פריים ריבית משכנתא מחשבון מעודכן

פריים ריבית משכנתא מחשבון מעודכן אתר משכנתא אובייקטיבית

מדי חודש כמעט בנק ישראל מעדכן את הריבית במשק ויחד אתה מתעדכנת ריבית פריים של משכנתאות. באמצעות מחשבון משכנתאות של האתר ניתן לבצע חישוב של פריים ריבית משכנתא מחשבון מעודכן ולבדוק החזרי משכנתא במסלול המשתלם ביותר לנוטלי המשכנתאות בישראל. ומה קורה בשנת 2023?. לקראת כמו מה שנראה ירידת מחירי הדיור לאור עליית ריבית והאינפלציה?. המחירים יורדים במעט וההחזרים קופצים לשמיים. 

בנקים למשכנתאות דחיית תשלומים מלחמה חרבות ברזל

בנקים למשכנתאות דחיית תשלומים מלחמה חרבות ברזל

שנת 2022 תזכר כשנה שבה העלה בנק ישראל את הריבית. למה זה גרם?. ייקור את המשכנתאות למאות אלפי בתי אב. למה יש לנו פחות כסף?. מחזירים משכנתא בריבית פריים. על אף התייקרות הריבית, מסלול החזר פריים להלוואות דיור נחשב למסלול המשתלם ביותר להחזר הלוואות בישראל

מה ריבית בנק ישראל?. 3.75% ריבית בנק ישראל
מועד ההחלטה הבא: 20/02/2023

כמה  האינפלציה השנה?.  5.3% אינפלציה ב-12 החודשים האחרונים

כיצד נקבעת ריבית פריים וריבית בנק ישראל 

ריבית בנק ישראל נקבעת על ידי הוועדה המוניטרית של הבנק מעת לעת לפי הצרכים המתחדשים של המשק. ריבית הפריים היא למעשה ריבית בנק ישראל + 1.5%. בכתבה זו נתמקד בבדיקת החזרי משכנתא  ,חישוב החזר הלוואה בריבית פריים ובעמוד זה תוכלו לבצע חישובים באמצעות מחשבון משכנתא פריים

מעשה במשכנתא של זוג מהמרכז 

זוג המרכז גידי ונילי מתכוונים לרכוש דירה במחיר של 2 מליון שח .  יש להם הון עצמי של מליון שח , כספים שחסכו במהלך השנים וכן קצת עזרה מההורים . הן נדרשים למשכנתא של 900,000 וכמו מרבית נוטלי המשכנתאות היועץ בבנק למשכנתאות הציג להם את מסלול ריבית פריים על סך כ 300,000 לפי תקנות בנק ישראל. 

על מנת לחסוך הון תעופות בהחזרי הריבית לאורך השנים , הזוג קבל את הנחיית יועץ משכנתאות ולקח הלוואות נוספות בריבית פריים. מדובר בהלוואות בנקאיות לכל דבר ועניין וביניהן גם הלוואה על חשבון קרן השתלמות של שניהם. הסכום המשוער שהם הצליחו לחסוך הודות לשילוב הלוואות נוספות בריבית פריים נאמד בכ 100,000 ש"ח . 

[mortgagecalculator]

שאלות ותשובות בנושא משכנתא הגשת בקשה להצעת מחיר לקבלת משכנתא 

[wpforms id="3416" title="false" description="false"]

 

מה חשוב לזכור?. כאשר מגיעים לבנק לברר על משכנתא לדירה זכרו שחייבים להשוות מחירים ולהכיר את תנאי הריבית. ככל ששער הריבית במשק יותר יקר כך לבנק יש יותר מרווח להוזיל לכם את התשלום החודשי.