מדד שירות חברות הביטוח 2018

מדד שירות חברות הביטוח 2018 איזו חברת ביטוח הכי טובה 

משרד האוצר מפרסם מדי שנה את מדד את השירות לשנה הקודמת. במדדים שפרסם משרד האוצר ביוני 2018 דורגו חברות הביטוח לשנת 2019 לפי מדדים שונים של שירות טכנולוגיה ותשלום תביעות . דירוג שירות חברות הביטוח 2018 משרד האוצר הדירוג לפניכם .

קטגוריות מדד חברות הביטוח 2019

משרד האוצר ורשות שוק ההון ביטוח וחיסכון מחלקות את המדדים ל 2 קטגוריות עיקריות שחלן משיקות או בעלות מכנה משותף. הקטגוריה הראשונה  מדד השירות למוצרי ביטוח והקטגוריה השנייה מתאפיינת בתחומי שירות למבוטח מהביט תשלום תביעות , מענה במוקד טלפוני של חברות הביטוח . בקיצור הרבה מדדים ואנחנו נעשה סדר בבלאגן .

הבעיה במדדי משרד האוצר היא שאין מדד משוקלל אחד . מכיוון שלא כל חברות הביטוח פנסיה גמל והשתלמות נותנות את אותן שירותים ולא משווקות את אותן מוצרים. אז אם חיפשתם מדד אחד של האוצר שייקבע איזו חברת ביטוח הכי טובה או איזו קרן פנסיה הכי טובה – אין מדד רשמי כזה .

שירות בחברות הביטוח מי ראשונה במדד האוצר 2019 

מכירים את זה שאנחנו צריכים שירות מחברת ביטוח ואז נתקעים על הקו דקות ארוכות ללא מענה . מה יותר מתסכל לשמוע עשרות פעמים זמריר חוזר בטלפון שמציע לנו לרכוש כיסוי חדש של חברת ביטוח שעוד לא לשמה לנו את התביעה האחרונה. אז כן , יש מדד כזה שמשרד האוצר הגדיר והוא נקרא מדד השירות של חברות הביטוח.

"<yoastmark

תלונה למפקח על הביטוח  

הגשת תלונה על חברת ביטוח במוסד המפקח על הביטוח היא לא קלה עבור מתלוננים רבים. את התלונה יש להגיש בצורה מסודרת ומתודולוגית. מי שכואב ורוצה לזעוק או שאין ביכולתו להגיש תלונה בתהליך המורכב יחסית , יצטרך לכאוב בשקט. מצד שני ,  31% בשנת 2018 ב-%31 מהתלונות שהבירור בהן הסתיים נמצא שהחברה פעלה שלא כנדרש.

המדד החסר מי ידרג את שירותי הממשלה

לא כאזרח חשוב שרשויות החוק והפיקוח יעניקו שירות הוגן . לאזרח מצד אחד ולמוסדות המסחריים מצד שני. חפשתי ולא מצאתי , אולי יש ולא ראיתי . מי ידרג את רשויות האכיפה של הממשלה . לא במובן של חקיקה או תקינה , אלא בעיקר במהירות ויעילות השירות לאזרח. 

 

שירות חברות הביטוח 2018 כל תוצאות הסקר של משרד האוצר שירות חברות הביטוח זמני מענה מוקד טלפוני איזו חברת ביטוח נותנת שירות הכי טוב איפה כדאי לקנות ביטוח