לכם ובאילו ריביות הם ייקחו את הסיכון הזה על עצמם. 

ככל ששיעור ההון העצמי שלכם יותר גבוהה , ביחס למחיר הדירה , כך ריביות המשכנתא שתקבלו ישתפר באופן פלאי . לכל זה יש חשיבות עליונה כאשר נגשים לבנק ומבקשים אישור עקרוני למשכנתא. כמו בכל בית יש לבנות את החזר המשכנתא וההתנהלות מול הבנק למשכנתאות בצורה יסודית .  

מחשבון הון עצמי למשכנתא כמה כסף צריך 

באמצעות מחשבון הון אישי למשכנתא כמה כסף צריך תוכלו לבצע סימולציה ולדעת כמה הון עצמי אתם עוד צריכים להשלים. במידה ויש לכם הון עצמי מעל 30% חשוב לשפר את היחס הזה כאשר מבקשים אישור עקורני למשכנתא מהבנק . כך תקבלו יותר מהר את האישור ולבסוף גם משכנתא בתנאי החזר טובים יותר ואפשרות לחסוך הרבה מאד כסף באמצעות ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי .

שיעור ההון העצמי הראשוני לא מושפע מאחוז ריבית פריים בנק ישראל אלא אך ורק מהכסף שיש לכם ובאופן בו אתם מציגים את הנתונים לבנק למשכנתאות  – יועץ משכנתאות יוכל לסייע לכם להציג נתוני אמת טובים יותר מול הבנק ולהשיג לכם משכנתא זולה יותר. ועוד טיםפ חשוב- בדקו זכאות למס הכנסה שלילי. למה זה חשוב?. לפעמים החזר המס יכול לממן תשלום אחד בשנה. משתלם?. ברור! . 

יועצי משכנתא פרטיים מומחים – הזמינו כעת ייעוץ ראשוני כולל פגישת הסבר במחיר 350 ש"ח בלבד 

[WPcalc id=4]

שאלות ותשובות בנושא משכנתא הגשת בקשה להצעת מחיר לקבלת משכנתא 

[wpforms id="3416" title="false" description="false"]

Exit mobile version