אינטרנט סיבים אופטיים השוואת מחירים

אינטרנט סיבים אופטיים השוואת מחירים

זוכרים איך התרגשנו כאשר נכנס לחיינו האינטרנט המהיר במקום האינטרנט הקווי עם צליל החיוג ? פתאום התחלנו להוריד סרטים , היו טיוב נכנס ונושא המדיה הפך להיות חלק מאיתנו. את אותה מפכה , רק בקצב הרבה יותר מהיר עושה היום אינטרנט סיבים אופטיים השוואת מחירים.

אינטרנט סיבים אופטיים השוואת מחירים

אינטרנט סיבים אופטיים השוואת מחירים

למעשה זה העתיד של עולם האינטרנט  לצד רשת הדור החמישי .   לרשת יש פוטנציאל מהירות של 1000 מגה בחיבור קווי וכמה מאות מגה בחיבור באמצעות WIFI.

איך עובד אינטרנט סיבים אופטיים

אינטרנט סיבים אופטיים פועל על ידי פיצול קבצים כמו סרטים ומשחקים לחבילות נתונים בשילוב לייזר הקו עליו הוא פועל דק כמו חוט שערה אנושית אחת. נשמע דמיוני ? חכו עד שתעברו מאינטרנט שיתופי , כי אין לזה שם אחר לאינטרנט בתשתית אופטית. עולם אחר.

היתרונות של אינטרנט בסיב אופטי או בעצם מי צריך את זה  ?

אינטרנט אופטי הוא בחירה מצוינת למשקי בית ברוחב פס גבוה בו משתמשים רבים רוצים לצפות בוידאו, לשחק משחקים מקוונים, לגבות נתונים או לשלוח ולקבל קבצים גדולים בו זמנית, במיוחד למרחקים ארוכים.

בית מחובר לסיבים יכול לספק חוויה יוצאת דופן בכל המכשירים והמערכות המחוברות לאינטרנט, החל מאבטחה ביתית ועד תרמוסטטים חכמים, תנורים, מקררים ומכשירים אחרים. למשל התלות מהמרחק של קו האינטרנט שלנו מחוטי הנחושת – מתבטל.

נו וכמה זה עולה ?

1000Mbps מיועד למקצוענים ולמי שעובד מהבית 109 שח לחודש

500Mbps מיועד למשפחות עם מספר מכשירים מתאים לצפייה ב- 4K ולעבודה מהבית 99 שח לחודש

200Mbps למי שצריך חבילת אינטרנט משודרגת ביחס לאינטרנט חוטי 89 שח לחודש

חשוב לזכור שהמהירות המקסימלית היא באמצעות חיבור המחשב או הטלוויזיה לרשת , אבל גם כך אני מגיע למהירות של כ 300 מגה אז זה בהחלט שדרוג לחבילה הקודמת שלי שבשעות הלילה הייתה מגיעה ל 50 מגה.

השוואת מהירות של רשתות אינטרנט

הנה דוגמא לביצועי רשתות שונות ביחס לרשת סיב אופטי

הורדת סרט של שעתיים באיכות HD

סיב אופטי במהירות 1G – כדקה

אינטרנט מהיר עד 100 מגה  – שבע דקות

רשת DSL כחצי שעה

רשת סלולרי 4G כ חצי שעה

רשת 5G במהירות 10G תוכל לעשות זאת בכמה שניות