הבטחת הכנסה איתור כסף אבוד לבעלי הכנסות נמוכות

הבטחת הכנסה איתור כסף אבוד לבעלי הכנסות נמוכות

המשבר הכלכלי של שנת 2020 יוצר צורך באיתור מקורות כספיים נוספים של אזרחים בישראל. מי שמקבל קצבת הבטחת הכנסה ייתכן ויהיה זכאי למשיכת כספים ללא תשלום מס עבור קופות גמל ישנות שיש בהם סכומים נמוכים או פדיון ביטוחי מנהלים ופנסיה עם צבירה נמוכה בפטור ממס הכנסה. הבטחת הכנסה איתור כסף אבוד

הבטחת הכנסה איתור כסף אבוד לבעלי הכנסות נמוכות ירושות ביטוחים כסף נטו

הבטחת הכנסה איתור כסף אבוד לבעלי הכנסות נמוכות ירושות ביטוחים כסף נטו

איתור כסף אבוד לפי תעודת זהות זו רק חצי עבודה 

כמו שתקראו בהמשך הכתבה חיפוש כספים לפי תעודת זהות זו חלק מהעבודה. כעת אנו נחפש עבורכם במאגרי המידע הפתוחים זכאות לכספים נוספים שייתכן והיו מגיעים לכם על פי חוק ונמצאים ברשות הגופים שמנהלים אותם. החל ממניות בנק מסד למורים ועוד. חלק מהכספים ייתכן והיו פטורים מתשלום מיסים.

הר הכסף 2 משרד האוצר חובה לבדוק זכאות 

במהלך שנת 2019 הודיע בנק ישראל על תקלה באתר הר הכסף והמליץ לחפש שוב כספים אבודים. כעת ניתן לבצע את השירות באופן מקצועי כך שיכסה את החיפוש המלא במאגרי מידע רבים ככל שניתן על מנת לאתר מקסימום אבוד של נפטרים לרבות פדיון מניות י.ק.ט. לנאמנות בע"מ – Jewish Colonial Trust Ltd JCT ואיתור זכאות למלוות בונדס.

שירות חיפוש כספים + הר הכסף איתור כספים 

  1. השירות המוצע באתר כולל חיפוש כספים אבודים ברשימות גלויות לציבור הכוללות בין היתר נכסים הרשומים אצל האפוטרופוס הראשי כפל ביטוחים ועוד
  2. החיפוש כולל איתור פוליסות ביטוח מנהלים  , פוליסות חיסכון לילדים וקופות גמל וקרנות השתלמות גם אם בוצע אליהן מספר הפקדות מועט והן נכללות ברשומות משרד האוצר
  3. אנו מבצעים גם איתור מלווה מדינה מלווה שלום הגליל שייתכן ואתם תהיו זכאים לקבל ממנו כספים אבודים כירושות של אנשים שנפטרו .
  4. בדף המשוב שנשלח אליכם ציינו בבקשה האם יש בידכם מסמכי מניות ישנים , דוחות של קופות גמל וקרנות פנסיה ותיקות או חדשות וכן בעלות על מניות , מניות הבנק למלאכה וכיוצ"ב , תעסוקה בעבר ובהווה ופרטים נוספים לפי השאלון .

[wpforms id="3804" title="false" description="false"]

לא רק מקבלי הבטחת הכנסה איתור כסף אבוד מימוש זכויות 

השירות המוצע כולל איתור וחיפוש כסף אבוד. השירות ניתן על ידי חברה מקצועית לאיתור כסף אבוד ומטרתו לאתר את מיקום הכספים ופרטי הגוף המנהל.