ביטוח רכב לעובדי מדינה 2024: רשימת הזוכים, סימולטור, מידע

ביטוח רכב לעובדי מדינה 2023: רשימת הזוכים, סימולטור, מידע

חברות הביטוח שזכו במכרז ביטוח רכב לעובדי מדינה 2024 הן We Sure, וביטוח ישיר. בעמוד זה ניתן למצוא רשימת היצרנים לכל חברה ופרטי צור הקשר. מה במדריך הביטוח לעובד המדינה?. סימולטור בדיקה של מחירים , ומוקד השירות הטלפוני של חטיבת השכר בחשכ"ל.

ביטוח רכב עובדי מדינה 2024

ביטוח רכב עובדי מדינה 2024

כמה כסף תחסוך המדינה הודות למכרז הביטוח החדש? 

לראשונה נבחרו במכרז מסוג זה שלוש חברות זוכות למול שתי חברות. פריסה של כלל המבוטחים בין שלוש החברות תחלק את קהל המבוטחים באופן שיאפשר מתן שירות טוב יותר לכל מבוטח, ותביא לחיסכון בעלויות הביטוח בהיקף של כ-20 מיליון ₪ בשנה לעומת המכרז הקודם.

איזה חברות זכו במכרז החשב הכללי ביטוח רכב לעובדי מדינה 2024

WeSure  חברת ביטוח דיגיטלי הפועלת מאז שנת 2018 ולאחרונה רכשה את השליטה בחברת הביטוח איילון. כתובת: דרך השרון 12 מרכז שרונה כפר סבא, 4427125, טלפון וישור 09-789-0023

ביטוח ישיר לעובדי המדינה טלפון טלפון: 03-5555577

יש לכם שאלות לחשב הכללי?. מוקד סיוע למבוטחים תלונות הציבור ביטוח עובדי מדינה 

במסגרת התהליך לשיפור איכות השירות לעובדים המבוטחים במסגרת המכרז, חטיבת השכר באגף החשב הכללי מעמידה לרשותכם מוקד ייעודי לתלונות במקרים של בירור תנאי המכרז או חשד להפרת תנאי המכרז על ידי החברות הזוכות.

מוקד השירות הטלפוני פתוח בימים א-ה בין השעות 8:30-17:00 ובימי שישי בשעות 8:00-12:30 במספר 6131* (שלוחה 3).

 

כיצד יתבטא החיסכון בעלות הביטוח לרכב? 

כחלק ממאפייני המכרז החדש, תעריפי ההשתתפות העצמית נקבעים בהתאם למאפייני המבוטח, כך שנהגים ללא תביעות רבות בעברם הביטוחי ייהנו מהנחה בביטוח ומהשתתפות עצמית נמוכה משמעותית.

מהיכן מנפיקים דוח עבר ביטוחי?  

הנפקת דוח עבר ביטוחי, המוכר גם בשם דוח היעדר תביעות מונפק חינם וללא תשלום ישירות מאתר הר הביטוח של משרד האוצר. ==> להנפקת דוח עבר בביטוח רכב.

מה כולל מסמך אישור עבר ביטוחי ?

בטופס זה מפורט העבר הביטוחי לפי מספר תעודת הזהות ומספר הרכב המבוטח.

בהתאם למידע הקיים באתר הר הביטוח. הפירוט כולל מידע אודות קיומן של פוליסות ביטוח רכב רכוש בשלוש השנים שקדמו למועד הדיווח. מה עוד? פירוט תביעות שהוגשו לחברות הביטוח בתקופה זו.

במקרים של החלפת רכב במהלך תקופת ביטוח, הדוח יציג נתונים אודות שני הרכבים ככל שהם כלולים באותה הפוליסה. המידע המופיע בטופס זה הינו ריכוז המידע שדווח לרשות שוק ההון על ידי חברות הביטוח.

מוקד שירות לקוחות ביטוחים לעובדים 

במסגרת התהליך לשיפור איכות השירות לעובדים המבוטחים במסגרת המכרז, חטיבת השכר באגף החשב הכללי מעמידה לרשותכם מוקד ייעודי לתלונות במקרים של בירור תנאי המכרז או חשד להפרת תנאי המכרז על ידי החברות הזוכות.

מוקד השירות הטלפוני פתוח בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 ובימי שישי בשעות 8:00-12:30 במספר 6131* (שלוחה 3).