רשות האכיפה והגביה אתר אינטרנט

רשות האכיפה והגביה אתר אינטרנט

ההוצאה לפועל אחראית בישראל על גביית חובות בעייתיים. כעת באמצעות אתר רשות האכיפה והגביה אתר ניתן לשלם חובות ולעקוב אחר חוב באמצעות תיק אישי בהוצאה לפועל

רשות האכיפה והגביה אתר אינטרנט

רשות האכיפה והגביה אתר אינטרנט צילום מסך

רשות האכיפה והגביה אתר אינטרנט חדש 

אתר האינטרנט של רשות האכיפה והגבייה , ההוצאה לפועל מציעה מספר שירותים מודרניים עם פתיחת שנת 2019 . השירותים ניתנים לזוכים בישרות גביית חוב על ידי ההוצאה לפועל ומסייעים למי שמשלם חובות באמצעות הוצאה לפועל הנקרא גם המרכז לגביית קנסות .

המידע שניתן לקבל באתר הוצאה לפועל כולל קבלת מידע על גובה החוב , החייב יכול לבצע תשלום החוב באמצעות כרטיס אשראי. וכמובן לקבל מידע על התיק בהוצאה לפועל . המידע באתר מקיף וכולל  עיקולים והגבלות, הסדרי חוב ועוד.

הוצאה לפועל אזור אישי למשלם חוב ולעורכי דין 

לצד האנשים שמקבלים כסף על ידי הוצאה לפועל , יש מערכת שלמה של חייבים ומייצגים , עורכי דין בהוצאה לפועל להם נדרש מידע חשוב על מנת שלם תיקים בהוצאה לפועל . על ידי רישום לאזור אישי , קבלת שם משתמש וסיסמא , בעלי חוב יכולים לקבל מידע חשוב על תיקים והסדרי חוב בהוצאה לפועל.

המידע באתר הוצאה לפועל כולל את החלטת רשם, גובה החוב בהוצאה לפועל , עיקולים שבוצעו על ידי רשות האכיפה והגבייה , הגבלות שחלות על החייב , הסדרי חוב מול הזוכים ומידע חשוב נוסף על מנת לסגור את התיק בהוצאה לפועל . בנוסף ניתן להפיק באתר הפקת שוברי תשלום.

אתרי הממשלה והרשויות מאפשרות הרחבת השירותים לאזרח באמצעות האינטרנט ושנת 2019 מסמנת הרחבת שירותים אלו לרבות באתר רשות המיסים מס הכנסה ואגף המכס והמעמ כמו גם אתר ביטוח לאומי המאפשר מעקב מימוש זכויות רפואיות באתר אישי של ביטוח לאומי .

פתיחת תיק בהוצאה לפועל על ידי עורך דין  

עורכי דין יכולים לפתוח תיקים באתר רשות האכיפה והגביה באמצעות כרטיס חכם למייצגים בהוצאה לפועל.

הרשמה לאתר הוצאה לפועל

ההרשמה לאתר כוללת מסירת פרטים אישיים והצלבתם מול רשם האוכלוסין בדומה לאתר הר הכסף או הר הביטוח . ממשק המשתמש  דורש שיפור בעיקר מחיקת שדות שכבר הוקלדו אבל בסך הכל הפעולה פשוטה אורכת מספר דקות ואנו ממליצים לבצע אותה באמצעות מחשב ואל באמצעות טלפון חכם .

רשות האכיפה והגביה אתר אינטרנט כל המידע על אתר הוצאה לפועל 2019 כיצד לברר קיום חובות , תשלום חובות און ליין באתר רשות האכיפה והגבייה וקבלת החלטות רשם על חוב