ניתוק מהוט כבלים ואינטרנט טלפונים מחלקת ניתוקים

ניתוק מהוט כבלים ואינטרנט טלפונים מחלקת ניתוקים

מעבר בין חברות תקשורת בישראל יכול להיות סיפור מסובך. גם לאחר הניתוק יש לוודא שהפסקנו לשלם לספק הישן. בכתבה זו מדריך ניתוק משירותי הוט. במקביל הודיע על משרד התקשורת ש40 אלף “מנויים רדומים” נותקו מאז החל משרד התקשורת במהלך לחיסול התופעה . ניתוק מהוט כבלים ואינטרנט המדרך המלא. 

ניתוק מהוט כבלים ואינטרנט טלפונים

ניתוק מהוט כבלים ואינטרנט טלפונים

למה כל כך קשה רוצה להתנתק מהוט משירות חברת תקשורת בישראל

כל אזרח במדינת ישראל מכיר את התופעה הזו. כאשר רוצים להצטרף לשירות של אחת מחברות התקשורת בישראל כמו אינטרנט מהיר, כבלים, לווין או חברת סלולר זה מתבצע תוך פחות מדקה. המוקד תמיד זמין. רק לשלוף כרטיס אשראי ואתה שם.

אולם כאשר מדובר בשירות לקוחות או בניתוק מנוי זה יכול להיות סיפור ארוך ומתיש. תירוצים לא חסר. אתה מנתק לפני סיום החבילה, יש עומס על המוקד, לא קבלנו את הפניה, אנחנו לא מטפלים בזה ועוד כל מיני תירוצים.

בהעדר שר תקשורת שיש ביכולתו להתמודד עם החברות הכפופות לו ולהתקין תקנות שוות למכירת מנויים ולשירות לקוחות, נמשיך לקרוא ולהרגיש על בשרנו את הקושי לעבור בין חברות אינטרנט, סלולר וטלוויזיה.

רק לשם המחשה, משירות נטפליקס ניתן להתנתק מידית באתר אינטרנט וכך גם לגבי יתר שירותי פרמיום ברשת.
בעיה נוספת היא נושא התנתקות מהוט והחזרת ציוד כמו ממיר. בניגוד לשירות סטרימינג כאן אנחנו קשורים לחברה גם עם ציוד קצה. עוד משקולת להתנתקות. בחברות הסלולר מנויים שעוזבים מגלים כי חויבו עד סוף החודש וכו.

כאשר מבקשים לנתק יחסי ספק מנוי עם הוט יש להבחין בין שני מקרים

ביטול עסקה של הצטרפות לשירות הוט תוך 14 מיום ההצטרפות
לפי אתר הוט – ” במקרה שבו ביטל הלקוח את העסקה תוך 14 ימים ממועד ההצטרפות או קבלת מסמכי העסקה, לפי המאוחר, אם הותקן ציוד קצה (ממירים/מודמים) בבית הלקוח לצורך מתן שירות לפי העסקה, הלקוח יחויב רק בהפרש דמי התקנה בסך של עד 100 ש”ח בגין כל שירות שהותקן ובוטל כאמור, בצירוף התמורה היחסית עבור השירותים שסופקו לו בפועל עד למועד הביטול.”

טלפונים לנתק שירות הוט

מתוך אתר הוט
בשיחת טלפון למספר 6910* או 1800-10-6910
באמצעות משלוח דואר לכתובת יהושע הצורף 13 באר שבע, מיקוד 84899
באמצעות משלוח פקס למספר 1-801-700-701
באמצעות משלוח לכתובת דואר אלקטרוני : Customer.Relations@hot.net.il
hot ניתוקים אתר ניתוק מהוט – עסקה שבוצעה באמצעות האתר ניתן לבטל גם באמצעות הטופס באתר

ביטול מנוי כבלים הוט

לשירות הלקוחות של HOT חייגו 6910* או 1-800-10-6910.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ראשון-חמישי 18:00-08:00; שישי 13:00-08:00.
זמני פעילות מוקד תמיכה טכנית: 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
לשירות הלקוחות ב-WhatsApp שלחו הודעה למספר 053-8856900
שעות פעילות המוקד ב-WhatsApp: ראשון-חמישי 08:00-22:00 ; שישי 08:00-13:00